Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Bakblik schreef op 13-08-2024 om 09:30:


Edit om 10.00 uur:

Als je die zinnetjes weg zou laten zou je zoveel vriendelijker overkomen. Dan lachen we samen om mijn mijn (kampeer)verhaal of het verhaal van iemand anders. Dan raken mensen minder geïrriteerd en vallen we/ze je minder aan. Snap je dat?

Vaak komt geschreven woord anders over dan gesproken. Misschien als je et watertoren ergens naast elkaar gezeten had gepraat, had je samen gelachen, omdat je dan ook de mimiek er bij ziet. 

En ik denk zo dat dat hier wel eens vergeten wordt

HAHA!wait..what schreef op 13-08-2024 om 12:12:

[..]

Snap ik hoor! Ik werk bij een fysiopraktijk (secretaresse) en er bellen vaak mensen speciaal voor dry needling bij nekpijn omdat dat de keer ervoor goed geholpen heeft.. dus dacht; ik leg het je even voor Hopelijk gaat het toch over zonder dat je hulp erbij nodig hebt!

Ik zie dat de fysiotherapie praktijk waar ik wel eens eerder geweest ben, ook dry needling aanbiedt. Ik ga eens informeren, maar dan een andere fysiotherapeut dan ik daar eerder had. Ze hebben er een flink aantal rondlopen, dus dat moet wel lukken.

Ik heb ook een nieuw hoofdkussen gekocht vandaag, hopelijk helpt dat alvast wat🤞

Thora schreef op 13-08-2024 om 13:09:

[..]

Of een klopboor.

Ik zat nog met mijn hoofd bij dry needling toen ik deze post las, dus ik zag mijn nek al behandeld worden met een klopboor! 😆

Auwereel schreef op 13-08-2024 om 15:15:

[..]

Ik zat nog met mijn hoofd bij dry needling toen ik deze post las, dus ik zag mijn nek al behandeld worden met een klopboor! 😆

Als het maar helpt toch? Dan mag alles Ik heb dat met mijn knie.

Broodjebrie schreef op 13-08-2024 om 14:45:

[..]

Zo dat is nog lang.. dan is het bij mij een heel stuk eerder

Ik vind het altijd lang duren of ik nu in maart, juni of september of november ga, de weken /dagen ervoor lijken altijd veel langer te duren als ik me ergens op verheug.

Thora schreef op 13-08-2024 om 14:26:

[..]

Haha ik dus ook. En op de buitenmuren zelfs een betonboor. Ik woon in een flat dus de hele flat heeft dit. Waardoor het geluid van een klop of betonboor regelmatig te horen is.

Oh nee! Medelijden met jou. Ik vind het hier soms al vreselijk. Bijna beschaamd als ik wat op wil hangen. Sparen het soms op. Het dreunt het hele blok door als iemand wat ophangt. En wij zijn maar een blok van 5.

Aan de pan die voor koekenpan moet doorgaan in ons vakantiehuisje. Die bracht aanbakken op een heel nieuw level. Gelukkig wilde het wel schoon. Nieuwe pan gekocht. Volgend jaar maar eentje meenemen van huis. 

Nu in de trein. Heel druk, overvol want een trein was uitgevallen. Legt iemand heel demonstratief haar tas op de stoel naast haar. Ik keek haar aan en vroeg of ze hem weg kon halen maar ze pakte hem niet. Ik keek wat indringender en met een zucht haalde ze hem van de stoel. Ja sorry hoor maar wat denk je dan? Mensen hebben eerder een stoel nodig dan je handtasje. Ze zei verder niks want ik heb mijn koptelefoon op. Maar die is om geluid te weren, ik ben snel overprikkeld. Hij staat gewoon uit maar het lijkt natuurlijk alsof ik muziek luister. 

Herfstappeltaart schreef op 13-08-2024 om 08:35:

[..]

Het gaat erom dat je in je reactie op het verhaal van Bakblik denigrerend overkomt. Over het kamperen van haar en jouw luxe vakanties (waar ik overigens absoluut niet mee zou willen ruilen) maak je altijd dit soort opmerkingen. Dat komt heel opschepperig en vervelend over. Snap je dat nu echt niet. idem met "ik zit zo heerlijk aan mijn zwembad" als reactie op mensen die last hebben van de hitte.

Maar je doet toch hetzelfde? Zij is blij dat ze haar vakanties kan doen. Jij wil absóluut niet ruilen met haar. Hoe is dat anders? Jullie lezen volgens mij echt iets wat ik niet lees. Ja oke, af en toe is de timing van een bericht net wat minder empathisch. Maar iemand de grond intrappen zoals nu gebeurt, vind ik ook niet bijzonder empathisch

Pooh-Bear schreef op 13-08-2024 om 13:24:

[..]

Van wie mag dat niet? Ik ben ook hulp en wij moeten/mogen gewoon doen wat we normaal doen.
kan ook niet anders de meeste mensen die hulp nodig hebben zullen met dit weer nog minder zelf kunnen dan normaal.
neemt niet weg dat het niet fijn is met dit weer 2 of 3 huizen te moeten schoonmaken gelukkig houden sommige cliënten er wel rekening mee door bv geen extra’s te geven.

En in mijn huis was het 22 graden Ze zei: van kantoor. 

Ik vind het zo jammer dat man en ik maar 1 week samen vakantie (gehad) hebben. En ook dat hij druk bezig is met kennismakings/sollicitatiegesprekken. Voor hem fijn dat hij daar nu tijd voor heeft maar de kinderen hebben ook nog vakantie en aangezien ik weer moet werken, is het best een geregel weer! 

zo vreselijk warm en klam. Bah. En dan nog een paar cliënten die daar ook last van hebben, maar ook om alles zeuren. Bah. Morgen gelukkig vrij en dan hoop ik dat het donderdag en vrijdag wat afgekoeld is

Dolfje schreef op 13-08-2024 om 15:57:

[..]

Ik vind het altijd lang duren of ik nu in maart, juni of september of november ga, de weken /dagen ervoor lijken altijd veel langer te duren als ik me ergens op verheug.

Ja herkenbaar 

SuzyQFive schreef op 13-08-2024 om 17:04:

[..]

En in mijn huis was het 22 graden Ze zei: van kantoor.

22 graden? Ik zou denk ik niet meer weg willen en alles extra schoonmaken veel betere temperatuur dan bij mij thuis of bij mijn cliënten.

SuzyQFive schreef op 13-08-2024 om 17:04:

[..]

En in mijn huis was het 22 graden Ze zei: van kantoor.

Klopt. Hitteprotocol. Ik ben bij allebei mijn cliënten eerder gestopt vandaag. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.