Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Bailey26 schreef op 22-09-2024 om 10:20:

Kind moet nieuwe schoenen. Hier in het dorp met stadsrechten hebben ze nog maar weinig schoenenwinkels waar ze kinderschoenen verkopen. En op internet is het ook hopeloos want om de een of andere reden lijkt maat 26 amper te bestaan. Maar 25 is echt te klein en 27 te groot.

Misschien even op Vinted kijken.

Bailey26 schreef op 22-09-2024 om 10:18:

[..]

Wat zeggen ze wanneer je aangeeft dat jij niet alleen een rot vakantie hebt maar je ook ongelukkig voelt omdat ze niet alleen totaal geen rekening met jou houden maar ook nog eens je grenzen niet accepteren?

En ga in staking in jullie huisje. Hun willen een appartement? Dan regelen ze alles zelf maar. Je mag echt voor jezelf opkomen. En als ze beginnen te zeuren geef je terug dat ze de sfeer niet zo moeten verpesten.

Ik hoop echt dat je nog even kunt ontspannen op vakantie

Dit vind ik ook Lientje...Het klinkt niet erg liefdevol.

Nou ze hadden  me sowieso  nodig  voor de borg . Creditcard staat op mijn naam nl dus mijn idkaart en handtekening  waren  ook nodig.  Nu op het Gardameer  dus in een boot die  erg hard kan. Man en de meiden  genieten in elk geval.  Ik neem af en toe een foto en probeer  niet in mijn broek  te schijten. Dit ligt zó ver buiten mijn comfortzone. 6 km per uur in een smalle  vaart trek ik nog net. Ik ben gewoon  een angsthaas geworden. Val mezelf  vies tegen
.

Staan in een flinke file. In de bergen in Oostenrijk, dat wel. Mooi uitzicht maar zitten al sinds tien in de auto en moeten volgen google nog ruim 2,5 uur en wordt ook niet korter. 

lientje69 schreef op 22-09-2024 om 14:32:

Nou ze hadden me sowieso nodig voor de borg . Creditcard staat op mijn naam nl dus mijn idkaart en handtekening waren ook nodig. Nu op het Gardameer dus in een boot die erg hard kan. Man en de meiden genieten in elk geval. Ik neem af en toe een foto en probeer niet in mijn broek te schijten. Dit ligt zó ver buiten mijn comfortzone. 6 km per uur in een smalle vaart trek ik nog net. Ik ben gewoon een angsthaas geworden. Val mezelf vies tegen
.

-knip- 1.5 huisregels


Nou nou Decibel88 het kan best een tandje minder.  Wat een nare toon sla jij aan zeg. 

iedereen mag hier vrij janken en zaniken. Ik heb geen zin om weeer naar schoonfamilie te gaan over koetjes en kalfjes tijd uitzitten. Ik wil naar bed. Geforceerd gezellig doen steeds en mijn kinderen weer uit ritme. Geef mijn portie maar aan de buurvrouw. Bah.

Ff gemist wat decibel zei maar was niet vriendelijk zo te zien

Koettie schreef op 22-09-2024 om 14:58:

Staan in een flinke file. In de bergen in Oostenrijk, dat wel. Mooi uitzicht maar zitten al sinds tien in de auto en moeten volgen google nog ruim 2,5 uur en wordt ook niet korter.

Oostenrijk  is wel  heel erg mooi! De files erheen minder idd.

Moederkareltje schreef op 22-09-2024 om 15:25:

iedereen mag hier vrij janken en zaniken. Ik heb geen zin om weeer naar schoonfamilie te gaan over koetjes en kalfjes tijd uitzitten. Ik wil naar bed. Geforceerd gezellig doen steeds en mijn kinderen weer uit ritme. Geef mijn portie maar aan de buurvrouw. Bah.

Herkenbaar. Ik heb net verjaardag gehad bij mijn broer. Altijd een hele opgave. Broer, vrouw, zijn schoonouders en mijn eigen ouders houden altijd een hele wedstrijd zeiken en zeuren en wie is er het zieligste en voor wie is het leven het allerk*tst. Bovendien is hun huis ook altijd benauwd. Ik zit tegen een burn out aan en het kost me normaal al bakken met energie en geduld. Altijd hoofdpijn na de tijd, voel het nu ook al. Dochter speelt gelukkig wel leuk altijd met neefje. 
Nu op een terrasje met een ijsje als beloning dat ik het overleeft heb 😅🤣

Gisteren met de trein, 2,5 uur heen, 2,5 terug. Ik had een spannend luisterboek mee, maar uiteindelijk kon ik er vrijwel niets van verstaan, omdat er overal zoveel herrie was. Stilte coupé of niet. Volgende keer neem ik de noice cancelling koptelefoon mee, dat had ik nu niet gedaan, want die neemt behoorlijk wat ruimte in, maar wat had ik daar een spijt van. 

PS: heeft iemand ervaring met noice cancelling ear buds?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.