Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Loulou39 schreef op 25-07-2024 om 17:08:

Ziek 😔


Goed voor jezelf zorgen, beterschap 🌺

Slecht geslapen, drukke dag, warm en geen zin om te koken. geen puf om te koken, en een kant en klaar maaltijd gekocht. Ik doe dat zelden, en het is jaren geleden maar weet ook weer waarom, getverdemme niet te eten 

Ik erger me aan mensen die 'de moeite nemen' om een flesje of blikje plat te stampen voordat ze het op de grond gooien.

200px-Blikkies.jpg

Yumi schreef op 25-07-2024 om 17:21:

[..]

Goed voor jezelf zorgen, beterschap 🌺

Lief, dank je 🌸

Zilver_gray schreef op 25-07-2024 om 16:17:

[..]

Oh wauw da’s wel erg lang! Kun je de assistente niet bellen?? En vragen om opheldering?

nah kom meteen op ergernis nr 2 vriend werd gebeld.... geen uitslag maar moet volgende week op consult

200w.gif?cid=6c09b952qdvj7m6czfvgkjm2vxngmc83c004nz7ayvxx1kiq&ep=v1_gifs_search&rid=200w.gif&ct=g



Koettie schreef op 25-07-2024 om 16:33:

[..]

Ze hebben het druk, laten mensen echt niet expres wachten hoor.



ik heb wel is aan de andere kant van de lijn gezeten en dat klopt.

was meer omdat vaak als je er op het fora overklaagt gebeurt het 

Beterlaat2021! schreef op 25-07-2024 om 17:39:

Ik erger me aan mensen die 'de moeite nemen' om een flesje of blikje plat te stampen voordat ze het op de grond gooien.

200px-Blikkies.jpg

+ 100. (Vind mensen die hun rotzooi niet opruimen sowieso heel erg stom)

weer veel te vroeg wakker. 6.10 uur en ik lag al weer niet lekker in mijn bed. Last van zij en heup. Toch er maar uit gegaan, nog even geprobeerd om op de bank te slapen, maar lukte ook niet. 

Friezinnetje schreef op 26-07-2024 om 08:26:

weer veel te vroeg wakker. 6.10 uur en ik lag al weer niet lekker in mijn bed. Last van zij en heup. Toch er maar uit gegaan, nog even geprobeerd om op de bank te slapen, maar lukte ook niet.

Is je matras nog wel goed genoeg? Ik lees je regelmatig dit soort berichten posten. 

Een nieuwe in de categorie pakketjes leed.

Pakketje snel geleverd in automaat van Budbee. Bij ophalen bleek het pakket in een hokje te zitten wat precies pas was. De bezorger heeft echt moeite moeten doen om het daar in te krijgen. Er kon geen vinger meer naast. Probeer dan maar eens een zwaar pakket er uit te halen.

Bakblik schreef op 26-07-2024 om 08:32:

[..]

Is je matras nog wel goed genoeg? Ik lees je regelmatig dit soort berichten posten.

mijn matras is nog maar 5-6 jaar oud, dus dat zou nog goed moeten zijn. 

Maar het kan ook dat het gewoon te hard is voor je. Zo klinkt het wel, als je er een zere heup van krijgt. (Natuurlijk zijn er meer redenen om een zere heup te hebben maar meestal heb je daar geen last van als je ligt)

Moosey schreef op 26-07-2024 om 08:46:

Maar het kan ook dat het gewoon te hard is voor je. Zo klinkt het wel, als je er een zere heup van krijgt. (Natuurlijk zijn er meer redenen om een zere heup te hebben maar meestal heb je daar geen last van als je ligt)

Heb het matras gekocht, toen ik wat lichter was, mss dat het daar aan ligt. Maar ja, na mijn GBP wordt ik weer lichter, dus hoef ik nu ook niet een nieuwe te kopen, want dan zit ik dan weer. 

Friezinnetje schreef op 26-07-2024 om 08:50:

[..]

Heb het matras gekocht, toen ik wat lichter was, mss dat het daar aan ligt. Maar ja, na mijn GBP wordt ik weer lichter, dus hoef ik nu ook niet een nieuwe te kopen, want dan zit ik dan weer.

Wellicht een goedkoper maar wel geschikt matras voor in de tussentijd als dat enigszins tot de mogelijkheden behoort financieel? Ik ben 30 kg aangekomen in de zwangerschap en mijn matras lag echt voor geen meter meer, met echt veel pijn tot gevolg. Ik heb nu een vrij hard eenpersoonsmatras gekocht op bol.com, volgens mij voor 80 euro omgeveer, dat speciaal geschikt is voor wat zwaardere mensen, is echt een uitkomst. Een GBP en het traject daarna lijken me behoorlijk zwaar, goed slapen lijkt me dan echt belangrijk. (Als je enigszins vermoed dat het daaraan ligt natuurlijk, ik kreeg last van mijn banden omdat ik teveel in mijn matras hing en niet voldoende ondersteund werd)

Friezinnetje schreef op 26-07-2024 om 08:50:

[..]

Heb het matras gekocht, toen ik wat lichter was, mss dat het daar aan ligt. Maar ja, na mijn GBP wordt ik weer lichter, dus hoef ik nu ook niet een nieuwe te kopen, want dan zit ik dan weer.

Misschien pijn in de heup als gevolg van veel meer fietsen en sporten met PT?

Plus wellicht richting de leeftijd van PHPD (pijntje hier pijntje daar),  welkom bij de 50+club. 


Misschien kan een nieuwe topper erop ook helpen Friezinnetje. Onze matrassen zijn ook zo'n 6 jaar oud maar we lagen ook niet lekker meer. We hadden toppers erbij gekocht maar pas nieuwe ( online) besteld en dat ligt echt fijner.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.