Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Yumi schreef op 18-09-2024 om 18:45:

[..]

ohhh wat erg! Weet je al wat je eraan gaat doen? Hoorde dat het tegenwoordig lastig is om ze weg te krijgen.

Zag paar dagen geleden weer een muis op mijn balkon, maar ik heb overal horren dus die kan lekker niet naar binnen. Zou zo graag willen, dat mensen geen vogeltjes meer zouden voeren, en hun huisvuil niet laten slingeren 🙏

Mijn nicht is er onlangs vanaf gekomen! Weet alleen even niet precies hoe. Sowieso alle gaatjes dichtmaken. 

Herfstappeltaart schreef op 19-09-2024 om 09:40:

[..]

Nou inderdaad. En dan Eva die zegt: "welkom schat, fijn dat je er bent" . Ik erger me nu veel meer aan Eva dan vroeger.

Ze is vermoederd

Alweer bijna weekend. En nog weer niet alles geregeld. 

SuzyQFive schreef op 19-09-2024 om 18:03:

[..]

Mijn nicht is er onlangs vanaf gekomen! Weet alleen even niet precies hoe. Sowieso alle gaatjes dichtmaken.

Heb ik vorig jaar gedaan met staalwol, wist niet waar ik dat vandaan moest halen, maar B-merk Brillo gekocht en alles dicht gepropt. 

Koortslip. Deze vakantie gaat niet zoals ik wil. Nu kunnen we niet eens een dagdeel seksen om het slechte weer te negeren. 

Broodjebrie schreef op 19-09-2024 om 12:11:

aan de communicatie van werkgever.

Ooo hou op schei uit. En dan beweren dat het aan jouw ligt. 😡. En zelf dingen verdraaien. Ik schrijf sinds deze week tijdens gesprekken met haar direct van alles op. 

Veel zieke collega’s en de collega’s die hun verantwoordelijkheid niet nemen. Werk ik me uit de naad omdat anderen er niet zijn (kunnen ze niets aan doen want ziek), en omdat sommige collega’s luie, asociale mensen zijn (want je zadelt mij en mijn andere collega’s vandaag op met werk omdat je .. 😡.. sommige woorden beter niet op internet)

PinkFlower schreef op 19-09-2024 om 19:16:

[..]

Ooo hou op schei uit. En dan beweren dat het aan jouw ligt. 😡. En zelf dingen verdraaien. Ik schrijf sinds deze week tijdens gesprekken met haar direct van alles op.

Gelijk heb je

Lig krom van de buikpijn, gatver

Koettie schreef op 19-09-2024 om 22:24:

Lig krom van de buikpijn, gatver

Toch geen obstipatie of zo? (Dan weet ik helaas maar al te goed wat je doormaakt...)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.