Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


JtM

JtM

27-07-2024 om 08:49 Topicstarter

Onrustig gevoel, het is m'n eigen schuld dat ik dit gevoel heb, maar kan er op het moment niks aan doen om het anders te krijgen.

Dolfje schreef op 27-07-2024 om 08:35:

Man heeft een tijd geleden een bongo bon via zijn werk gekregen. Nu was het al een gedoe om via die site iets te zoeken en te boeken ( overnachting) en we hadden dus iets waar een brouwerij bij zit met proeflokaal. Dat dus al tijden geleden geboekt en nu ineens staat er op die site van de proeflokaal dat ze net dat weekend gesloten zijn ivm vakantie.
En nu zie ik de optie annuleren niet meer dus dat zal niet meer kunnen en heb ook eigenlijk geen zin om weer heel die slecht werkend site uit te spitten om wat te zoeken en boeken dus we gaan wel maar ik erger me wel.

Wat irritant Dolf! Hoort het proeflokaal echt bij de overnachtingsgelegenheid? Dan zou ik daar contact mee opnemen en vragen of je niet om kunt boeken. 

Moosey schreef op 27-07-2024 om 08:54:

[..]

Wat irritant Dolf! Hoort het proeflokaal echt bij de overnachtingsgelegenheid? Dan zou ik daar contact mee opnemen en vragen of je niet om kunt boeken.

Nee , het is op hetzelfde complex maar het is zeg maar niet het restaurant wat bij het hotelgedeelte hoort. Maar na wat gemopper het hebben we toch besloten te gaan want anders moeten we kijken of er volgende week ergens anders iets te vinden is of het wordt in de winter of nog verder vooruit . Dit was NL al een gedoe.

Maar echt ik zou dus nooit iemand een Bongo meer cadeau geven. Echt heel irritant. 

Dat ik op mijn eerste vakantie dag alweer om half 6 wakker was. 

Grindelwald schreef op 27-07-2024 om 09:11:

Dat ik op mijn eerste vakantie dag alweer om half 6 wakker was.

Er zijn mensen die dan zeggen“ dan heb je een lekkere lange dag”.

Ik ben niet die mensen

Ik erger me (ook als voedingsdeskundige) aan de zoveelste marketingtruc voor iets met zogenaamde extra eiwitten... 2x zo duur als normale eiwitrijke producten en zit veel meer rommel in. Grrrrrrr..... 
Ik weet dat ik nu stokoud klink maar ik mis echt de tijd waar er 1 soort yoghurt/boter/melk enz was en niet zoveel van die zogenaamde gezonde onzin. 

Dolfje schreef op 27-07-2024 om 09:23:

[..]

Er zijn mensen die dan zeggen“ dan heb je een lekkere lange dag”.

Ik ben niet die mensen

Of dan zeg je dat je ivm urenbeperking ivm chronische vermoeidheid maar een paar uur per dag werkt en dat zeggen ze 'oww lekker'...  (alsof ik dat voor mijn lol doe...)

Moest van de week bloedprikken om te kijken naar mijn nierwaarden ivm CT met contrast. Mijn nierwaarden zijn niet zo goed maar daar niets meer over gehoord 🤔. Zag het zelf in de app van het ZH. Nu ben ik benieuwd of er nog iets mee moet. Maar zal wel weer geval zijn van: past niet in ons hokje… 

Dolfje schreef op 27-07-2024 om 09:23:

[..]

Er zijn mensen die dan zeggen“ dan heb je een lekkere lange dag”.

Ik ben niet die mensen

Ik ben wel een ochtendmens, maar de dag kan ook te vroeg beginnen. 

Dus ik hoor net zoals jij niet bij die mensen 

Dolfje schreef op 27-07-2024 om 09:03:

[..]

Nee , het is op hetzelfde complex maar het is zeg maar niet het restaurant wat bij het hotelgedeelte hoort. Maar na wat gemopper het hebben we toch besloten te gaan want anders moeten we kijken of er volgende week ergens anders iets te vinden is of het wordt in de winter of nog verder vooruit . Dit was NL al een gedoe.

Maar echt ik zou dus nooit iemand een Bongo meer cadeau geven. Echt heel irritant.

Ja die bonnen zijn echt onmogelijk hoor. Wij hadden er eentje gekregen voor een high tea. Was eigenlijk bijna niet te doen om een optie te vinden op een locatie in de buurt of waar we toch wel een keer heen wilden. 

SuzyQFive schreef op 27-07-2024 om 09:44:

Moest van de week bloedprikken om te kijken naar mijn nierwaarden ivm CT met contrast. Mijn nierwaarden zijn niet zo goed maar daar niets meer over gehoord 🤔. Zag het zelf in de app van het ZH. Nu ben ik benieuwd of er nog iets mee moet. Maar zal wel weer geval zijn van: past niet in ons hokje…

Als het niet in het hokje past, waarom dan het onderzoek? Misschien even contact opnemen als je de oproep CT binnen hebt en hier nog niets over hebt gehoord?

Grindelwald schreef op 27-07-2024 om 09:57:

[..]

Ik ben wel een ochtendmens, maar de dag kan ook te vroeg beginnen.

Dus ik hoor net zoals jij niet bij die mensen

Ik ook maar ik sta niet meteen aan, ik moet wel even op gang komen...

Yumi schreef op 27-07-2024 om 10:35:

[..]

Als het niet in het hokje past, waarom dan het onderzoek? Misschien even contact opnemen als je de oproep CT binnen hebt en hier nog niets over hebt gehoord?

Omdat een radioloog niet behandelt voor andere aandoeningen… En dit was aangevraagd door de praktijkverpleegkundige van de plastisch chirurg. De radioloog (of beeldvormend therapeut) moet alleen weten waar rekening mee te houden qua contrastvloeistof. 

Ik zal mijn huisarts wel vragen, zal in dit geval de kortste klap zijn. Alleen kan je dit weekend geen gebruik maken van Mijn Zorg Online. Dus kan de vraag niet mailen. 


Zie zelfs dat ze maar heel beperkt open zijn gedurende de hele vakantie 🤔. Alleen voor spoedgevallen mag je bellen. Zes weken lang? 
Mijn huisarts is gestopt onlangs maar desondanks zijn er nog 5 andere artsen daar… 

Dolfje schreef op 27-07-2024 om 08:35:

Man heeft een tijd geleden een bongo bon via zijn werk gekregen. Nu was het al een gedoe om via die site iets te zoeken en te boeken ( overnachting) en we hadden dus iets waar een brouwerij bij zit met proeflokaal. Dat dus al tijden geleden geboekt en nu ineens staat er op die site van de proeflokaal dat ze net dat weekend gesloten zijn ivm vakantie.
En nu zie ik de optie annuleren niet meer dus dat zal niet meer kunnen en heb ook eigenlijk geen zin om weer heel die slecht werkend site uit te spitten om wat te zoeken en boeken dus we gaan wel maar ik erger me wel.

Ik erger me dan weer aan zo'n ergernis als deze.
Als het niet duidelijk is, is bellen ook een optie..

Straks rijd je er voor niks heen, weer een ergernis erbij

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.