Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Sjit, Trump heeft vannacht de superbonus gekregen. Hij krijgt er nu zeker 25% extra stemmen bij vanwege zieligheidstoeslag.

Biden had die al vanwege zijn veronderstelde mentale toestand, dus nu moet hij een dergelijke stemmentrekkende actie extra verzinnen. Natuurlijk niet een misschietende moordenaar met zelfmoordwensen inhuren maar een goede studie laten maken naar wat stemmen zou kunnen opleveren.

rionyriony schreef op 14-07-2024 om 07:09:

Sjit, Trump heeft vannacht de superbonus gekregen. Hij krijgt er nu zeker 25% extra stemmen bij vanwege zieligheidstoeslag.

Biden had die al vanwege zijn veronderstelde mentale toestand, dus nu moet hij een dergelijke stemmentrekkende actie extra verzinnen. Natuurlijk niet een misschietende moordenaar met zelfmoordwensen inhuren maar een goede studie laten maken naar wat stemmen zou kunnen opleveren.

Jij had liever dat die was doodgeschoten? met je "zieligheidstoeslag" bah

Muurbloem1985 schreef op 14-07-2024 om 09:53:

[..]

Jij had liever dat die was doodgeschoten? met je "zieligheidstoeslag" bah

Het is wel waar denk ik zo.  Zwevende kiezers die nu Trump gaan stemmen door deze aanslag. Hij zal het dik gaan uitbuiten komende tijd. 

_Audrey schreef op 14-07-2024 om 10:00:

[..]

Het is wel waar denk ik zo. Zwevende kiezers die nu Trump gaan stemmen door deze aanslag. Hij zal het dik gaan uitbuiten komende tijd.

Dat kan, hij is bijna neergeschoten, dan is die ook slachtoffer.

Muurbloem1985 schreef op 14-07-2024 om 10:01:

[..]

Dat kan, hij is bijna neergeschoten, dan is die ook slachtoffer.

Ja, uiteraard. 

Ik ben ook geen fan van Trump, maar als die kogel een paar cm naar links had gezeten was ie dood geweest. 

_Audrey schreef op 14-07-2024 om 10:00:

[..]

Het is wel waar denk ik zo. Zwevende kiezers die nu Trump gaan stemmen door deze aanslag. Hij zal het dik gaan uitbuiten komende tijd.

Dat denk ik ook.

Muurbloem1985 schreef op 14-07-2024 om 09:53:

[..]

Jij had liever dat die was doodgeschoten? met je "zieligheidstoeslag" bah

Jij springt wel gauw naar conclusies. Nee, want het acteren van een eenling heeft vrijwel nooit een goed resultaat. Mensen worden in verwarring gebracht door deze actie en gaan daarop altijd met emoties reageren. En later als het effect weg is komen ze weer bij hun positieven. Een dergelijk effect ontstond vanwege de moord op Pim Fortuyn. Ik heb liever dat mensen een verstandelijk en verstandig besluit nemen. Maar de politiek daar heeft weinig belang bij verstandige kiezers. Die willen dat hun kamp wint.

Geweld tegen politici is in elke vorm verwerpelijk natuurlijk. Daar is geen twijfel over. Maar om die reden op iemand stemmen slaat ook nergens op.

Als je een president of een kandidaat wil doodschieten in Amerika is je eigen leven ook wel meteen voorbij. Dus je doet dat niet als je zelf een succesvol persoon bent; alleen als je zelf mislukt bent. Of als je zelf een doodswens hebt maar er iets betekenisvollers van wil maken dan een anoniem einde. Want iedereen ziet je dan.

Overigens wel een falende security.

rionyriony schreef op 14-07-2024 om 11:09:

Als je een president of een kandidaat wil doodschieten in Amerika is je eigen leven ook wel meteen voorbij. Dus je doet dat niet als je zelf een succesvol persoon bent; alleen als je zelf mislukt bent.

Overigens wel een falende security.

Ik denk dat er qua security geen kruid tegen gewassen is. Als iemand ècht wil kun je dat volgens mij niet voorkomen. Dan moet de politicus in kwestie in een kogelvrije kooi gaan staan.

Herfstappeltaart schreef op 14-07-2024 om 11:12:

[..]

Ik denk dat er qua security geen kruid tegen gewassen is. Als iemand ècht wil kun je dat volgens mij niet voorkomen. Dan moet de politicus in kwestie in een kogelvrije kooi gaan staan.

Hoe dit mogelijk kon zijn daar zal wel in het nieuws aandacht aan worden besteed de komende tijd.

rionyriony schreef op 14-07-2024 om 11:26:

[..]

Hoe dit mogelijk kon zijn daar zal wel in het nieuws aandacht aan worden besteed de komende tijd.

Wat ik las hadden ze hem al in het vizier dus waarom ze hem eerst hebben laten schieten vind ik al bijzonder..

-------

Ugh, ik ben zó moe. De pubers van de achterburen hielden een feestje in de tuin. Tot f*cking 03:30 uur! Qua muziek viel het mee maar ik werd iedere keer wakker van het gegil en gelach.. Waarom gaan ze niet gewoon rond middernacht naar binnen?! Misschien toch eens een gesprek aangaan met de ouders

mijn wasmachine vind blijkbaar dat ik er teveel zeep in heb gedaan. Nu is die al vanaf 9.30 uur bezig met een kort wasprogramma 
Echt, die nieuwere wasmachines zijn  verschrikkelijk. Ze doen veel te lang over de was en ze liegen er ook nog over van te voren.

kerst schreef op 14-07-2024 om 12:37:

mijn wasmachine vind blijkbaar dat ik er teveel zeep in heb gedaan. Nu is die al vanaf 9.30 uur bezig met een kort wasprogramma
Echt, die nieuwere wasmachines zijn verschrikkelijk. Ze doen veel te lang over de was en ze liegen er ook nog over van te voren.

Ja dat liegen heeft de mijne ook last van maar mijn droger nog veel meer. Ik stel hem in op een programma van 2,5 uur oid en soms is hij 4 uur later nog aan het draaien en is de boel nog niet droog. Echt geen idee waar dat aan ligt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.