Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


aan het gedoe op werk. Ik snap dat het in de zomervakantie lastiger is, maar het wordt alleen maar erger.


noas_1993 schreef op 27-07-2024 om 11:56:

[..]

Ik erger me dan weer aan zo'n ergernis als deze.
Als het niet duidelijk is, is bellen ook een optie..

Straks rijd je er voor niks heen, weer een ergernis erbij

——————————

Het is wel duidelijk, alleen niet wat Dolfje voor ogen had toen ze boekte. Het hotel is open, de brouwerij is dicht. 

Ik ben op vakantie in Duitsland. We hebben e-bikes gehuurd en aan die huurfietsen erger ik me enigszins. Ze hebben èn handremmen èn terugtraprem. Ik ben geen terugtraprem gewend, ik trap op mijn handremfiets regelmatig even terug om af te remmen zonder te remmen en om de pedalen in de gewenste positie te krijgen... Dus nu sta ik soms onverwacht meteen stil...!
Bovendien trilt de motor enorm zodra de motor aanschakelt wordt bij heuveltje-op, dat fietst van geen meter. Beide huurfietsen doen dat, dus kennelijk hoort dat. Dan maar zonder ondersteuning, gelukkig fietst de fiets wel okay zonder.

SuzyQFive schreef op 27-07-2024 om 11:49:

[..]

Omdat een radioloog niet behandelt voor andere aandoeningen… En dit was aangevraagd door de praktijkverpleegkundige van de plastisch chirurg. De radioloog (of beeldvormend therapeut) moet alleen weten waar rekening mee te houden qua contrastvloeistof.

Ik zal mijn huisarts wel vragen, zal in dit geval de kortste klap zijn. Alleen kan je dit weekend geen gebruik maken van Mijn Zorg Online. Dus kan de vraag niet mailen.


Oké op die manier. Alvast succes met de ct scan, hoop dat je blij wordt van de uitslag!

Happyapple schreef op 27-07-2024 om 10:19:

[..]

Ja die bonnen zijn echt onmogelijk hoor. Wij hadden er eentje gekregen voor een high tea. Was eigenlijk bijna niet te doen om een optie te vinden op een locatie in de buurt of waar we toch wel een keer heen wilden.

Is het uiteindelijk wel gelukt?
Je snapt niet dat bedrijven zoals waar mijn man werkt nog zaken doen met bongo.

Moosey schreef op 27-07-2024 om 12:41:


noas_1993 schreef op 27-07-2024 om 11:56:

[..]

Ik erger me dan weer aan zo'n ergernis als deze.
Als het niet duidelijk is, is bellen ook een optie..

Straks rijd je er voor niks heen, weer een ergernis erbij

——————————

Het is wel duidelijk, alleen niet wat Dolfje voor ogen had toen ze boekte. Het hotel is open, de brouwerij is dicht.

Ja dit dus.
Het proeflokaal hoort niet bij het hotel en arrangement maar zou leuk geweest zijn. 

Dolfje schreef op 27-07-2024 om 16:17:

[..]

Is het uiteindelijk wel gelukt?
Je snapt niet dat bedrijven zoals waar mijn man werkt nog zaken doen met bongo.

Ja soort van. We zijn uiteindelijk wel ergens geweest met die bon, maar het was niet echt voor herhaling vatbaar.  

ik had zo'n tafelstandaard gekocht en nu blijkt mijn tafel te dik te zijn. Shit. 

helgeo-sierstang-voor-tafel-zwart-verstelbaar-buiten-binnen__1242277_pe920486_s5.jpg?f=xl

SuzyQFive schreef op 27-07-2024 om 11:53:

Zie zelfs dat ze maar heel beperkt open zijn gedurende de hele vakantie 🤔. Alleen voor spoedgevallen mag je bellen. Zes weken lang?
Mijn huisarts is gestopt onlangs maar desondanks zijn er nog 5 andere artsen daar…

Tja, schoolvakantie in de zomer duurt nou eenmaal maar liefst 6 weken. En meeste huisartsen hebben zelf schoolgaande kids, dus zijn voor vakantie aan de schoolvakantie gebonden.



Yumi schreef op 27-07-2024 om 16:05:

[..]

Oké op die manier. Alvast succes met de ct scan, hoop dat je blij wordt van de uitslag!

Het is om de aders in mijn buik in beeld te krijgen voor een DIEP operatie, dus ja, ik hoop dat ze goed genoeg zijn daarvoor  

SuzyQFive schreef op 27-07-2024 om 22:50:

[..]

Het is om de aders in mijn buik in beeld te krijgen voor een DIEP operatie, dus ja, ik hoop dat ze goed genoeg zijn daarvoor

Een van mijn buren heeft een paar jaar geleden zo'n operatie gehad, ze is heel erg blij met het resultaat. 

Ik ga voor je duimen! 🤞

Yumi schreef op 27-07-2024 om 22:59:

[..]

Een van mijn buren heeft een paar jaar geleden zo'n operatie gehad, ze is heel erg blij met het resultaat.

Ik ga voor je duimen! 🤞

Het is vooral een preventieve operatie om borstkanker te voorkomen, ik heb een genmutatie met 70% kans op bk. De spanningen rondom controles wordt me te groot. 

SuzyQFive schreef op 28-07-2024 om 09:20:

[..]

Het is vooral een preventieve operatie om borstkanker te voorkomen, ik heb een genmutatie met 70% kans op bk. De spanningen rondom controles wordt me te groot.

Heftig, daar is ook niet mee om te gaan. Wat zal je blij zijn als het allemaal achter de rug is en je die spanning kunt loslaten.

Nou, een plant die zóveel drinkt heb ik nog nooit in dergelijke mate meegemaakt. Goeie genade. Afwachten of hij het nog gaat redden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.