Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Loulou39 schreef op 20-07-2024 om 18:23:

Ik doe helemaal niets, we zitten gewoon stil op de bank tv/Netflix te kijken, verduisterende gordijnen de hele dag al dicht, ventilatoren aan, en het zweet staat alweer op m’n voorhoofd…
Ik denk dat ik voor het naar bed gaan maar voor de derde keer vandaag ga douchen 😅

Deed ik vanmiddag ook, totdat ik het niet meer trok en ff naar buiten ging met als gevolg dat ik onderhand gebraden ben... 🥵

Ik duik  zo ook nog maar even onder de douche, 2e x vandaag...

Dolfje schreef op 20-07-2024 om 18:51:

[..]

Hier onweert het al even. Nu ook wind en regen.

En dat gedeelte komt hier over 1,5 uur. Hopelijk is de lekkage van vorige noodweer opgelost dus als het goed is komt het niet naar binnen.

Broodjebrie schreef op 20-07-2024 om 19:04:

[..]

En dat gedeelte komt hier over 1,5 uur. Hopelijk is de lekkage van vorige noodweer opgelost dus als het goed is komt het niet naar binnen.

Fingers crossed  broodjebrie. 

Mijn weerapps zijn in de bonen, het is hier nu echt heerlijk, alleen wat hoge sluierwolken, maar volgens de WOW app is het zwaar bewolkt en volgens de Windy app regent het nu hier bij mij. 

aan de groep Hindoes die in chalet achter ons zitten.  Vooral veel daar. Veel mensen,  veel hardop praten en heeeel veeeel luide Hindoes muziek 

aan de NOS die in de agenda van de Olympische spelen de Nederlandse badmintonners niet laat zien. Terwijl ze toch bij de beste 16 van de wereld horen en minimaal op 3 dagen in actie komen.
27/28 en 29 juli.
Selena Piek en Robin Tabeling in het mix dubbeltoernooi.

Friezinnetje schreef op 20-07-2024 om 19:22:

aan de groep Hindoes die in chalet achter ons zitten. Vooral veel daar. Veel mensen, veel hardop praten en heeeel veeeel luide Hindoes muziek

Ben je op vakantie Friezinnetje? Wat vreselijk irritant zeg! En wat asociaal!

Zilver_gray schreef op 20-07-2024 om 21:19:

[..]

Ben je op vakantie Friezinnetje? Wat vreselijk irritant zeg! En wat asociaal!

Ja, weekendje 

lientje69 schreef op 20-07-2024 om 19:07:

[..]

Fingers crossed broodjebrie.

Het heeft flink geregend maar gelukkig niet binnen! Heel erg blij!

Friezinnetje schreef op 20-07-2024 om 21:20:

[..]

Ja, weekendje

Ik hoop dat je toch nog kunt genieten van je weekend weg.

Broodjebrie schreef op 20-07-2024 om 21:20:

[..]

Het heeft flink geregend maar gelukkig niet binnen! Heel erg blij!

Gelukkig!

OperaQueen schreef op 20-07-2024 om 19:01:

[..]

Deed ik vanmiddag ook, totdat ik het niet meer trok en ff naar buiten ging met als gevolg dat ik onderhand gebraden ben... 🥵

Ik duik zo ook nog maar even onder de douche, 2e x vandaag...

Erg he! 😅
Nu mijn laatste douche van vandaag 🤞🏼en ventilator staat al aan bij het bed.. 

alles en iedereen op de weg gister.... wat een drama hoogtepunt was het ''schoonmaak'' wagentje van de gemeente die midden op een oversteekplek doodleuk onkruid ging wegbranden.......waardoor ik met mijn fiets moest uitwijken naar de autoweg

en KLOTE slakken ik wordt er gek van, niks helpt  *en om heineken tegaan sponseren voor die krengen heb ik niet bepaald zin in...  ) 

de buren hebben een feestje. Eigenlijk vind ik dat meestal niet erg. Ik heb in het jaar dat ze hier wonen nooit eerder feest daar gehoord. 
Maar dochter en ik moeten vroeg op. Vervelende timing dus...

En aan wweegapps.  Op verschillende apps verschillende voorspellingen. Ik wil gewoon weten of ik morgen in de regen wandel of dat het droog blijft zodat ik weet welke kleding ik het beste aan kan en mee moet nemen. Nu ligt het eraan welke app ik vertrouw...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.