Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ginevra schreef op 30-06-2024 om 14:53:

2,5 minuut reclame kijken zonder optie om te skippen, voor een YouTube filmpje van 5 minuten. Ik heb dat de laatste dagen steeds en ik vind het uit de hand lopen. Het zijn tutorials en ik snap dat ze er wat aan willen verdienen, maar die kanalen ga ik dus mijden als het even kan.

Heb je geen adblocker?

rooiekater schreef op 30-06-2024 om 12:50:

Wie heeft ooit bedacht dat het handig is om doppen aan de fles te houden iedere keer ruzie mee

Dat heb je te danken aan mensen die het concept "vuilnisbak" niet begrepen hebben en flesjes en doppen gewoon op de grond gooien. Statiegeld en doppen aan flessen helpt.

https://zwerfinator.nl/index.php/2024/06/27/liggen-er-al-minder-plastic-doppen-in-het-zwerfafval/

Broodjebrie schreef op 30-06-2024 om 14:54:

[..]

Heb je geen adblocker?

Ja die heb ik, maar misschien moet die geüpdatet worden of zo. Het is wel heel bar ineens. Dank voor de reminder, ga ik naar kijken.

Ginevra schreef op 30-06-2024 om 16:54:

[..]

Ja die heb ik, maar misschien moet die geüpdatet worden of zo. Het is wel heel bar ineens. Dank voor de reminder, ga ik naar kijken.

YouTube is ook bezig met adblockers blokkeren. Bij mij werd YouTube echt heel langzaam, of video's werden gewoon niet geladen. Toen maar met gezin besloten om te betalen voor premium.

lientje69 schreef op 30-06-2024 om 06:05:

Pakket gaat naar pakketpunt...grrrr
Ik heb een afgesproken plek en was ook nog eens gewoon thuis.
20 uur
Pakket is bezorgd op afgesproken plek ( nee )
22 uur
Afgesproken plek is niet beschikbaar ( wel )
22.01 afgesproken plek is niet veilig ( zeker wel )
22.05 pakket gaat naar pakketpunt

zeg dan gewoon ik redde het niet en wilde naar huis!

En het ergste, dit bericht heb ik ook voor mijn brievenbus pakketje gehad.. 

SombraOnline schreef op 30-06-2024 om 17:03:

[..]

YouTube is ook bezig met adblockers blokkeren. Bij mij werd YouTube echt heel langzaam, of video's werden gewoon niet geladen. Toen maar met gezin besloten om te betalen voor premium.

Dan gebeurt er dus precies wat ze willen… 

SuzyQFive schreef op 30-06-2024 om 18:49:

[..]

Dan gebeurt er dus precies wat ze willen…

Ja, helaas wel. M’n moeder had al premium, maar we hebben er nu een familie abonnement van gemaakt. Het scheelt wel heel veel ergernis. 😅

Aan die voetganger die zonder te kijken het fietspad over stak en waar ik dus tegenop knalde.
Zegt hij ook nog: "ik was aan het bellen".
Wat mij betreft mag er dus ook een verbod komen op bellen tijdens het wandelen. 

Ik heb op een paar dagen tijd  de Golden Bachelor gekeken op Videoland. Ik vind hem helemaal niet leuk, Hij huilt overal over en komt onecht over. Je moet nooit zeggen dat je van iemand houdt als je het niet meent, dat deed hij wel en daar erger ik me aan,

Onrust in mijn lijf. Het ging best goed afgelopen week, maar blijft nu zo hangen op mijn telefoon. 
Dochter is met vader op stap geweest en ze is zwaar teleurgesteld, denk dat dat me ook bezig houdt. 

Ik vond een uur geleden, toen ik voor dochter de krentenbollen zocht,  onderin de broodmand een bakje tonijnsalade dat al had gelekt, omdat het op z'n kant lag. 
Ik snap dat de tafel buiten afruimen sneller gaat als je wat op elkaar stapelt maar dit was niet handig.  Salade heeft sinds gisteren 13.30 buiten de koeling gestaan en is dus niet meer eetbaar.  Broodmandje en kastje moeten ook goed schoongemaakt en ik moet dat  nu doen, de rest is naar school/(bij)baan. Mandje is gevlochten van natuurlijke materialen (soort hele dunne "houtjes") kan dus niet in de vaatwasser. 

Omdat het onderzoek met een roesje is, krijgt mijn contactpersoon telefonisch de uitslag en 2 weken erna een vervolgconsult. Omdat de uitslag niet is doorgegeven en er ook geen afspraak is gemaakt, belde ik net... Zwaar geïrriteerd, waarom belt u, het is heel erg druk kan u zomaar niet inplannen. Zeg dat ik begrijp dat ze het druk heeft, maar dat ik dit nr heb gekregen, en de reden. De eerste mogelijkheid 15 augustus of ik dat wil 🤨
Is dit normaal, dit dus 7 ipv 2 weken? Moet ik hier nog wat mee? 

Ja,, je zou kunnen zeggen de fout is aan uw kant gemaakt, dus ik hoop dat u mij iets voor mij kunt regelen, want 7 weken is wel erg lang...

Beterlaat2021! schreef op 01-07-2024 om 16:21:

Ja,, je zou kunnen zeggen de fout is aan uw kant gemaakt, dus ik hoop dat u mij iets voor mij kunt regelen, want 7 weken is wel erg lang...

Had alweer weer contact opgenomen, en dit zei ik dus ook.... daar kon ze niks aan doen en er was geen andere mogelijkheid. Lekker dan 

Yumi schreef op 01-07-2024 om 16:26:

[..]

Had alweer weer contact opgenomen, en dit zei ik dus ook.... daar kon ze niks aan doen en er was geen andere mogelijkheid. Lekker dan

Dat is de pest, zo in vakantietijd… 

Komt de uitslag niet in je online dossier te staan?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.