Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Lijkt wel oud en nieuw met dat vuurwerk, waarom?! 

Yumi schreef op 21-09-2024 om 22:51:

Lijkt wel oud en nieuw met dat vuurwerk, waarom?!

Hier ook al elke keer vanavond. 😡

Yumi schreef op 21-09-2024 om 22:51:

Lijkt wel oud en nieuw met dat vuurwerk, waarom?!

Hier ook. En ik ben in Italië  op vakantie.  In de bergen .

Mijn ergernis. Vakantie en ik ben om half 12 gaan slapen  en om half zeven klaar wakker. Op zondag ook nog wel. Waarom  kan ik niet meer uitslapen  net als vroeger? 

lientje69 schreef op 22-09-2024 om 07:28:

[..]

Hier ook. En ik ben in Italië op vakantie. In de bergen .

Mijn ergernis. Vakantie en ik ben om half 12 gaan slapen en om half zeven klaar wakker. Op zondag ook nog wel. Waarom kan ik niet meer uitslapen net als vroeger?

Leeftijd... 

Friezinnetje schreef op 22-09-2024 om 07:59:

[..]

Leeftijd...

Ja dat denk ik ook. Ben gewoon  na stipt 7 uur klaarwakker.  Wel nog moe, want ik slaap  afwisselend  slecht of redelijk.  Goed helaas  zelden. Zal ook de leeftijd  wel zijn. Mijn man is overigens  een paar jaar ouder maar doe slaapt wel een gat in de dag. Zal dus ook nog hormonaal zijn wellicht.

Voordeel is wel dat je wat aan je dag hebt.  

Normaal wil ik op vakantie nooit naar huis maar ik slaap hier nog slechter dan thuis en word zowat elke dag met koppijn  en stijve nek wakker.
Verder is het hier wel fijn maar we hebben wel constant mensen om ons heen. Zijn ook met vrienden maar dat gaat wel goed gelukkig.
Volgende vakantie is ook weer all in en met vrienden maar daarna gaan we weer eens in een appartement denk ik. Maar goed dat zeg ik nu maar dat duurt nog een jaar. Gaan in elk geval een extra kussen bestellen wat voortaan mee kan.

Ik ben sowieso  niet zo happy nu op vakantie.  Ben mee voor mijn gezin en pas me dus ook naar hun aan maar om nu te zeggen dat ik het leuk vindt. Mwah...
Lijk sowieso  de laatste jaren wel liever thuis te zijn. 

We zitten in een huisje, ik heb liever een hotel. Nu moet ik alsnog aan de slag. Bovendien  is de jeugd mee en die willen dingen zoals met een boot het gardameer op. Ik vind dat helemaal  niks, doodeng. Man houdt wel van varen en net als met de keuze van het vakantieland  is het meeste stemmen gelden. En daar word ik dus niet blij van.

Gelukkig  heb ik eind december nog een week vrij en dan maar doen wat ik zelf leuk vind.

Wat balen Lientje. 

lientje69 schreef op 22-09-2024 om 09:48:

Ik ben sowieso niet zo happy nu op vakantie. Ben mee voor mijn gezin en pas me dus ook naar hun aan maar om nu te zeggen dat ik het leuk vindt. Mwah...
Lijk sowieso de laatste jaren wel liever thuis te zijn.

We zitten in een huisje, ik heb liever een hotel. Nu moet ik alsnog aan de slag. Bovendien is de jeugd mee en die willen dingen zoals met een boot het gardameer op. Ik vind dat helemaal niks, doodeng. Man houdt wel van varen en net als met de keuze van het vakantieland is het meeste stemmen gelden. En daar word ik dus niet blij van.

Gelukkig heb ik eind december nog een week vrij en dan maar doen wat ik zelf leuk vind.

Dan zou ik toch zeggen dat zij maar lekker gaan varen. Dan kan ik doen wat ik wil, boek lezen, stukje wandelen, spelletje op de tablet oid.

Schemerlampje schreef op 22-09-2024 om 09:52:

[..]

Dan zou ik toch zeggen dat zij maar lekker gaan varen. Dan kan ik doen wat ik wil, boek lezen, stukje wandelen, spelletje op de tablet oid.

Nee , niet gezellig, moeders moet mee ,  samen uit samen thuis,  loop nou niet zo de sfeer te verpesten enzenz.

lientje69 schreef op 22-09-2024 om 09:57:

[..]

Nee , niet gezellig, moeders moet mee , samen uit samen thuis, loop nou niet zo de sfeer te verpesten enzenz.

Wat zeggen ze wanneer je aangeeft dat jij niet alleen een rot vakantie hebt maar je ook ongelukkig voelt omdat ze niet alleen totaal geen rekening met jou houden maar ook nog eens je grenzen niet accepteren?

En ga in staking in jullie huisje. Hun willen een appartement? Dan regelen ze alles zelf maar. Je mag echt voor jezelf opkomen. En als ze beginnen te zeuren geef je terug dat ze de sfeer niet zo moeten verpesten.

Ik hoop echt dat je nog even kunt ontspannen op vakantie 

Kind moet nieuwe schoenen. Hier in het dorp met stadsrechten hebben ze nog maar weinig schoenenwinkels waar ze kinderschoenen verkopen. En op internet is het ook hopeloos want om de een of andere reden lijkt maat 26 amper te bestaan. Maar 25 is echt te klein en 27 te groot.

Inderdaad meer voor jezelf opkomen hoor Lientje. Nu heb jij een niet zo leuke vakantie, zij allemaal wel, maar thuis moet je ook weer. En je hebt het al ontzettend druk op je werk, en nu moet je op je vakantie ook nog vanalles wat je niet wilt. Prima toch om een dagje daar te blijven en je man en kinderen een dag weg gaan te varen? 

Bailey26 schreef op 22-09-2024 om 10:20:

Kind moet nieuwe schoenen. Hier in het dorp met stadsrechten hebben ze nog maar weinig schoenenwinkels waar ze kinderschoenen verkopen. En op internet is het ook hopeloos want om de een of andere reden lijkt maat 26 amper te bestaan. Maar 25 is echt te klein en 27 te groot.

Stenen winkels is het idd erg lastig, maar online wel genoeg. Maar dat is wel altijd lastig met schoenen vind ik. Scapino heeft wel kinderschoenen en ook wel goeie merken. 

Aan mijn tv. Mijn kat stond op de afstandsbediening en nu vertelt de tv bij alles hardop wat ik aan het doen ben of kan doen en heb ik een groen selectievak in mijn scherm. En ik krijg het niet uit. Dan zoek je op internet en dan moet je naar instellingen, maar ik kan niet bij het knopje instellingen. Ik kan wél naar de tijd en dan vertelt mijn tv elke minuut hoe laat het is, maar daar zit ik dan weer niet zo op te wachten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.