Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Gelebloem schreef op 12-07-2024 om 22:42:

[..]

Er is een BDSM- topic op dit forum, wellicht toch eens een kijkje nemen?

Dat het echt veel en veel te makkelijk is voor kinderen om aan vapes te komen… 

Herfstappeltaart schreef op 12-07-2024 om 18:48:

Ik erger me dood aan Geert Wilders met zijn stomme, ondermijnende getwitter.

Het gaat over en weer. Iedereen zit voor zichzelf reclame te maken. De ene prikkelt door onparlementaire opmerkingen en de ander duwt hem in de nazihoek. Je doet wat kennelijk werkt.

Soms denk je dat het even vrede is maar dan geeft deze of gene weer een prik waar de ander van overeind veert en moet reageren. Het leidt wel ontzettend af. Maar er is nu eenmaal banennijd daar. Iedereen komt op voor zijn eigen toko.

Het doel is m.i. om de ander zó erg van de wijs te brengen dat hij of zij aangeslagen raakt en iets stoms doet, zoals minister Agema.

Mijn ergernis is een telkens terugkerende: dat ik vandaag weer ergens tussen één uur en drie uur wakker werd, me ging vervelen omdat er gewoonlijk niets gebeurt in bed, en dus om even na drieën weer in de huiskamer zat.

Normaal red ik het tot ongeveer vijf uur. Dan heb ik zes uur slaap gehad. Vandaag moet ik het weer met minder doen. Met minder slaapcycli.

rionyriony schreef op 13-07-2024 om 05:39:

Mijn ergernis is een telkens terugkerende: dat ik vandaag weer ergens tussen één uur en drie uur wakker werd, me ging vervelen omdat er gewoonlijk niets gebeurt in bed, en dus om even na drieën weer in de huiskamer zat.

Normaal red ik het tot ongeveer vijf uur. Dan heb ik zes uur slaap gehad. Vandaag moet ik het weer met minder doen. Met minder slaapcycli.

Lezen, helpt je misschien om weer in slaap te komen? Ik word ook vaak wakker, door te lezen val ik sneller weer in slaap, of ik neem luisterboek als ik erg moe ben.

Totale onbekenden op Facebook, mannen en vrouwen, die je een vriendschapsverzoek sturen

kerst schreef op 13-07-2024 om 13:08:

Totale onbekenden op Facebook, mannen en vrouwen, die je een vriendschapsverzoek sturen

Ik heb dat ook sinds ik weduwe ben maar dan alleen vriendschapsverzoeken van mannen. Ik werk als vrijwilliger achter de bar dus veel mensen kennen mij maar ik eerlijk gezegd vele van hen niet. Dan begrijp ik nog dat vriendschapsverzoek maar zoals jij zegt die mannen die mij echt niet kennen die gaan op je profielfoto af. Ik denk dat ik die maar eens ga vervangen door ma Flodder. Dan krijg ik rust en ik wil toch absoluut geen relatie meer. Weet je, bedankt ik denk dat ik dat echt ga doen 

kerst schreef op 13-07-2024 om 13:08:

Totale onbekenden op Facebook, mannen en vrouwen, die je een vriendschapsverzoek sturen

vooral mannen, uit de VS, die dokter of militair zijn (geweest). allemaal nep-profielen

Gele week slecht geslapen, dit weekend bij vriend dus dacht yes, slaap inhalen. Gingen we pas om 6 uur naar bed..Doe in helemaal zelf maar ik ben moe! 

Ik kreeg mijn werk niet af

aan mijn vader, die zijn gezondheid niet erg serieus neemt. Iets met eigenwijze ouders..

Waarom zit het onze buurvrouw nou nooit mee? Heeft ze eindelijk weer een leuke man ontmoet, gaat het medisch mis. Godverdomme. 

Yumi schreef op 13-07-2024 om 09:10:

[..]

Lezen, helpt je misschien om weer in slaap te komen? Ik word ook vaak wakker, door te lezen val ik sneller weer in slaap, of ik neem luisterboek als ik erg moe ben.

Helaas, van al het geprobeerde word ik nóg wakkerder.

SombraOnline schreef op 13-07-2024 om 18:57:

Waarom zit het onze buurvrouw nou nooit mee? Heeft ze eindelijk weer een leuke man ontmoet, gaat het medisch mis. Godverdomme.

Zo sneu he, oneerlijk verdeeld soms die ellende

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.