Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Iedereen sterkte en een knuffel.

Ik heb me geergerd aan mijn lekker zittende bruine korte laarsjes.
Ja regen, dus de zool is niet heel meer.
Was zo blij dat ik ze 2 jaar terug kon vinden, heb een klein maatje en dunne voetjes.

Mayosate schreef op 02-07-2024 om 14:10:

Ik word er echt geërgerd en vooral verdrietig van dat ik dag in dag uit uitgescholden wordt door cliënten om een fout die gemaakt is door iemand anders. Waarvan ik 100% de frustratie begrijp en wil helpen om tot een oplossing te komen. Maar ik zou graag willen dat mensen begrepen dat ik een mens ben, en niet uitgescholden en bedreigt wil worden. Er is plek voor emotie en frustratie, maar niet op deze manier…

Ach wat vervelend voor je, natuurlijk wil je dit niet. Ik kan wel zeggen trek het je niet aan, dan lukt dat niemand of je moet van beton zijn. Als je dit zo vaak meemaakt dan zou ik in gesprek gaan met de werkgever. 

Yumi schreef op 02-07-2024 om 17:36:

[..]

Ach wat vervelend voor je, natuurlijk wil je dit niet. Ik kan wel zeggen trek het je niet aan, dan lukt dat niemand of je moet van beton zijn. Als je dit zo vaak meemaakt dan zou ik in gesprek gaan met de werkgever.

Het lukte me heel lang om het me niet aan te trekken maar heb het idee dat mensen steeds asocialer worden of agressiever. Dus wordt steeds lastiger eigenlijk. Mijn werkgever is er van op de hoogte maar het is een beetje lastig bepaalde aanpassingen te maken in het werkveld. 

Ik wil graag een nieuwe baan, maar door bepaalde toekomstplannen durf ik nu niet van baan te wisselen want de meeste banen die me leuk lijken betalen echt nog minder dan de helft van wat ik nu doe. Vind dat dan toch eng, om die stap te wagen. 

Broodjebrie schreef op 02-07-2024 om 14:34:

[..]

Dank je wel. Als het goed is weten we morgen meer.

Ik duim voor goed nieuws 

Dolfje schreef op 02-07-2024 om 18:35:

[..]

Ik duim voor goed nieuws

Dank je wel ♥️

Mayosate schreef op 02-07-2024 om 17:52:

[..]

Het lukte me heel lang om het me niet aan te trekken maar heb het idee dat mensen steeds asocialer worden of agressiever. Dus wordt steeds lastiger eigenlijk. Mijn werkgever is er van op de hoogte maar het is een beetje lastig bepaalde aanpassingen te maken in het werkveld.

Ik wil graag een nieuwe baan, maar door bepaalde toekomstplannen durf ik nu niet van baan te wisselen want de meeste banen die me leuk lijken betalen echt nog minder dan de helft van wat ik nu doe. Vind dat dan toch eng, om die stap te wagen.

Ik zie dat ook hoor, mensen zijn asocialer en agressiever geworden. Niet allemaal gelukkig, maar toch.. 

Met toekomstplannen van baan veranderen, dat is zeker lastig. Is de periode dat je niet van baan kunt wisselen te overzien? Uitzicht op beter geeft misschien meer rust, als je dat in gedachte kunt houden? Trek wel aan de rem als je voelt dat het ten koste van jezelf gaat. Het is niet de bedoeling dat je toekomstplannen werkelijkheid zijn geworden en jij met een burn out op de bank zit. 

Broodjebrie schreef op 02-07-2024 om 07:59:

ik heb gisteren slecht nieuws gehad over een familielid, en vriend heeft er nog niet op gereageerd terwijl zijn telefoon normaal gesproken vastgelijmd zit aan zijn hand.

Sterkte broodjebrie!

Broodjebrie schreef op 02-07-2024 om 14:34:

[..]

Dank je wel. Als het goed is weten we morgen meer.

🤞

Yumi schreef op 02-07-2024 om 18:46:

[..]

Ik zie dat ook hoor, mensen zijn asocialer en agressiever geworden. Niet allemaal gelukkig, maar toch..

Met toekomstplannen van baan veranderen, dat is zeker lastig. Is de periode dat je niet van baan kunt wisselen te overzien? Uitzicht op beter geeft misschien meer rust, als je dat in gedachte kunt houden? Trek wel aan de rem als je voelt dat het ten koste van jezelf gaat. Het is niet de bedoeling dat je toekomstplannen werkelijkheid zijn geworden en jij met een burn out op de bank zit.

Dankje wel 

Ik denk dat het wel overzien is maar ook weer niet. Ik kan niet teveel details geven ivm herkenbaarheid. Dus vind het dan ook lastig. Maar kan het evt in een berichtje typen, laat maar weten. Het is niet zo heel erg bijzonder maar wel een situatie waarvan je denkt ja dan wissel je niet zomaar van baan en voor de helft minder zeg maar 

Bij het Bokt forum heb je ook een groot Ergernis topic. Voor als je er geen genoeg van kan krijgen.

Mijn sperzieboontjes bleken van binnen harde boontjes in hun peulen te hebben na de normale kooktijd dus dat bedierf de ervaring een beetje. Voor de vezels toch maar opgegeten,

Ik begrijp best dat er mensen met dyslexie zijn.  Maar zoiets weet je van jezelf, volgens mij.   
Ik vind op Marktplaats een advertentie met twee woorden en een getal in de titel. En die twéé woorden zijn fout geschreven....!  
Ik stuur dan een berichtje, met 'u bedoelt zeker zusenzo'  . 
Krijg ik een positieve duim terug en wordt er één van de twee fouten in de titel verbeterd.... ......

Echt dit weer 
En een collega. Punthoofd krijg ik er van.

Volgens mij moeten ze helemaal doorgezeten zijn daar in de Kamer vak K. Heel vaak bleven de parlementsleden maar dezelfde punten willen maken wat het bijzonder eentonig maakte.

't Is alleen maar een plaspauze.

Nu mogen ze tot kwart voor acht eten .

Beterlaat2021! schreef op 03-07-2024 om 12:28:

Ik begrijp best dat er mensen met dyslexie zijn. Maar zoiets weet je van jezelf, volgens mij.
Ik vind op Marktplaats een advertentie met twee woorden en een getal in de titel. En die twéé woorden zijn fout geschreven....!
Ik stuur dan een berichtje, met 'u bedoelt zeker zusenzo' .
Krijg ik een positieve duim terug en wordt er één van de twee fouten in de titel verbeterd.... ......

De meeste mensen met dyslexie doen erg hun best om spelfouten te voorkomen. Vaak zijn het mensen met een zichzelf gediagnosticeerde dyslexie die het als excuus gebruiken bij spelfouten. Onze dyslecten zijn de hardstwerkende leerlingen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.