Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dat het hoogzomer is en dat het zo donker is dat ik het licht aan moet doen 🤪

SuzyQFive schreef op 02-07-2024 om 09:42:

Dat het hoogzomer is en dat het zo donker is dat ik het licht aan moet doen 🤪

Dit ja heb in de keuken ook het licht aan. Als mijn zonnescherm uit is niet dat ook om genoeg te kunnen zien maar nu heb zonnescherm een het is net zo donker. 

Broodjebrie schreef op 02-07-2024 om 07:59:

ik heb gisteren slecht nieuws gehad over een familielid, en vriend heeft er nog niet op gereageerd terwijl zijn telefoon normaal gesproken vastgelijmd zit aan zijn hand.

Oh wat rot! Sterkte Broodjebrie 

Spierpijn na een wild concert van afgelopen zondag. 
Alhoewel we keurige zitplaatsen hadden, hebben we geen minuut gezeten; ik voelde me echt weer even een puber 
Helaas merk ik dat mijn lichaam wat langer herstel nodig heeft.
Het was het waard! 

Zilver_gray schreef op 02-07-2024 om 10:17:

Spierpijn na een wild concert van afgelopen zondag.
Alhoewel we keurige zitplaatsen hadden, hebben we geen minuut gezeten; ik voelde me echt weer even een puber
Helaas merk ik dat mijn lichaam wat langer herstel nodig heeft.
Het was het waard!

Waar was je heen? 

Eerlijk gezegd vind ik het echt irritant als mensen voor mij gaan staan bij zitplaatsen. Ik moet zitten en kan maar kort staan dus is het wel rot als je vervolgens niets kan zien. 

SuzyQFive schreef op 02-07-2024 om 10:29:

[..]

Waar was je heen?

Eerlijk gezegd vind ik het echt irritant als mensen voor mij gaan staan bij zitplaatsen. Ik moet zitten en kan maar kort staan dus is het wel rot als je vervolgens niets kan zien.

Ik was met dochter naar Travis Scott. Het was geweldig; een bonk energie die man!

Ja zitplaatsen zijn ook om te zitten, dus ik snap je. Als je niet lang kan staan, zie je niks met een springende meute voor je neus.



Ergernis : dat een specht nu ook het voerbakje van de eekhoorns ontdekt heeft. Gaat hij erop zitten hakken. Niet fijn!

Wat leuk Zilvergray. Ik zat vrijdag in de trein met een stel pubers die er ook heen gingen, ze zeiden ‘Ja, naar Travis Scott, maar die kent u denk ik niet mevrouw’ Ik zei dat ik wel wat over m gelezen had een tijdje terug, heb maar niet gezegd dat dat over de doden bij Astroworld ging. Leek me niet zo sfeerverhogend.

Zilver_gray schreef op 02-07-2024 om 10:49:

[..]

Ik was met dochter naar Travis Scott. Het was geweldig; een bonk energie die man!

Ja zitplaatsen zijn ook om te zitten, dus ik snap je. Als je niet lang kan staan, zie je niks met een springende meute voor je neus.



Leuk is dat hè, van die enthousiaste artiesten  

Heb Coldplay en Dua Lipa op Glastonbury gekeken, heerlijk!

Paar maanden geleden heb ik voor het eerst een paar dingetjes gekocht bij een tweedehandskledingwinkel. Hoop blabla, want alles is uit het duurdere segment en betere merken. Volgens eigenaresse word alles gecontroleerd maar.... Thuisgekomen zag ik achterop het jasje allemaal kleine haaltjes, toen ik belde mocht ik het bij hoge uitzondering terugbrengen en kreeg een tegoedbon.
Voor het bloesje en tuniek was het nog geen weer. Maar wat een teleurstelling, gaatje in het bloesje bij de zoom en de tuniek pilt onderkant mouw. Misschien dom van mij en had ik dit beter moeten controleren, maar ben meteen helemaal klaar met 2de handsspul. Dure les, en zit ook nog met die tegoedbon van het jasje 

Moosey schreef op 02-07-2024 om 11:43:

Wat leuk Zilvergray. Ik zat vrijdag in de trein met een stel pubers die er ook heen gingen, ze zeiden ‘Ja, naar Travis Scott, maar die kent u denk ik niet mevrouw’ Ik zei dat ik wel wat over m gelezen had een tijdje terug, heb maar niet gezegd dat dat over de doden bij Astroworld ging. Leek me niet zo sfeerverhogend.

Ja dat was (is) verschrikkelijk wat daar toen gebeurd is. 

SuzyQFive schreef op 02-07-2024 om 12:04:

[..]

Leuk is dat hè, van die enthousiaste artiesten

Heb Coldplay en Dua Lipa op Glastonbury gekeken, heerlijk!

Klopt door het enthousiasme van de artiest wordt je er helemaal in mee genomen. Hij betrok ook echt de hele zaal bij zijn optreden, niet alleen de mensen bij het podium en in de mosh pits maar ook de mensen op de tribunes in de verschillende vakken.

Ik word er echt geërgerd en vooral verdrietig van dat ik dag in dag uit uitgescholden wordt door cliënten om een fout die gemaakt is door iemand anders. Waarvan ik 100% de frustratie begrijp en wil helpen om tot een oplossing te komen. Maar ik zou graag willen dat mensen begrepen dat ik een mens ben, en niet uitgescholden en bedreigt wil worden. Er is plek voor emotie en frustratie, maar niet op deze manier… 

Yumi schreef op 02-07-2024 om 09:39:

[..]

Sterkte Broodjebrie

Dank je wel. Als het goed is weten we morgen meer.

Zilver_gray schreef op 02-07-2024 om 10:11:

[..]

Oh wat rot! Sterkte Broodjebrie

Dank je wel

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.