Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Friezinnetje schreef op 27-07-2024 om 20:35:

ik had zo'n tafelstandaard gekocht en nu blijkt mijn tafel te dik te zijn. Shit.

helgeo-sierstang-voor-tafel-zwart-verstelbaar-buiten-binnen__1242277_pe920486_s5.jpg?f=xl

Al weer verkocht. 

rionyriony schreef op 28-07-2024 om 13:11:

Nou, een plant die zóveel drinkt heb ik nog nooit in dergelijke mate meegemaakt. Goeie genade. Afwachten of hij het nog gaat redden.

Mooier worden ze er nooit van (van watertekort) maar hij heeft het gered. En een mooie nieuwe grote bak aarde eraan overgehouden die extra veel vocht kan vasthouden.

Het zal nodig zijn geweest dat ding vliegt niet voor niks uit maar dat de traumahelikopter vanochtend om 06.14 bijna in mijn achtertuin ging landen was wel even schrikken. Wat een kabaal. 
Vroege start van de dag. 

@ Bakblik :  Hillegom?

ja,  jij ook?

JtM

JtM

29-07-2024 om 08:30 Topicstarter

Er zit een spier klem tussen mijn linkerribben lijkt wel, heb zo'n pijn met bewegen. Zelfs ademen is soms zelfs lastig. Daarnaast staat mn maag op zn kop en staat het huilen me nader dan het lachen

Echt top om zo weer je eerste werkdag na de vakantie te beginnen. 

Bakblik schreef op 29-07-2024 om 07:54:

Het zal nodig zijn geweest dat ding vliegt niet voor niks uit maar dat de traumahelikopter vanochtend om 06.14 bijna in mijn achtertuin ging landen was wel even schrikken. Wat een kabaal.
Vroege start van de dag.

Wij horen dagelijks de heli over ons huis vliegen, laatste keren in de straat naast ons.

Hemke schreef op 29-07-2024 om 09:11:

[..]

Wij horen dagelijks de heli over ons huis vliegen, laatste keren in de straat naast ons.

Hij komt hier ook zeker 3x in de week overvliegen soms wel vaker.  Dit was echt zo dichtbij dat ik heel naar wakker werd.  Hij vloog zo laag? Ik denk dat ik de wind van de rotorbladen had kunnen voelen als ik buiten was geweest. 

Bakblik schreef op 29-07-2024 om 08:21:

ja, jij ook?

Nee, ik kijk af en toe op www.112meldingen.nl  ....

dat ik wederom weer op een telefoontje zit te wachten 

Aan de platte achterband van m’n fiets, ook al in ander topic genoemd.
Zo balen! Het komt echt heel slecht uit (altijd, maar nu echt!).

Hele drukke dag, veel gedaan en voel me nu geïrriteerd. Overprikkeld denk ik.
En irriteer me zwaar aan mijn moeder. Al dagen. Lijkt zo fijn dat dochter er even kan logeren, maar pfff de hartelijkheid straalt er weer niet vanaf.

Gesnauw van man

een chagrijnige cliënt. Hopelijk is ze dat volgende week niet meer.

We zijn op vakantie. Speciaal "rustig" park uitgezocht. Enorm veel reviews over inderdaad heel rustig park. 

2e avond op rij al tot na 22uur geschreeuw, voetballende jongeren, luidruchtige spellen. Man man man. Ik was liever naar huis gegaan maarja dat wil ik onze dochter niet aandoen: die geniet zo enorm van op vakantie zijn. Waarom houden mensen tegenwoordig op geen enkele manier meer rekening met elkaar?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.