Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik hoorde dat UPS een oogje had laten vallen op post.nl voor een overname. Ik ben benieuwd hoe het dan wordt.

rionyriony schreef op 19-07-2024 om 19:49:

[..]

Ja dit is een zomerprobleem. Maar in dit geval kreeg in pas na aankoop de melding: "verwachte levertijd: 3 tot 5 werkdagen". En daar zitten dan minstens twee dagen tussen waarop dit erg slecht uitkomt.

Ook op dagen waarop dit wél zou uitkomen kan het erg onhandig zijn als je overdag naar bed wil, of wil baden. Je zit toch vast. En het was niet nodig geweest als ik het in de gaten had gehouden vóór het kopen.

Het lijkt me handig om bij elke 2 straten een pakketten automaat neer te zetten.

In de schemering een tent opgezet. Vijf muggebulten in 1 knieholte. Die beesten mogen op de maan gaan wonen.  

Ik ben ook nog nooit zoveel geprikt als in de afgelopen drie dagen… Ik word er gewoon ziek van. Al die histamine in mijn lijf (ben allergisch voor insectenbeten). Zit ik straks weer onder de blauwe plekken. 

SuzyQFive schreef op 20-07-2024 om 01:33:

Ik ben ook nog nooit zoveel geprikt als in de afgelopen drie dagen… Ik word er gewoon ziek van. Al die histamine in mijn lijf (ben allergisch voor insectenbeten). Zit ik straks weer onder de blauwe plekken.

Gatver, dat klinkt echt heel naar! Ik word nu al helemaal panisch van het gezoem maar ik kan me voortstellen dat het dan al helemaal niet te harden is! Hoop dat je nog wat kunt slapen!

Last minute een bevalbad besteld omdat ik toch thuis mag bevallen(jeej!). Mensen waren enorm vriendelijk en hebben het met spoed voor me verstuurd en nu staat het ding al twee dagen ter onverrichter zaken op het DPD sorteercentrum. Ik had het gewoon moeten gaan ophalen maar zag op tegen de lange autorit.

kerst schreef op 19-07-2024 om 20:50:

[..]

Het lijkt me handig om bij elke 2 straten een pakketten automaat neer te zetten.

Misschien voor de heel kleine pakketjes; maar je nieuwe eettafelset, je nieuwe lamp en je mooie kamerhoge Yucca moeten nog steeds aan huis worden gebracht. Overigens nog nooit geprobeerd; blijft je pakketje er nooit in steken? Zoals vroeger je reep chocolade in de automaat?

Raar dat ik vroeger niet minder kocht dan nu maar dat ik eigenlijk vergeten ben hoe dat ging zonder zoekmachines. Ik vond dat toen niet ingewikkeld. Je vindt altijd een weg om je geld uit te geven.

Wehkamp was toen erg populair; mijn vriend, later man, had een crush op Wehkamp en ik later ook, maar daar kocht ik lang niet alles. Ik deed aan een terdege warenonderzoek eerst.

Gelebloem schreef op 20-07-2024 om 03:53:

Last minute een bevalbad besteld omdat ik toch thuis mag bevallen(jeej!). Mensen waren enorm vriendelijk en hebben het met spoed voor me verstuurd en nu staat het ding al twee dagen ter onverrichter zaken op het DPD sorteercentrum. Ik had het gewoon moeten gaan ophalen maar zag op tegen de lange autorit.

Wat een onderneming. Past hij wel tussen je douche en je wastafel?

rionyriony schreef op 20-07-2024 om 05:28:

[..]

Wat een onderneming. Past hij wel tussen je douche en je wastafel?

Haha nee joh, ik pas zelf amper nog tussen mijn douche en mijn wastafel😉

Mijn buikpijn is nog steeds niet weg.
De bloeding wel.
Anders gelijk maar maandag weer de huisarts bellen. Bah.

Sloffende mensen. Til je voeten op als je loopt!

Gelebloem schreef op 20-07-2024 om 03:53:

Last minute een bevalbad besteld omdat ik toch thuis mag bevallen(jeej!). Mensen waren enorm vriendelijk en hebben het met spoed voor me verstuurd en nu staat het ding al twee dagen ter onverrichter zaken op het DPD sorteercentrum. Ik had het gewoon moeten gaan ophalen maar zag op tegen de lange autorit.

Fijn voor je, een teken dat het goed gaat! 

Ik werd vanmorgen op een hele rare manier wakker. Hoorde iemand mij roepen, met een klagelijke stem. Dat kan helemaal niet op 3 hoog, vond het nogal creepy   

Onzin ergenis dit maar ik erger me ff heel erg aan de hoeveelheid digitale nieuwsbrieven die ik ontvang. En leuk hoor dat ik me ervoor af kan melden maar daar heb ik ondertussen ook een dagtaak aan... Ik ga ze denk ik maar facturen sturen... 

OperaQueen schreef op 20-07-2024 om 10:29:

Onzin ergenis dit maar ik erger me ff heel erg aan de hoeveelheid digitale nieuwsbrieven die ik ontvang. En leuk hoor dat ik me ervoor af kan melden maar daar heb ik ondertussen ook een dagtaak aan... Ik ga ze denk ik maar facturen sturen...

Bij een nieuwe bestelling even opletten dat je je niet automatisch aanmeld voor de nieuwsbrief ( vakje daarvoor uitklikken)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.