Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Gelebloem schreef op 20-07-2024 om 03:53:

Last minute een bevalbad besteld omdat ik toch thuis mag bevallen(jeej!). Mensen waren enorm vriendelijk en hebben het met spoed voor me verstuurd en nu staat het ding al twee dagen ter onverrichter zaken op het DPD sorteercentrum. Ik had het gewoon moeten gaan ophalen maar zag op tegen de lange autorit.

Wel fijn om te lezen dat het zo goed gaat dat je groen licht hebt gekregen om thuis te mogen bevallen. Ik hoop voor je dat hij optijd bezorgd wordt.

Ik heb heel veel vliegen in huis. En die luie katten liggen voor pampus. Die bewegen alleen een beetje als ze zelf lastig worden gevallen door de vliegen.

Ik betaalde eerst ook vooraf, maar nu achteraf.
Als ik online shop, anders gewoon naar de fysieke winkel als die nog bestaat.

kerst schreef op 20-07-2024 om 10:49:

[..]

Bij een nieuwe bestelling even opletten dat je je niet automatisch aanmeld voor de nieuwsbrief ( vakje daarvoor uitklikken)

Thnx!

Bailey26 schreef op 20-07-2024 om 10:55:

Ik heb heel veel vliegen in huis. 

ja ik gisteren ook ineens. En ik had nog wel geïnvesteerd in een nieuw kralengordijn. Vieze beesten. 

Valt nog wel mee met het onweer. Donder en weerlicht wil ik zien!

Hele dag en vooral vanmiddag een hard geruis in mijn oren. Ben benieuwd of dat iets betekent. Maar evengoed nogal storend.

rionyriony schreef op 20-07-2024 om 16:57:

Valt nog wel mee met het onweer. Donder en weerlicht wil ik zien!

Bij ons komt het wat later, maar als ik buienradar moet geloven dan koelt het niet echt af, dus wordt het heet en vochtig 😝

Aan het net gekochte pakje wafeltjes om ijs tussen te doen (bij Jumbo) wat zowel naar verf ruikt als smaakt. Bah. Maar voor die 1 euro zoveel teruggaan is me teveel gedoe.

Loulou39 schreef op 20-07-2024 om 17:51:

[..]

Bij ons komt het wat later, maar als ik buienradar moet geloven dan koelt het niet echt af, dus wordt het heet en vochtig 😝

Ik was nu ook benieuwd naar buienradar: hier gaat het helemaal niet onweren of regenen zeggen ze. Gelukkig 

_Audrey schreef op 20-07-2024 om 18:01:

[..]

Ik was nu ook benieuwd naar buienradar: hier gaat het helemaal niet onweren of regenen zeggen ze. Gelukkig

Ik geloof helemaal niet dat het vandaag gaat onweren, als morgen nog temperaturen boven de 25 graden worden verwacht!

kerst schreef op 20-07-2024 om 18:14:

[..]

Ik geloof helemaal niet dat het vandaag gaat onweren, als morgen nog temperaturen boven de 25 graden worden verwacht!

Ik ook niet. Het gaat vast erg meevallen.  In elk geval  in dit stukje van Nederland  waar ik woon. Misschien  een buitje. Maar dat is het dan ook.

kerst schreef op 20-07-2024 om 18:14:

[..]

Ik geloof helemaal niet dat het vandaag gaat onweren, als morgen nog temperaturen boven de 25 graden worden verwacht!

Het begint hier wel echt te betrekken, maar onweer en buien betekenen helaas niet altijd dat het af gaat koelen. 
Het gaat, denk ik, alleen maar benauwder worden na de buien 😝

Ik doe helemaal niets, we zitten gewoon stil op de bank tv/Netflix te kijken, verduisterende gordijnen de hele dag al dicht, ventilatoren aan, en het zweet staat alweer op m’n voorhoofd…
Ik denk dat ik voor het naar bed gaan maar voor de derde keer vandaag ga douchen 😅

kerst schreef op 20-07-2024 om 18:14:

[..]

Ik geloof helemaal niet dat het vandaag gaat onweren, als morgen nog temperaturen boven de 25 graden worden verwacht!

Hier onweert het al even. Nu ook wind en regen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.