Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


lientje69 schreef op 22-09-2024 om 09:57:

[..]

Nee , niet gezellig, moeders moet mee , samen uit samen thuis, loop nou niet zo de sfeer te verpesten enzenz.

Mijn (toen nog basisschool) kinderen zeiden altijd als er weer eens een adventurepark bezocht moest worden: nemen we mama me om (mislukte) foto's te maken of blijft ze lekker met haar boek/handwek op de camping?

Samen uit samen thuis maar wel met ruimte voor eigen invulling van leuke dingen. Afgelopen vakantie waren ze groot genoeg om op de camping te blijven toen ik naar een museum wilde. Toen ze nog wat kleiner waren moesten ze mee en ben ik ook weleens mee geweest naar die adventure parken naar met een gillende moeder die het eng vind was daar weinig aan. 

Kom voor jezelf op!  Laat je afzetten bij dat leuke stadje en maak een wandeling als je dat liever doet dan een boottochtje! 

Het is ook jouw vakantie!!!

Cle0 schreef op 22-09-2024 om 10:23:

Aan mijn tv. Mijn kat stond op de afstandsbediening en nu vertelt de tv bij alles hardop wat ik aan het doen ben of kan doen en heb ik een groen selectievak in mijn scherm. En ik krijg het niet uit. Dan zoek je op internet en dan moet je naar instellingen, maar ik kan niet bij het knopje instellingen. Ik kan wél naar de tijd en dan vertelt mijn tv elke minuut hoe laat het is, maar daar zit ik dan weer niet zo op te wachten.

Stekker eruit/erin nog een optie?

Cle0 schreef op 22-09-2024 om 10:23:

Aan mijn tv. Mijn kat stond op de afstandsbediening en nu vertelt de tv bij alles hardop wat ik aan het doen ben of kan doen en heb ik een groen selectievak in mijn scherm. En ik krijg het niet uit. Dan zoek je op internet en dan moet je naar instellingen, maar ik kan niet bij het knopje instellingen. Ik kan wél naar de tijd en dan vertelt mijn tv elke minuut hoe laat het is, maar daar zit ik dan weer niet zo op te wachten.

Stekker eruit en opnieuw beginnen? 

Bailey26 schreef op 22-09-2024 om 10:18:

[..]

Wat zeggen ze wanneer je aangeeft dat jij niet alleen een rot vakantie hebt maar je ook ongelukkig voelt omdat ze niet alleen totaal geen rekening met jou houden maar ook nog eens je grenzen niet accepteren?

En ga in staking in jullie huisje. Hun willen een appartement? Dan regelen ze alles zelf maar. Je mag echt voor jezelf opkomen. En als ze beginnen te zeuren geef je terug dat ze de sfeer niet zo moeten verpesten.

Ik hoop echt dat je nog even kunt ontspannen op vakantie

Eens!

lientje69 schreef op 22-09-2024 om 09:48:

Ik ben sowieso niet zo happy nu op vakantie. Ben mee voor mijn gezin en pas me dus ook naar hun aan maar om nu te zeggen dat ik het leuk vindt. Mwah...
Lijk sowieso de laatste jaren wel liever thuis te zijn.

We zitten in een huisje, ik heb liever een hotel. Nu moet ik alsnog aan de slag. Bovendien is de jeugd mee en die willen dingen zoals met een boot het gardameer op. Ik vind dat helemaal niks, doodeng. Man houdt wel van varen en net als met de keuze van het vakantieland is het meeste stemmen gelden. En daar word ik dus niet blij van.

Gelukkig heb ik eind december nog een week vrij en dan maar doen wat ik zelf leuk vind.

Hoezo moet jij alsnog aan de slag. Je man en kinderen hebben ook handen. 

lientje69 schreef op 22-09-2024 om 09:57:

[..]

Nee , niet gezellig, moeders moet mee , samen uit samen thuis, loop nou niet zo de sfeer te verpesten enzenz.

De sfeer verpesten? Heb jij überhaupt ergens inspraak in. De vakantiewoning is niet jouw keuze, het land niet, de uitjes niet. Denkt er iemand in jouw gezin wel eens aan jouw behoeftes en wensen?

Yumi schreef op 21-09-2024 om 22:51:

Lijkt wel oud en nieuw met dat vuurwerk, waarom?!

Hier ook!

Friezinnetje schreef op 22-09-2024 om 10:22:

[..]

Stenen winkels is het idd erg lastig, maar online wel genoeg. Maar dat is wel altijd lastig met schoenen vind ik. Scapino heeft wel kinderschoenen en ook wel goeie merken.

Bedankt voor je tip. Meteen even gekeken. Helaas heeft Scapino niet de schoenen die we zoeken. Op dit moment hebben ze voornamelijk wat hogere schoenen en die krijgt kind niet aan (doen zeer). 

Broodjebrie schreef op 22-09-2024 om 10:25:

[..]

Stekker eruit/erin nog een optie?

Ja dat leek mij ook een goede optie. Maar helaas hielp dat niet 

Aanvulling: het is opgelost! Ik kon met een omweg bij mijn instellingen komen. Toch knap hoe een kat dan met een druk op knop iets voor elkaar krijgt waar jij dan een uur mee bezig bent om te herstellen 😅

Cle0 schreef op 22-09-2024 om 10:50:

[..]

Ja dat leek mij ook een goede optie. Maar helaas hielp dat niet

Aanvulling: het is opgelost! Ik kon met een omweg bij mijn instellingen komen. Toch knap hoe een kat dan met een druk op knop iets voor elkaar krijgt waar jij dan een uur mee bezig bent om te herstellen 😅

Katten zijn klootzakjes. Hier ook eentje, wel erg lief hoor, en míjn klootzakje 

Cle0 schreef op 22-09-2024 om 10:50:

[..]

Ja dat leek mij ook een goede optie. Maar helaas hielp dat niet

Aanvulling: het is opgelost! Ik kon met een omweg bij mijn instellingen komen. Toch knap hoe een kat dan met een druk op knop iets voor elkaar krijgt waar jij dan een uur mee bezig bent om te herstellen 😅

Mijn kat heeft een keer het alle pictogrammen , inclusief achtergrond op het  beeldscherm van mijn pc  verticaal gezet.

Hoe hij had geflikt geen idee maar hij is een notoire toetsenbord loper 

ik moet vandaag naar utrecht, de bus naar het “dichtstbijzijnde” station  gaat 2x in het uur waardoor ik of net de trein mis of 15 min op de volgende moet wachten  :bonk:  

Gaat maar even wat snacks halen voor onderweg 

en aan het weerbericht dacht neem een jas mee want is bewolkt en winderig….., ik had mijn jas prima thuis kunnen laten 🤓

Bailey26 schreef op 22-09-2024 om 10:20:

Kind moet nieuwe schoenen. Hier in het dorp met stadsrechten hebben ze nog maar weinig schoenenwinkels waar ze kinderschoenen verkopen. En op internet is het ook hopeloos want om de een of andere reden lijkt maat 26 amper te bestaan. Maar 25 is echt te klein en 27 te groot.

Durlinger 61 voor jongens en 83 meisjesschoenen maat 26

lientje69 schreef op 22-09-2024 om 09:57:

[..]

Nee , niet gezellig, moeders moet mee , samen uit samen thuis, loop nou niet zo de sfeer te verpesten enzenz.

Heel lief dat ze je erbij willen hebben maar het is ook jou vakantie! Jij hebt geen zin. Jij moet ook gewoon kunnen doen wat jij wil, je hebt je al genoeg aangepast aan hun lijkt me. Enne ik weet niet hoe jij bent maar als ik steeds mee moet omdat een ander dat gezellig vindt terwijl ik geen zin heb word ik er niet gezelliger op hoor, dat verpest pas de sfeer. 

Yumi schreef op 22-09-2024 om 11:44:

[..]

Durlinger 61 voor jongens en 83 meisjesschoenen maat 26

Durlinger ken ik niet. Ik ga kijken, bedankt voor de tip!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.