Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik erger me eraan dat ik niet uit de rebus van de Avondetappe kom. Ik weet van alle 4 de fragmenten wie of wat het is, maar verder kom ik niet.
Andere keren kom ik er altijd wel uit. Als nog nooit wat gewonnen, maar het ik vind het al leuk om het antwoord te raden.
Hopelijk blijf ik er niet de hele nacht aan denken, zo belangrijk is het nou ook weer niet.

Broodjebrie schreef op 20-07-2024 om 21:20:

[..]

Het heeft flink geregend maar gelukkig niet binnen! Heel erg blij!

Hier ook en dat heeft de boel lekker opgefrist  (oww sh*t das wel offtopic..)

Ok ik ergerde me vandaag een beetje aan mijzelf. Je moet je rustig houden met dit weer, niet een paar uur maar de hele dag. Tja als dan toch naar buiten gaat, eerst een stukje in de auto gaat waar het een sauna is en vervolgens gaat wandelen dan kom je gestooft thuis. Lekker handig...  

Schemerlampje:  

Oww heb nog een ergenis, weer aan mijzelf: ik ben reteperfectionistisch, ook met parkeren. Anderen (die waarschijnlijk veel meer rijervaring hebben dan ik) staan kaarsrecht, dan moet ik dat ook van mijzelf want stel je voor als ze zien dat ik niet net zo strak sta... Ik ben vermoeiend af en toe...

Zit ik lekker een avondje met een vriendin buiten, verschijnen er ineens allemaal slakken op mijn gazon 

Ik erger me aan de continue pijn in mijn schouder waardoor ik al een aantal nachten beroerd slaap, omdat geen enkele houding goed ligt.
Ik denk dat ik een slijmbeursontsteking heb... 

Jynta1981 schreef op 21-07-2024 om 07:17:

Ik erger me aan de continue pijn in mijn schouder waardoor ik al een aantal nachten beroerd slaap, omdat geen enkele houding goed ligt.
Ik denk dat ik een slijmbeursontsteking heb...

Oh bah. Dat is erg pijnlijk idd. 

Friezinnetje schreef op 21-07-2024 om 07:39:

[..]

Oh bah. Dat is erg pijnlijk idd.

Ik irriteer met er dood aan. Slik (meer dan) de maximale dosis ibu/pcm maar het blijft zeuren.  Morgen toch de huisarts maar bellen, en ik ben helemaal niet zo huisartsirig,  want we gaan dinsdag op vakantie... hoop dat ik terecht kan nog en dat ze wat kunnen doen.

Jynta1981 schreef op 21-07-2024 om 07:56:

[..]

Ik irriteer met er dood aan. Slik (meer dan) de maximale dosis ibu/pcm maar het blijft zeuren. Morgen toch de huisarts maar bellen, en ik ben helemaal niet zo huisartsirig, want we gaan dinsdag op vakantie... hoop dat ik terecht kan nog en dat ze wat kunnen doen.

Als het een slijmbeursontsteking is dan ben je daar wel een tijdje zoet mee. Kan zo een paar maanden duren. 

Jynta ik heb ook een slijmbeursontsteking maar dan in mijn heup. Heb daar vorige week een injectie voor gehad. Ik dacht eigenlijk " oh het helpt" maar ik was natuurlijk ziek thuis dus niet veel bewogen. Sinds donderdag is de pijn weer terug. Morgen naar de fysio. Kijken wat zij zegt.

OperaQueen schreef op 20-07-2024 om 23:02:

[..]


Oww heb nog een ergenis, weer aan mijzelf: ik ben reteperfectionistisch, ook met parkeren. Anderen (die waarschijnlijk veel meer rijervaring hebben dan ik) staan kaarsrecht, dan moet ik dat ook van mijzelf want stel je voor als ze zien dat ik niet net zo strak sta... Ik ben vermoeiend af en toe...

Herkenbaar 

Ik erger mij aan dat ik nog steeds lichte buikpijn heb. En dat de huisartsenpraktijk gedwongen  is bijna alleen maar spoedgevallen te doen in de schoolvakantie..

Hebben ze ook geen telefonisch spreekuur kerst?

ik had gisteren nog 2 mensen verwacht voor mijn verjaardag, maar die bleken naar een evenement te zijn geweest. Fijn dat ze dat even laten weten. Nu zit ik nog met een halve kwarktaart. Straks neem ik nog een punt en misschien dat 1 van de buren vandaag nog kwam maar dat wist ie nog niet zeker.

En feestje buiten hier ergens in de buurt waar ze om 01.00 nog gezellig met zijn allen Andre Hazes gingen zingen.  Ik had de hoop dat het feest na Het is tijd, de hoogste tijd afgefloten zou zijn........
Maar helaas tot 2.30 is het rumoerig gebleven.
Slechte nacht gehad.

JtM

JtM

21-07-2024 om 09:15 Topicstarter

Ik moet een belangrijke knoop doorhakken maar blijf de beslissing een beetje voor me uitschuiven.

Ik erger me, al een week, aan mijn oor. Zat dicht, prop dacht ik maar na zelf proberen uit te spuiten zonder resultaat toch maar even naar huisarts; geen oorsmeer maar vocht achter trommelvlies door een  (verkoudheids denk ik, ben niet erg snotterig of zo, beetje maar) virus. Gaat inmiddels wel wat beter maar het schiet niet erg op, het druppelt er uit dus ik ben bang dat ik er nog wel even zoet mee ben. Er zijn ergere dingen maar erg leuk is dit niet...

*Geeft JtM schop onder kont om knoop door te hakken*
Bakblik: das hier ook wel eens. Meestal zijn die feestjes dan rond middernacht wel voorbij  (en dan vind ik het nog irritant) maar 1 x een groep jongeren die rond 2 of 3 uur snachts nog even met zijn allen keihard gingen zingen.  Dat vond ik op zijn zachts gezegd niet zo leuk...

Bakblik schreef op 21-07-2024 om 09:06:

En feestje buiten hier ergens in de buurt waar ze om 01.00 nog gezellig met zijn allen Andre Hazes gingen zingen. Ik had de hoop dat het feest na Het is tijd, de hoogste tijd afgefloten zou zijn........
Maar helaas tot 2.30 is het rumoerig gebleven.
Slechte nacht gehad.

Asociaal. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.