Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


OperaQueen schreef op 25-07-2024 om 21:23:

[..]

+ 100. (Vind mensen die hun rotzooi niet opruimen sowieso heel erg stom)

Ja inderdaad, mijn hele buurt is een puinzooi omdat de 'goed opgevoede' gymnasiasten van de school hiernaast hun zakjes en pakjes gewoon laten vallen waar ze staan, onbegrijpelijk. Ik heb vast nog veel illusies over opvoeding maar als mijn kind dat zou doen en ik zou het zien...

Yumi schreef op 25-07-2024 om 17:27:

Slecht geslapen, drukke dag, warm en geen zin om te koken. geen puf om te koken, en een kant en klaar maaltijd gekocht. Ik doe dat zelden, en het is jaren geleden maar weet ook weer waarom, getverdemme niet te eten

Hoop dat je vannacht wat beter hebt geslapen Yumi! Ik eet ook nooit kant en klaar maar de paar keer dat ik het at, vond ik het zo teleurstellend omdat het wel erg lekker klonk en er ook best goed uitzag. Je kunt uiteindelijk toch beter een eitje bakken ofzo.

Tuinfluiter schreef op 26-07-2024 om 08:35:

Een nieuwe in de categorie pakketjes leed.

Pakketje snel geleverd in automaat van Budbee. Bij ophalen bleek het pakket in een hokje te zitten wat precies pas was. De bezorger heeft echt moeite moeten doen om het daar in te krijgen. Er kon geen vinger meer naast. Probeer dan maar eens een zwaar pakket er uit te halen.

Oh wow, wat een gedoe! Mijn leed bestaat er momenteel uit dat Bol.com met zoveel verschillende andere bedrijven samenwerkt, en ik dan niet in de mailtjes kan terugvinden om welke bestelling het ook weer ging. Dan krijg ik een bericht dat mijn pakketje van firma JanzenPietersendeWit& Co niet kon worden bezorgd(wat bijzonder is, ik kom het huis amper uit) en nu op me te wachten ligt op (INSERT VOLLEDIG ONBEREIKBARE PLEK MIDDEN IN HET CENTRUM) maar dat ik dan met geen mogelijkheid kan terugvinden of het gaat om mijn twintig kilo wegende opklapbed of iets kleins dat ik zo mee kan pakken. De luxeproblemen van late capitalism, maar toch.

Dolfje schreef op 26-07-2024 om 09:34:

Misschien kan een nieuwe topper erop ook helpen Friezinnetje. Onze matrassen zijn ook zo'n 6 jaar oud maar we lagen ook niet lekker meer. We hadden toppers erbij gekocht maar pas nieuwe ( online) besteld en dat ligt echt fijner.

ik kan wel eens horen, bij de zaak waar ik dit bed weg heb. 

Komt mijn lieffie weer aanzetten in zijn geruite broek en een geruit overhemd.  "Er zit toch dezelfde kleur groen in?"  
Ja, en óók nog állerlei níet passende kleuren....   Grrrrrr!    😠

Aan alle mensen die lopend, op de fiets of in de auto zonodig moeten bellen of appen. NIEMAND kan dat zonder te slingeren of zonder goed uit te kijken. (Laatst nog een overstekende voetganger aangereden op het fietspad omdat hij aan het bellen was) 
En al dat geslinger op de snelweg komt ook niet doordat de aandacht op het verkeer is gericht. 

Gelebloem schreef op 26-07-2024 om 09:50:

[..]

Oh wow, wat een gedoe! Mijn leed bestaat er momenteel uit dat Bol.com met zoveel verschillende andere bedrijven samenwerkt, en ik dan niet in de mailtjes kan terugvinden om welke bestelling het ook weer ging. Dan krijg ik een bericht dat mijn pakketje van firma JanzenPietersendeWit& Co niet kon worden bezorgd(wat bijzonder is, ik kom het huis amper uit) en nu op me te wachten ligt op (INSERT VOLLEDIG ONBEREIKBARE PLEK MIDDEN IN HET CENTRUM) maar dat ik dan met geen mogelijkheid kan terugvinden of het gaat om mijn twintig kilo wegende opklapbed of iets kleins dat ik zo mee kan pakken. De luxeproblemen van late capitalism, maar toch.

Gelukkig zijn de ophaalpunten hier allemaal goed bereikbaar met de auto. Ga ook meestal naar een normale winkel maar soms is iets alleen online te krijgen.

Tuinfluiter schreef op 26-07-2024 om 12:25:

[..]

Gelukkig zijn de ophaalpunten hier allemaal goed bereikbaar met de auto. Ga ook meestal naar een normale winkel maar soms is iets alleen online te krijgen.

Gelukkig, dat scheelt weer. Ja ik normaal ook inderdaad, hou ook helemaal niet van online winkelen.

Gelebloem schreef op 26-07-2024 om 09:50:

[..]

Oh wow, wat een gedoe! Mijn leed bestaat er momenteel uit dat Bol.com met zoveel verschillende andere bedrijven samenwerkt, en ik dan niet in de mailtjes kan terugvinden om welke bestelling het ook weer ging. Dan krijg ik een bericht dat mijn pakketje van firma JanzenPietersendeWit& Co niet kon worden bezorgd(wat bijzonder is, ik kom het huis amper uit) en nu op me te wachten ligt op (INSERT VOLLEDIG ONBEREIKBARE PLEK MIDDEN IN HET CENTRUM) maar dat ik dan met geen mogelijkheid kan terugvinden of het gaat om mijn twintig kilo wegende opklapbed of iets kleins dat ik zo mee kan pakken. De luxeproblemen van late capitalism, maar toch.

In je mail van Bol.com staat welke pakjes onderweg zijn en het artikel, klik op volgpakket, dan kom je uit bij de vervoerder. Daar staat wie het heeft verzonden en het gewicht. Zit er zelf ook regelmatig mee te puzzelen 

Woningstichting waarom stuur je een monteur die zo hard praat, en ook nog aan een stuk kletst over dingen die ik allemaal niet hoef te weten? Hij was aardig, maar die stem 🗣️ 😫

Kwam een iemand van mn vorige werk tegen met wie ik even gekletst heb. Ik herkende haar direct maar toen ze al weg was realiseerde ik mij dat ik haar naam niet meer weet en dat vind ik heel erg irritant... 

wonen aan een autovrij plein is hartstikke leuk, maar al die bezorgers komen geeneens meer en zetten me standaard op "niet thuis" en alle begrip voor hun drukte, maar ik betaal toch verdorie ook bezorgkosten en kan uiteindelijk toch weer zelf ergens alles gaan afhalen

Beterlaat2021! schreef op 26-07-2024 om 11:32:

Komt mijn lieffie weer aanzetten in zijn geruite broek en een geruit overhemd. "Er zit toch dezelfde kleur groen in?"
Ja, en óók nog állerlei níet passende kleuren.... Grrrrrr! 😠

ik baal dat ik sinds donderdag niet zo fit ben. Niet ziek genoeg om me ziek te melden maar het kwakkelt steeds. Hopeloos 

Man heeft een tijd geleden een bongo bon via zijn werk gekregen. Nu was het al een gedoe om via die site iets te zoeken en te boeken ( overnachting) en we hadden dus iets waar een brouwerij bij zit met proeflokaal. Dat dus al tijden geleden geboekt en nu ineens staat er op die site van de proeflokaal dat ze net dat weekend gesloten zijn ivm vakantie.
En nu zie ik de optie annuleren niet meer dus dat zal niet meer kunnen en heb ook eigenlijk geen zin om weer heel die slecht werkend site uit te spitten om wat te zoeken en boeken dus we gaan wel maar ik erger me wel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.