Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


watertoren schreef op 12-07-2024 om 14:34:

[..]

Ja voor in model fohnen betaal je extra en dat vind ik ook logisch. Ik ga altijd met nat haar naar huis. Ik ben vroeger zelf kapster geweest en als ik het zelf fohn dan zit het helemaal naar mijn zin. Ik heb het wel eens bij de kapper laten doen maar toen stak ik bij thuiskomst met kop onder de kraan en deed het alsnog zelf.

Ah, hier is het gewoon een all-in prijs. 

Loulou39 schreef op 12-07-2024 om 18:21:

[..]

Hangt er een beetje vanaf waar je woont denk ik, bij mij zijn de voorspellingen wel mooi 😅

Hangt ook af van de weerdienst. Accuweather belooft minder zon dan weeronline en nog een andere.

Loulou39 schreef op 12-07-2024 om 18:21:

[..]

Hangt er een beetje vanaf waar je woont denk ik, bij mij zijn de voorspellingen wel mooi 😅

En hangt ook erg af van de app die je gebruikt. We kunnen met zes collega’s en ieder een andere app bij elkaar zitten en ieder een andere voorspelling hebben. 

SuzyQFive schreef op 12-07-2024 om 18:26:

[..]

En hangt ook erg af van de app die je gebruikt. We kunnen met zes collega’s en ieder een andere app bij elkaar zitten en ieder een andere voorspelling hebben.

zelfs in dezelfde app, kan het wisselen met de persoon naast je. 

Friezinnetje schreef op 12-07-2024 om 18:35:

[..]

zelfs in dezelfde app, kan het wisselen met de persoon naast je.

Dit, man en ik zitten wel eens naast elkaar in dezelfde app te kijken en dan is het inderdaad niet hetzelfde 

SuzyQFive schreef op 12-07-2024 om 18:26:

[..]

En hangt ook erg af van de app die je gebruikt. We kunnen met zes collega’s en ieder een andere app bij elkaar zitten en ieder een andere voorspelling hebben.

O ja, ik zie het: meteen even getest 😁

Gelukkig is het allemaal positief, de één warmer en iets meer wolken, de ander iets koeler maar veel zon. Ben benieuwd wat het echt wordt 😅

Ik erger me dood aan Geert Wilders met zijn stomme, ondermijnende getwitter.

Al een paar dagen last van mijn rug
En ik heb het idee dat het steeds erger word in plaats van beter.
Nu had ik gisteren een nogal drukke dag, dat zal ook wel mee spelen, dat ik vandaag niet vooruit te branden ben en veel pijn heb

En daarnaast erger ik me ook aan mijn stevige verkoudheid. Ik ben van het hoesten mijn stem kwijt en na vier uur vannacht heb ik bijna niet meer geslapen. Het water loopt mijn neus uit.

watertoren schreef op 12-07-2024 om 14:34:

[..]

Ja voor in model fohnen betaal je extra en dat vind ik ook logisch. Ik ga altijd met nat haar naar huis. Ik ben vroeger zelf kapster geweest en als ik het zelf fohn dan zit het helemaal naar mijn zin. Ik heb het wel eens bij de kapper laten doen maar toen stak ik bij thuiskomst met kop onder de kraan en deed het alsnog zelf.

Hier niet.  Mijn kapster laat me voor een feestje of begrafenis zelfs extra langskomen om het gratis in model te föhnen.  En nee,  ze is absoluut geen dure kapster.  

Weer buikpijn van mn eisprong en mn borsten doen zeer. Ging zo lang goed en nu opeens al twee maanden achter elkaar weer last. Zo irritant 

Tijgerbalsem in je ogen smeren is geen goed idee, waarom doe ik dat dan?

Dolfje schreef op 12-07-2024 om 22:20:

Tijgerbalsem in je ogen smeren is geen goed idee, waarom doe ik dat dan?

Ja waarom doe je dat dolfje?

Dolfje schreef op 12-07-2024 om 22:20:

Tijgerbalsem in je ogen smeren is geen goed idee, waarom doe ik dat dan?

Er is een BDSM- topic op dit forum, wellicht toch eens een kijkje nemen?

Een bekeuring van 63 euro uit België, voor het rijden van 1 km te hard....71 ipv de toegestane 70. Nou ja zeg 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.