Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Naminokurashi schreef op 18-09-2024 om 14:25:

had de was opgehangen. Wat zijn die plastic wasknijpers een rot dingen. Om de haverklap ging er eentje stuk. Gelukkig heb ik nog wel wat houten knijpers.
Ik snap het niet, ze willen minder plastic in het milieu, maar toch plastic wasknijpers maken. Ik kan nergens meer houten knijpers vinden. Of kijk ik verkeerd?

Precies hetzelfde probleem. Het lijkt alsof mijn plastic wasknijpers niet tegen de zon kunnen. Hetgeen me niet handig lijkt voor een wasknijper.

Naminokurashi schreef op 18-09-2024 om 14:25:

had de was opgehangen. Wat zijn die plastic wasknijpers een rot dingen. Om de haverklap ging er eentje stuk. Gelukkig heb ik nog wel wat houten knijpers.
Ik snap het niet, ze willen minder plastic in het milieu, maar toch plastic wasknijpers maken. Ik kan nergens meer houten knijpers vinden. Of kijk ik verkeerd?

Bij de Hema en Action hier houten wasknijpers.

lientje69 schreef op 18-09-2024 om 10:07:

Benzine in Duitsland. Zou zo goedkoop moeten zijn? Nou, ik betaalde thuis 1,80 en hier 2,19! Wat een geld zeg .

Wel snelweg uiteraard maar toch.

Wij tanken altijd van de snelweg af, vanmorgen getankt, 1,56 

En mijn ergernis, een automobilist voor ons, die voor elke bocht en elke tegenligger afremde 

Dat je in de trein in slaap valt soit, het duurt tenslotte bijna 7 uur, maar dat je je partner die enorm hard zit te snurken in de 1e klas stilte coupé niet even wakker maakt daar kan ik dan weer niet bij.

lientje69 schreef op 18-09-2024 om 10:07:

Benzine in Duitsland. Zou zo goedkoop moeten zijn? Nou, ik betaalde thuis 1,80 en hier 2,19! Wat een geld zeg .

Wel snelweg uiteraard maar toch.

Hebben jullie een Diesel mee? Dat is altijd al duurder dan hier. 

Muizenkeutels in mijn slaapkamer 

Yumi schreef op 18-09-2024 om 12:46:

[..]Daarnaast heb ik blijkbaar iets gemist en is er een nieuwe regel, dat fietsten op de stoep mag. Fietsers die doodleuk op die bel hangen dat ik opzij moet, op een stoep van een paar tegels breed. Waardoor ik op de weg of (ook leuk) op het fietspad moet stappen, om de fietser door te laten.

Ik ga absoluut niet opzij, ik maak me wat breed en wijs naar de weg.Ik sla ze nog nét niet van de stoep af!  
Of ik ga in discussie :  als jullie op de stoep fietsen waar moet ik dan lopen met de hond?

lientje69 schreef op 18-09-2024 om 10:07:

Benzine in Duitsland. Zou zo goedkoop moeten zijn? Nou, ik betaalde thuis 1,80 en hier 2,19! Wat een geld zeg .

Wel snelweg uiteraard maar toch.

Oók in Duitsland is het langs de snelweg véél duurder dan in de bebouwde kom.  Ik kan op mijn Tomtom zien waar de dichtsbijzijnde pomp is als ik van de snelweg af ga.

Naminokurashi schreef op 18-09-2024 om 14:25:

had de was opgehangen. Wat zijn die plastic wasknijpers een rot dingen. Om de haverklap ging er eentje stuk. Gelukkig heb ik nog wel wat houten knijpers.
Ik snap het niet, ze willen minder plastic in het milieu, maar toch plastic wasknijpers maken. Ik kan nergens meer houten knijpers vinden. Of kijk ik verkeerd?

hema, action, bol.com, wibra

Friezinnetje schreef op 18-09-2024 om 17:01:

[..]

hema, action, bol.com, wibra

g:ce&s=2d2d

Dille en Kamille

Beterlaat2021! schreef op 18-09-2024 om 17:11:

[..]

g:ce&s=2d2d

Dille en Kamille

die kunnen denk ik zeker niet uit elkaar vallen, maar twijfelachtig voor kleine gladde ondergoedjes

Moederkareltje schreef op 18-09-2024 om 17:33:

[..]

die kunnen denk ik zeker niet uit elkaar vallen, maar twijfelachtig voor kleine gladde ondergoedjes

Maar die hang je toch niet buiten aan de lijn 3 hoog? Daar heb ik binnen een klein rekje voor

Aan degene die mn fiets gejat heeft.. en aan mijzelf want waarschijnlijk ben ik vergeten om hem op slot te doen. (Het is geen drama, oude 2e hands fiets maar ik vind het echt niet leuk)

Het is ook gewoon hartstikke onpraktisch dat je fiets wordt gestolen, moet je weer op zoek naar een nieuwe en dat komt nooit uit ..

Naminokurashi schreef op 18-09-2024 om 14:25:

had de was opgehangen. Wat zijn die plastic wasknijpers een rot dingen. Om de haverklap ging er eentje stuk. Gelukkig heb ik nog wel wat houten knijpers.
Ik snap het niet, ze willen minder plastic in het milieu, maar toch plastic wasknijpers maken. Ik kan nergens meer houten knijpers vinden. Of kijk ik verkeerd?


AH Houten wasknijpers 48 stuks € 2,15 

alhambra schreef op 18-09-2024 om 16:22:

Muizenkeutels in mijn slaapkamer

ohhh wat erg! Weet je al wat je eraan gaat doen? Hoorde dat het tegenwoordig lastig is om ze weg te krijgen.

Zag paar dagen geleden weer een muis op mijn balkon, maar ik heb overal horren dus die kan lekker niet naar binnen. Zou zo graag willen, dat mensen geen vogeltjes meer zouden voeren, en hun huisvuil niet laten slingeren 🙏

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.