Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Oh en de spelfout in mijn profielnaam . Kan ik dat zelf nog wijzigen? Nee he? 

noas_1993 schreef op 24-07-2024 om 06:58:

Op het werk willen ze een boekje maken voor iemand die met pensioen gaat, dus of we een a4tje in willen leveren
Ten eerste zit ik niet meer in de kleuterklas en ten tweede heb ik 0 inspiratie voor zoiets

Ik snap je. Wat ik meestal doe is een simpel " hoera pensioen" plaatje oid van internet plukken. In word plakken en erbij met gekleurde letters " bedankt voor de samenwerking"  niet moeilijker maken dan het is.

Arrividerci schreef op 24-07-2024 om 13:10:

Oh en de spelfout in mijn profielnaam . Kan ik dat zelf nog wijzigen? Nee he?

Naam wijzigen kan wel, want sommige wisselen vaker van naam dan van sokken

Forumbeheer even een berichtje te sturen, dan komt het vast weer goed.

Ook al een luidruchtige buur plus man vrouw wat het ook mag wezen, incl hun 6 luidruchtige wezens om half 5 smorgens. Al de hele nacht morgen middag hoor ik nog niks.
( Misschien sneeky op vakantie ).

Even heerlijk genieten van de stilte

Yumi schreef op 24-07-2024 om 13:37:

[..]

Naam wijzigen kan wel, want sommige wisselen vaker van naam dan van sokken

Forumbeheer even een berichtje te sturen, dan komt het vast weer goed.

Dankje voor de tip, het is inmiddels aangepast! 

Cindy79 schreef op 24-07-2024 om 14:49:

Ook al een luidruchtige buur plus man vrouw wat het ook mag wezen, incl hun 6 luidruchtige wezens om half 5 smorgens. Al de hele nacht morgen middag hoor ik nog niks.
( Misschien sneeky op vakantie ).

Even heerlijk genieten van de stilte

Oh echt zo heerlijk als ze op vakantie zijn. Kan me er ontzettend aan storen dat het maar één gezin is dat de hele sfeer in de buurt bepaald. Voor mij hadden ze mogen wegblijven #ga verhuizen a.u.b.

Aan iemand die aso geparkeerd stond. Zelf geen last van maar ik liep toevallig naar huis langs die plek waar iemand anders niet weg kon met auto door die aso. Heb haar geholpen weg te komen (lukte wel, naast de auto zie je gewoon beter hoeveel ruimte iemand nog heeft), heb vervolgens thuis een briefje geschreven of de bestuurder volgende x rekening met anderen kan houden enz. en heb dat onder de ruitenwisser gedaan  . (Echt ik kon het niet laten....Ongelofelijk dat iemand niet even bedenkt dat anderen er misschien last van kunnen hebben hoe hij of zij stond)

Arriverdereci: echt he..! Ik heb in mn vorige buurt ook zulke buren gehad. Die waren in juli twee weken opge****, heerlijk...

Krijg een brief met de mededeling dat de verhuurder een onderhoudscontract heeft afgesloten met dit bedrijf. Ze komen overmorgen en ik moet de hele dag aanwezig zijn. Of ik dit per mail, 2 werkdagen van te voren wil bevestigen, anders komen ze niet. Dat lukt niet meer en ik kan vrijdag niet, wat je dan moet doen staat niet in de brief. 

voor iedereen die zich ergert aan de pakketbezorgers

FB-IMG-1721842603509.jpg

Broodjebrie schreef op 24-07-2024 om 11:54:

[..]

Nou dan doe je niks. Of je schrijft dat je geen kleuter bent maar hem het allerbeste wenst. Weten alle collega's gelijk hoe je bent. Ik hoop dat je verder wel een gezellige collega bent maar zo kom je totaal niet over nu. Ik ben blij dat je mijn collega niet bent zeg.

Nou, ik vind dat geknutsel voor een collega ook maar niets. Vaak wordt zoiets thuis linea recta de prullenbak in gemieterd.

Moest maandag al ongesteld worden maar nog steeds niet en ben zooo opgeblazen. Mn broek zit helemaal strak en ongemakkelijk. 

dat mijn ouders hun verjaardag hebben gevierd met de hele familie. Nou ja, bijna de hele familie want wij + kleinkinderen waren niet uitgenodigd (en dus niet aanwezig). Via via te horen gekregen, ik wist niet dat er iets op de agenda stond. Pareltje weer.

Lieveheersbeest schreef op 24-07-2024 om 21:17:

dat ik er achteraf achter ben gekomen dat mijn ouders hun verjaardag hebben gevierd met de hele familie. Nou ja, bijna de hele familie want wij + kleinkinderen waren niet uitgenodigd (en dus niet aanwezig). Pareltje weer.

Wow... 

Lieveheersbeest schreef op 24-07-2024 om 21:17:

dat mijn ouders hun verjaardag hebben gevierd met de hele familie. Nou ja, bijna de hele familie want wij + kleinkinderen waren niet uitgenodigd (en dus niet aanwezig). Via via te horen gekregen, ik wist niet dat er iets op de agenda stond. Pareltje weer.

Neeeee!!! 

Lieveheersbeest 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.