Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


SuzyQFive schreef op 01-07-2024 om 16:40:

[..]

Dat is de pest, zo in vakantietijd…

Komt de uitslag niet in je online dossier te staan?

Snap dat het probleem mede komt door de vakantietijd, maar ze zouden bellen...

Ik kijk over een tijdje wel in mijn dossier, maar al die medische termen zijn vaak lastig te ontcijferen. Geen nieuws goed nieuws denk ik dan maar

Hier wordt al de hele avond geknald met vuurwerk. Echt ik snap daar niks van. Wat is daar nu de lol van.

Yumi schreef op 01-07-2024 om 16:13:

Omdat het onderzoek met een roesje is, krijgt mijn contactpersoon telefonisch de uitslag en 2 weken erna een vervolgconsult. .......
Is dit normaal, dit dus 7 ipv 2 weken? Moet ik hier nog wat mee?

Yumi schreef op 01-07-2024 om 16:47:

[..]

Snap dat het probleem mede komt door de vakantietijd, maar ze zouden bellen...

Ik kijk over een tijdje wel in mijn dossier, maar al die medische termen zijn vaak lastig te ontcijferen. Geen nieuws goed nieuws denk ik dan maar

Als je de uitslag in je digitale dossier staat zou je misschien aan je huisarts kunnen vragen of hij/zij de medische termen wil uitleggen omdat jij door de fout van het ziekenhuis heel lang moet wachten op een afspraak.


Een bijtwondje op het puntje van m'n tong. Zo irritant!

Ik voel me niet zo lekker, zit tegen een verkoudheid aan te hikken.
En ik erger me aan de weegschaal, en dat ik als dat ding aan de ene kant van de kamer staat zowat een pond zwaarder ben.  

Dolfje schreef op 02-07-2024 om 07:02:

Ik voel me niet zo lekker, zit tegen een verkoudheid aan te hikken.
En ik erger me aan de weegschaal, en dat ik als dat ding aan de ene kant van de kamer staat zowat een pond zwaarder ben.

Gewoon  aan de ene kant laten staan dan! En beterschap 

Hier erger ik me ook aan de weegschaal.  Of liever gezegd, aan het feit dat mijn gewicht  weer eens muurvast  zit ipv naar beneden te gaan.

lientje69 schreef op 02-07-2024 om 07:37:

Hier erger ik me ook aan de weegschaal. Of liever gezegd, aan het feit dat mijn gewicht weer eens muurvast zit ipv naar beneden te gaan.

Ja hier ook 

Wieder schreef op 02-07-2024 om 07:13:

[..]

Gewoon aan de ene kant laten staan dan! 

Ja dat wil ik wel maar er staat iets in de weg want man weg moet brengen. Al 2 weken. Nog een ergernis 

Dolfje schreef op 02-07-2024 om 07:40:

[..]

Ja dat wil ik wel maar er staat iets in de weg want man weg moet brengen. Al 2 weken. Nog een ergernis

Het houdt niet op, niet vanzelf 😅. Gewoon die pond er in je hoofd vanaf halen. En voor de zekerheid nog eentje extra want misschien is er wel een plekje in huis waar je nóg een pond lichter bent en misschien is dat wel je échte gewicht. En al dat snot weegt ook mee, hou daar rekening mee. Dus als je niet meer verkouden bent blijk je zó anderhalve kilo lichter. Alstublieft. 

Dolfje schreef op 01-07-2024 om 22:07:

Hier wordt al de hele avond geknald met vuurwerk. Echt ik snap daar niks van. Wat is daar nu de lol van.

Keti koti?

ik heb gisteren slecht nieuws gehad over een familielid, en vriend heeft er nog niet op gereageerd terwijl zijn telefoon normaal gesproken vastgelijmd zit aan zijn hand.

Gisteren lange, lange tijd besteed aan dingen die goed gingen maar vooral wat verkeerd ging blijft me bij: ik had een bruine kleur katoendraad gemaakt van oranjeachtige katoen maar verkeerd ingeschat en het resultaat is goudbruin en niet de mahonie die ik bedoelde. Ik heb nu eenmaal geen computerogen (en ik had die kleur over dus dacht dat ik die goed kon besteden). Dus zonde van het katoen, van de schaarse verf, van mijn tijd, van mijn humeur.

Het blijkt overigens heel erg mee te vallen vergeleken met mijn herinnering, vooral de rest wat had gedaan. Ben heel erg opgeschoten. Kennelijk heb ik een zeurkarakter.

Magnoliatakje schreef op 01-07-2024 om 22:36:

[..]

[..]

Als je de uitslag in je digitale dossier staat zou je misschien aan je huisarts kunnen vragen of hij/zij de medische termen wil uitleggen omdat jij door de fout van het ziekenhuis heel lang moet wachten op een afspraak.


Goed idee om het aan de huisarts te vragen, niet aan gedacht, dank je!

Broodjebrie schreef op 02-07-2024 om 07:59:

ik heb gisteren slecht nieuws gehad over een familielid, en vriend heeft er nog niet op gereageerd terwijl zijn telefoon normaal gesproken vastgelijmd zit aan zijn hand.

Sterkte Broodjebrie 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.