Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Broodjebrie schreef op 21-07-2024 om 09:01:

ik had gisteren nog 2 mensen verwacht voor mijn verjaardag, maar die bleken naar een evenement te zijn geweest. Fijn dat ze dat even laten weten. Nu zit ik nog met een halve kwarktaart. Straks neem ik nog een punt en misschien dat 1 van de buren vandaag nog kwam maar dat wist ie nog niet zeker.

Ik hoor dit steeds vaker om mij heen. Je geeft een feestje maar mensen blijven zo maar weg zonder dat te laten weten. Prima dat je niet komt maar laat dat weten van te voren.  

Broodjebrie schreef op 21-07-2024 om 09:01:

ik had gisteren nog 2 mensen verwacht voor mijn verjaardag, maar die bleken naar een evenement te zijn geweest. Fijn dat ze dat even laten weten. Nu zit ik nog met een halve kwarktaart. Straks neem ik nog een punt en misschien dat 1 van de buren vandaag nog kwam maar dat wist ie nog niet zeker.

Dat is echt niet leuk...

Stom Broodjebrie dat ze niet afgemeld hebben.

dat ik amper boodschappen in huis heb en de ah komt pas tussen 15.00-19.00 😫😣

Grindelwald schreef op 21-07-2024 om 09:43:

[..]

Ik hoor dit steeds vaker om mij heen. Je geeft een feestje maar mensen blijven zo maar weg zonder dat te laten weten. Prima dat je niet komt maar laat dat weten van te voren.

Juist.. 

kwarktaart schijn je in te kunnen vriezen dus ga dat maar doen denk ik.

Broodjebrie schreef op 21-07-2024 om 10:29:

kwarktaart schijn je in te kunnen vriezen dus ga dat maar doen denk ik.

Ja zou ik ook doen.

Spier verrekt net bij het oprapen van iets, en nu ben ik naast zwanger ook nog gehandicapt

Ik hoop dat je die spier niet dringend nodig hebt bij het bevallen, Gelebloem!

Ben weekendje weg in Frankrijk maar zo moe en slaap zo slecht. Vrijdag en zaterdag voor 23:30 in mn bed en beide nachten erg weinig geslapen. Meh. 

Nou het is hier weer flink aan het regenen. Er zijn al straten ondergelopen vannacht vlakbij.
Echt veel liever een hittegolf dan elke keer weer die regen.

Jynta1981 schreef op 21-07-2024 om 07:17:

Ik erger me aan de continue pijn in mijn schouder waardoor ik al een aantal nachten beroerd slaap, omdat geen enkele houding goed ligt.
Ik denk dat ik een slijmbeursontsteking heb...

Ai, dat is pijnlijk… Ik heb er een in mijn heup. Tramadol hielp goed maar is wel een redelijk paardenmiddel. Heb er daarna een spuit ingehad maar dat helpt maar deels… 

Als je echt te slecht slaapt zou ik morgen je huisarts even bellen.

Dolfje schreef op 21-07-2024 om 08:13:

Jynta ik heb ook een slijmbeursontsteking maar dan in mijn heup. Heb daar vorige week een injectie voor gehad. Ik dacht eigenlijk " oh het helpt" maar ik was natuurlijk ziek thuis dus niet veel bewogen. Sinds donderdag is de pijn weer terug. Morgen naar de fysio. Kijken wat zij zegt.

Ik heb vooral aangepaste fysiooefeningen van de oefeningen die ik al had. 
Kan jij nog een beetje okay lopen? Bij mij gaat ie na een kilometer alweer teveel pijn doen, vet irritant want we gaan op vakantie allemaal steden bezoeken… Neem wel mijn stok mee, 

SuzyQFive schreef op 21-07-2024 om 12:48:

[..]

Ik heb vooral aangepaste fysiooefeningen van de oefeningen die ik al had.
Kan jij nog een beetje okay lopen? Bij mij gaat ie na een kilometer alweer teveel pijn doen, vet irritant want we gaan op vakantie allemaal steden bezoeken… Neem wel mijn stok mee,

Nou ik heb een week ziek thuis gezeten, gisteren wel gewerkt maar dan loop ik korte stukjes. Voel het eigenlijk constant. 

Wel echt irritant Suzy zo voor je vakantie.

Moosey schreef op 21-07-2024 om 08:38:

Hebben ze ook geen telefonisch spreekuur kerst?

Daar ben ik helaas niet mee geholpen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.