Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Beterlaat2021! schreef op 18-09-2024 om 16:57:

[..]

Ik ga absoluut niet opzij, ik maak me wat breed en wijs naar de weg.Ik sla ze nog nét niet van de stoep af!
Of ik ga in discussie : als jullie op de stoep fietsen waar moet ik dan lopen met de hond?

[..]

Oók in Duitsland is het langs de snelweg véél duurder dan in de bebouwde kom. Ik kan op mijn Tomtom zien waar de dichtsbijzijnde pomp is als ik van de snelweg af ga.

Als jij erbij was geweest en gezien hebt hoe die man tegen mij tekeer ging. Denk zelfs dat ik er goed vanaf ben gekomen, doordat die andere stoep fietser hem kon kalmeren...Anders was ik van de stoep geslagen en alleen omdat ik zei, dit is een stoep meneer. 

Auwereel schreef op 18-09-2024 om 18:25:

Het is ook gewoon hartstikke onpraktisch dat je fiets wordt gestolen, moet je weer op zoek naar een nieuwe en dat komt nooit uit ..

Nou dat vooral... 
Ik ken overigens best wat niet-nederlandse mensen en die snappen de ophef niet zo, een paar dagen zonder fiets is toch geen drama? Ja, wel dus voor een Nederlander 

Ik was overigens vanmiddag niet ver van het politiebureau dus ben daar even naar binnen gegaan voor advies. Ik weet geen framenummer maar ik werd geadviseerd om toch (online) aangifte te doen. Kleine kans dat ze hem zouden vinden maar altijd groter dan zonder dus dat heb ik meteen gedaan. (Al snap ik dan ook weer niet waarom iemand een gewone oudere 2e hands fiets jat maar goed...)

Alhambra: dat is dan wel weer ernstiger dan een gejatte 2e hands fiets.. Zal ik mijn kat naar je toe sturen?

Naminokurashi schreef op 18-09-2024 om 14:25:

had de was opgehangen. Wat zijn die plastic wasknijpers een rot dingen. Om de haverklap ging er eentje stuk. Gelukkig heb ik nog wel wat houten knijpers.
Ik snap het niet, ze willen minder plastic in het milieu, maar toch plastic wasknijpers maken. Ik kan nergens meer houten knijpers vinden. Of kijk ik verkeerd?

nah ik was 3 weken terug in Kroatië en voelde wel een verademing geen war on plastic, enige keer dat ik een houten lepel kreeg was bij de bakker voor mijn cruslie to go 

weet niet wat het is maar iedereen is er op uit om me te irriteren behalve op werk .... heenweg gezeik terug weg gezeik met een slome kutfietser en een stel dat hand in hand fietste, daarna een fatbike die niet op zijn eigen weghelft bleef en pas uitweek toen ik heel dichtbij was  en daarna mijn moeder die een stomme opmerking maakte....

ben blij dat ik thuis 

Weer zo'n derderangs zanger die via een talkshow wordt gehypt. (Eva)

Het weer. Vandaag geen zon gezien. (Kroatië) 

oh balen Koettie, het was eerder ook al niet zulk mooi weer. 

Yumi schreef op 18-09-2024 om 18:45:

[..]

ohhh wat erg! Weet je al wat je eraan gaat doen? Hoorde dat het tegenwoordig lastig is om ze weg te krijgen.

Zag paar dagen geleden weer een muis op mijn balkon, maar ik heb overal horren dus die kan lekker niet naar binnen. Zou zo graag willen, dat mensen geen vogeltjes meer zouden voeren, en hun huisvuil niet laten slingeren 🙏

Ik weet het niet!

Slaapkamer is nu schoon. Deur dicht tijdens de nacht.

Beneden is niets te zien. Ook geen eetverpakkingen geopend of slingerend voedsel.

Nu beneden grondig schoonmaken.

Ik houd niet van dieren in mijn huis...

SuzyQFive schreef op 18-09-2024 om 15:41:

[..]

Hebben jullie een Diesel mee? Dat is altijd al duurder dan hier.

Nee benzine 

alhambra schreef op 18-09-2024 om 20:14:

[..]

Ik weet het niet!

Slaapkamer is nu schoon. Deur dicht tijdens de nacht.

Beneden is niets te zien. Ook geen eetverpakkingen geopend of slingerend voedsel.

Nu beneden grondig schoonmaken.

Ik houd niet van dieren in mijn huis...

Hoop dat je er snel vanaf komt! 

5 uur al wakker 

Koettie schreef op 18-09-2024 om 19:53:

Het weer. Vandaag geen zon gezien. (Kroatië)

Ik ben er ook en hoop de komende dagen op meer zon. Wij maken er maar een actieve vakantie van en hebben al veel gezien. Maar hoop vandaag weer op een terras te kunnen eten ipv binnen.

Poezie schreef op 18-09-2024 om 19:51:

Weer zo'n derderangs zanger die via een talkshow wordt gehypt. (Eva)

Nou inderdaad. En dan Eva die zegt: "welkom schat, fijn dat je er bent" . Ik erger me nu veel meer aan Eva dan vroeger. 

JtM

JtM

19-09-2024 om 10:41 Topicstarter

Mijn AB kuur is bijna afgelopen, heb ik een verkoudheid gekregen. Daarbij doet mijn onderrug pijn gaat lekker zo. 

Net terug uit ziekenhuis, loop terug van bushalte gaat mijn rechterknie pijn doen. Heb artrose in beide knieën. 

aan de communicatie van werkgever. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.