Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Poezie schreef op 24-07-2024 om 20:04:

[..]

Nou, ik vind dat geknutsel voor een collega ook maar niets. Vaak wordt zoiets thuis linea recta de prullenbak in gemieterd.

Het geknutsel is ook niks voor mij, en ik zou ook niet weten wat ik met zoiets moet doen, behalve weggooien. Ook zo'n abc-tje bij een huwelijk aub niet doen. Sara pop voor de deur, waarom? Vriendinnen die al giechelend wisten te vertellen dat het erbij hoorde en zo leuk was. Heb iedereen gewaarschuwd dat ik het ding op straat zou schoppen en de fik erin zou steken. Boodschap kwam goed over 

Yumi schreef op 24-07-2024 om 22:41:

[..]

Het geknutsel is ook niks voor mij, en ik zou ook niet weten wat ik met zoiets moet doen, behalve weggooien. Ook zo'n abc-tje bij een huwelijk aub niet doen. Sara pop voor de deur, waarom? Vriendinnen die al giechelend wisten te vertellen dat het erbij hoorde en zo leuk was. Heb iedereen gewaarschuwd dat ik het ding op straat zou schoppen en de fik erin zou steken. Boodschap kwam goed over

Ja hilarisch is zelden echt hilarisch.

Ies

Ies

25-07-2024 om 02:03

Ik lees hier veel ergernissen over pakketjes, wonen jullie dan onhandig wat dat betreft of gaat het om flats oid? Hier wordt alles ergens voor de deur gelegd en zie ik wel wanneer ik het vind. Het maakt mij dan ook meestal niets uit wanneer iets komt. Soms wordt het bij een buur bezorgd maar zelf heb ik liever dat het voor de deur gelegd wordt, soms plak ik daarom even een briefje op de deur. 

Ies schreef op 25-07-2024 om 02:03:

Ik lees hier veel ergernissen over pakketjes, wonen jullie dan onhandig wat dat betreft of gaat het om flats oid? Hier wordt alles ergens voor de deur gelegd en zie ik wel wanneer ik het vind. Het maakt mij dan ook meestal niets uit wanneer iets komt. Soms wordt het bij een buur bezorgd maar zelf heb ik liever dat het voor de deur gelegd wordt, soms plak ik daarom even een briefje op de deur.

Maar als iets voor je deur neer wordt gelegd om 09:00 en je bent zelf om 18:00 thuis ofzo.. Dan moet je wel geluk hebben dat het niet meegenomen wordt door een voorbijganger. Lijkt me niet prettig met (vooral) duurdere bestellingen!

Ik ben gister tijdens het werk zoveel tijd bezig geweest met de fouten van een collega op te lossen.. Zoveel dingen klopten niet! Ik moet het wel oplossen want anders hebben patiënten er last van en dat vind ik voor hun dan heel vervelend. (staan ze op verkeerde locatie/tijd enzo).

Wat ik gisteren zelf had willen/moeten doen ben ik niet aan toe gekomen, ondanks een uur extra werken.. Nu heb ik dus de neiging om alles te gaan controleren van haar maar dat moet ik echt niet gaan doen natuurlijk

Iemand op facebook klaagde over de kinderopvang. Schrijft een man in de opmerkingen, vrouwen willen ook alles. Zorg dan zelf voor je kind.  Jij wilde een kind!
Ik erger me eraan dat blijkbaar voor de kinderen zorgen, alleen iets voor de moeder is en niet voor de vader 

Ies

Ies

25-07-2024 om 14:13

HAHA!wait..what schreef op 25-07-2024 om 13:07:

[..]

Maar als iets voor je deur neer wordt gelegd om 09:00 en je bent zelf om 18:00 thuis ofzo.. Dan moet je wel geluk hebben dat het niet meegenomen wordt door een voorbijganger. Lijkt me niet prettig met (vooral) duurdere bestellingen!

Als er veel voorbijgangers zijn lijkt het me idd een ander verhaal. Dure dingen laat ik bij een afhaalpunt bezorgen. 

Ies schreef op 25-07-2024 om 02:03:

Ik lees hier veel ergernissen over pakketjes, wonen jullie dan onhandig wat dat betreft of gaat het om flats oid? Hier wordt alles ergens voor de deur gelegd en zie ik wel wanneer ik het vind. Het maakt mij dan ook meestal niets uit wanneer iets komt. Soms wordt het bij een buur bezorgd maar zelf heb ik liever dat het voor de deur gelegd wordt, soms plak ik daarom even een briefje op de deur.

Het is zelfs mijn standaard bezorgoptie om op een bepaalde plek buiten neer te leggen. Ze hoeven niet eens aan te bellen. Maar hier kan dat wel, de voordeur zit niet direct aan de weg en flatgenoten doen hetzelfde en daarin is wel blind vertrouwen. 

kijken of het helpt 
ik zit al sinds 1200 te wachten op een telefoontje van de arts met de uitslag. 
telefoon zit nog net niet aan mijn hand vastgeplakt. 

Rogue schreef op 25-07-2024 om 15:55:

kijken of het helpt
ik zit al sinds 1200 te wachten op een telefoontje van de arts met de uitslag.
telefoon zit nog net niet aan mijn hand vastgeplakt.

Oh wauw da’s wel erg lang! Kun je de assistente niet bellen?? En vragen om opheldering?

Netherfield schreef op 25-07-2024 om 13:41:

Iemand op facebook klaagde over de kinderopvang. Schrijft een man in de opmerkingen, vrouwen willen ook alles. Zorg dan zelf voor je kind. Jij wilde een kind!
Ik erger me eraan dat blijkbaar voor de kinderen zorgen, alleen iets voor de moeder is en niet voor de vader

Wow mag ik als vader me hier ook kapot aan ergeren!

Zilver_gray schreef op 25-07-2024 om 16:17:

[..]

Oh wauw da’s wel erg lang! Kun je de assistente niet bellen?? En vragen om opheldering?

Ze hebben het druk, laten mensen echt niet expres wachten hoor. 

Koettie schreef op 25-07-2024 om 16:33:

[..]

Ze hebben het druk, laten mensen echt niet expres wachten hoor.

Volgens mij zeg ik nergens dat ze dat expres doen…? 

Ziek 😔


Zilver_gray schreef op 25-07-2024 om 17:04:

[..]

Volgens mij zeg ik nergens dat ze dat expres doen…?

Bedoel dat ze gaan bellen als er tijd is. Extra bellen om om opheldering te vragen verhoogd de druk alleen maar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.