Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


kerst schreef op 21-07-2024 om 14:45:

[..]

Daar ben ik helaas niet mee geholpen.

Waarom is lichte buikpijn voor jou zo alarmerend?

Poezie schreef op 21-07-2024 om 14:51:

[..]

Waarom is lichte buikpijn voor jou zo alarmerend?

Dat is een goede vraag.Maar daar geef ik hier geen antwoord op 


kerst schreef op 21-07-2024 om 15:01:

[..]

Dat is een goede vraag.Maar daar geef ik hier geen antwoord op


Jouw goed recht, sterkte!

Ik hoef maar iets te doen of ik zweet me de pleuris. Zonet gestofzuigd en nu gewoon nat haar. Zó stom

Dat ik na een goede nacht (bijna 9 uur) slapen 
Me doodmoe voel.
Zal waarschijnlijk ook van de warmte zijn, het is hier behoorlijk benauwd in huis 

Door alleen me af te drogen en verder niks het water van me afloopt.
Beneden in het hoekje, met koud drankje, en ipad en zakje zoute chips, en keukenrol voor af te vegen.
En een was aan nog voor vakantie, verder even helemaal niks.
( Stomme overgang al een aantal jaar ) volgende maand 45.
Hopelijk zometeen even flink regenen.

Het enige ‘ blije ‘ dat ik 1,5 kilo lichter was.

Ik vind het echt een nadeel dat ik door mijn plissé gordijnen de boel niet tegenover elkaar kan open zetten. Ze zijn zo licht dat ze meteen op en neer waaien en ben bang dat ze stuk gaan. 
Balkondeur, luchtroosters staan open en ramen op een kier maar het blijft benauwd. Geen zin om de airco weer aan te doen, de warmte moet er zo ook uitgaan 


Ik heb wat ongemakkelijk gevoel  in mijn buik. Buik"pijn" ach. Het is geen gillende pijn maar eerder een dof gevoel en vermoeidheid.

rionyriony schreef op 21-07-2024 om 17:52:

Wijn is niet aan me besteed. Ik lust wel pot au feu of zo, maar ik doe er geen moord voor.

Komt regelmatig voor dat iemand niet zo van de wijn is, dat iemand een moord doet voor een pot au feu niet... dus waarom zou dat een ergernis zijn? Of begrijp ik je niet?

De NPO laat de prijsuitreiking van de tour de france niet zien en heeft tijdens de tijdrit vandaag heel veel oude beelden laten zien ipv de renners.
Mijn tv staat nu dus weer op de Belgische tv omdat die het wel fatsoenlijk uitzenden.
En ik vind Dione de Graaf geen goede presentator voor de avondetappe.

Netherfield schreef op 21-07-2024 om 16:44:

Ik hoef maar iets te doen of ik zweet me de pleuris. Zonet gestofzuigd en nu gewoon nat haar. Zó stom

Dat had ik gister. Ok ik had ook gewoon op mn kont moeten blijven zitten maar daar ben ik erg slecht in en ik hield het na een paar uur (was een serie aan het bingen) toen ik mijn serie af had echt niet meer vol. Met als gevolg dat ik na even iets doen bijna gekookt was..

Weerbericht:
Op de meeste plaatsen droog! 
Toch jammer dat ik nu binnen 2 uur 2x niet in "de meeste plaatsen" woon!
Nadatv ik de eerste was had opgehangen en bui en toen de tweede was hing nu weer een.  Rot op met die regen!

Bakblik schreef op 22-07-2024 om 12:16:

Weerbericht:
Op der meeste plaatsen droog!
Toch jammer dat ik nu binnen 2 uur 2x niet in "de meeste plaatsen" woon!
Nadatv ik de eerste was had opgehangen en bui en toen de tweede was hing nu weer een. Rot op met die regen!

Meer hier, dan daar dus voor jou. Balen 

waarom zeggen mensen dat ze je later deze week zullen bellen en doen dat dan gewoon niet? Nu al de derde persoon afgelopen week die dit gezegd heeft en het dan gewoon niet doet… Ik plan intussen gewoon andere dingen in, maar ik vind het schijtirritant. 

Poezie schreef op 21-07-2024 om 20:04:

De NPO laat de prijsuitreiking van de tour de france niet zien en heeft tijdens de tijdrit vandaag heel veel oude beelden laten zien ipv de renners.
Mijn tv staat nu dus weer op de Belgische tv omdat die het wel fatsoenlijk uitzenden.
En ik vind Dione de Graaf geen goede presentator voor de avondetappe.

Mijn man heeft hem ook altijd op België staan. Hij vindt het commentaar prettiger.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.