Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik ben vooruit aan het kijken op videoland naar B&B vol liefde. Ik geniet echt van het programma maar ik irriteer me mateloos aan de voice over. Die rotstem zit bij elk programma van RTL. Ik had altijd een beeld bij die man hoe hij eruit zou zien. Het klopt nog ook. 

@ Watertoren, je kunt het geluid ook uitzetten en de ondertitels aan (of kan dat niet op Videoland?), maar dan hoor je ook alle stemmen niet!

Mijn ergernis : mijn wasrek is al tweemaal omgewaaid. En toch hou ik vol!!

de belastingdienst die een bedrag overmaken waar ik geen recht op heb 

Mayosate schreef op 22-07-2024 om 14:30:

de belastingdienst die een bedrag overmaken waar ik geen recht op heb

En krijg ze dat maar eens aan hun verstand. Kan je zo weer een hoop frustraties opleveren. Tegen beter weten in hoop ik dat het snel is opgelost 🤞

Ik erger mij aan al die vieze naaktslakken. Ga lekker ergens anders heen smeerlappen 

Bailey26 schreef op 22-07-2024 om 14:54:

[..]

En krijg ze dat maar eens aan hun verstand. Kan je zo weer een hoop frustraties opleveren. Tegen beter weten in hoop ik dat het snel is opgelost 🤞

Ik erger mij aan al die vieze naaktslakken. Ga lekker ergens anders heen smeerlappen

Ben al 2 weken aan het bellen… nu eindelijk een medewerker aan de lijn die snapt dat ik het bedrag gewoon terug wil storten en ook bevestigde aan mij dat ik er helemaal geen recht op had. Ze snapt ook niet waarom er eerder wel verteld werd (door meerdere) dat ik er wel recht op had. 

Ppff ik wil gewoon dat geld zsm van mn rekening af. Spaans benauwd krijg ik het er van. 

Een vakantiehuisje in Zweden ('in de winter een ski-oord) zonder vriezer, vind ik eigenlijk toch wel een klein ergernisje.
Nu zitten wij er maar een paar dagen, maar als je er een week zit zul je er toch rekening mee moeten houden.

Is niet meer van deze tijd toch?

Edit: met een minivakje in de koelkast was ik ook al blij geweest, maar zelfs die is er niet!

noas_1993 schreef op 22-07-2024 om 16:36:

Een vakantiehuisje in Zweden ('in de winter een ski-oord) zonder vriezer, vind ik eigenlijk toch wel een klein ergernisje.
Nu zitten wij er maar een paar dagen, maar als je er een week zit zul je er toch rekening mee moeten houden.

Is niet meer van deze tijd toch?

Ik heb geloof ik nog nooit een vriezer in mijn vakantiehuisje gehad. Op zijn best zo’n mini vriesvakje bovenin vol ijsklonten. Maar misschien ben ik een andere standaard gewend

Ik ben nu op vakantie en was verbaasd dat ik een koelvries combi op mijn hotelkamer heb staan, voor mij is dit nieuw.

Ginevra schreef op 22-07-2024 om 16:50:

[..]

Ik heb geloof ik nog nooit een vriezer in mijn vakantiehuisje gehad. Op zijn best zo’n mini vriesvakje bovenin vol ijsklonten. Maar misschien ben ik een andere standaard gewend

Er zit niet eens een minivakje in de koelkast, daarom vind ik het ook zo raar
Ik zal mijn bericht even aanpassen, een minivakje zou ik namelijk al ''top'' vinden
Kun je tenminste ijs of iets anders uit de diepvries kwijt zonder daarover na te hoeven denken

Op onze vakantie hebben ze op elke kamer van de b en b een koelkastje.

Cindy79 schreef op 22-07-2024 om 17:21:

Op onze vakantie hebben ze op elke kamer van de b en b een koelkastje.

Altijd fijn 💃🏻, ik vind het ook altijd prettig om wat watertjes (of misschien wat lekkers 😇) etc. koud te zetten 

(De ergernis gaat trouwens over het ontbreken van vriezertje/of vriesvak in de koelkast, dus niet om koelkastje zelf)

Aan mijn werk. Ik zou morgen vrij zijn. Ik was eerste reserve maar omdat ik vrijdag ook al extra moest werken is er afgesproken dat mijn ter beschikking voor morgen zou komen te vervallen. Stond vanmorgen ook nog niet op mijn rooster. Nu krijg ik om half 6 een melding binnen dat ik toch eerste reserve sta. En dan is het planbureau al gesloten. Vind dit echt geen stijl 😡

Grindelwald schreef op 22-07-2024 om 18:10:

Aan mijn werk. Ik zou morgen vrij zijn. Ik was eerste reserve maar omdat ik vrijdag ook al extra moest werken is er afgesproken dat mijn ter beschikking voor morgen zou komen te vervallen. Stond vanmorgen ook nog niet op mijn rooster. Nu krijg ik om half 6 een melding binnen dat ik toch eerste reserve sta. En dan is het planbureau al gesloten. Vind dit echt geen stijl 😡

Dat is het ook niet, je mag toch verwachten dat je voor een bepaalde tijd op de hoogte wordt gebracht! Of is het de bedoeling dat je op een vrije dag beschikbaar blijft, en geen afspraken mag maken? Is er een mogelijkheid om te mailen, spoednummer of iets dergelijks? 

Yumi schreef op 22-07-2024 om 18:23:

[..]

Dat is het ook niet, je mag toch verwachten dat je voor een bepaalde tijd op de hoogte wordt gebracht! Of is het de bedoeling dat je op een vrije dag beschikbaar blijft, en geen afspraken mag maken? Is er een mogelijkheid om te mailen, spoednummer of iets dergelijks?

Ik vind dit inderdaad ook heel raar en vraag me af of dat mag. Zo is een vrije dag toch geen vrije dag meer? Je kunt je leven toch niet plannen op deze manier? Voor hetzelfde geld zit je in Parijs/pas je op je zieke moeder/heb je een dagje sauna geboekt.

Yumi schreef op 22-07-2024 om 18:23:

[..]

Dat is het ook niet, je mag toch verwachten dat je voor een bepaalde tijd op de hoogte wordt gebracht! Of is het de bedoeling dat je op een vrije dag beschikbaar blijft, en geen afspraken mag maken? Is er een mogelijkheid om te mailen, spoednummer of iets dergelijks?

Ik kan morgen tussen 8 en 9 uur gebeld worden.

Die terbeschikkingstelling is altijd in overleg. Dus na 9 uur kan je dan van je vrije dag genieten. Als je dit van te voren weet is dat prima. Maar er is duidelijk gezegd dat de terbeschikkingstelling zou komen te vervallen omdat ik vrijdag ook al extra moest komen werken.

Mijn vermoeden is dat een collega zich vandaag heeft ziekgemeld en dat ze bij de planning zoiets hadden van weet je wat ik zet Grindelwald gewoon weer in het rooster. 

Maar ze kunnen morgen bellen wat ze willen ik kom niet. Niet op deze manier.

En het planbureau gaat om 17 uur dicht. Mailen heeft geen zin want die lezen ze pas na 9 uur. Als alle ziektemeldingen voor die dag opgelost zijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.