Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dramatisch personeelstekort op het werk waardoor ik op mijn tenen loop en pakjes die bezorgd zouden zijn maar er dus niet zijn.

Dat we vanavond op een evenement weer in de regen stonden. Weeronline etc gaf aan regen vanaf laat op de avond. Nou het was dus al om 19:00 uur.

Pakket gaat naar pakketpunt...grrrr
Ik heb een afgesproken plek en was ook nog eens gewoon thuis.  
20 uur
Pakket is bezorgd op afgesproken  plek ( nee )
22 uur
Afgesproken  plek is niet beschikbaar ( wel )
22.01 afgesproken  plek is niet veilig ( zeker wel )
22.05 pakket gaat naar pakketpunt  

zeg dan gewoon ik redde het niet en wilde naar huis!

Dat de afstandsbediening van de tv het niet doet. Al nieuwe batterijen ingedaan maar dat is het euvel niet. Gezocht naar adviezen in Google maar daar vind ik ook geen oplossing.
Inmiddels maar een nieuwe besteld maar die komt pas dinsdag.
De stekker van de tv heb ik er uitgetrokken want hij blijft dus op dezelfde zender staan. 
Nou ja, straks maar lekker naar buiten. 

oudmaarnognietkoud schreef op 30-06-2024 om 09:37:

Dat de afstandsbediening van de tv het niet doet. Al nieuwe batterijen ingedaan maar dat is het euvel niet. Gezocht naar adviezen in Google maar daar vind ik ook geen oplossing.
Inmiddels maar een nieuwe besteld maar die komt pas dinsdag.
De stekker van de tv heb ik er uitgetrokken want hij blijft dus op dezelfde zender staan.
Nou ja, straks maar lekker naar buiten.


vaak zitten er aan de achterkant of in de zijwand wel wat kleine knopjes om handmatig mee te wisselen van kanaal, en om hem uit te zetten. Ik moest er bij mijn tv lang naar zoeken toen ik een keer hetzelfde had, maar ze zaten er wel.

Friezinnetje schreef op 29-06-2024 om 21:13:

gisteren met verjaardag hoorde ik een van de anderen vertellen dat nieuwe inwoners van hun dorpje (Hollanders, en dat is alles onder Zwolle en andere kant afsluitdijk) die, wanneer er een schaap op zijn rug ligt, niet het schaap gaan helpen, maar in de appgroep aan het discussiëren zijn of de dierenbescherming ook gebeld moet worden? WTF? Ga het beest helpen en doe niet of de boer het beest niet goed verzorgd.
Of een andere waar de boeren tot 's avonds laat aardappels aan het poten zijn en dan zeuren dat het wel veel lawaai geeft. Ja, idd, het is niet altijd rustig op het platteland en na al die regen wil die boer graag de aardappels in de grond krijgen, zodat jij straks ook weer te eten hebt. Echt, blijf lekker in de stad wonen, dan is dat gezeur er ook niet zo.

Dat is zo enorm vervelend he! Net zoals mensen gaan klagen over geluidsoverlast/drukte als ze bij een school/sportpark wonen ofzo. 

Als mensen buitenaf gaan wonen denken ze dat ze complete rust hebben. Maar inderdaad, een boer rijdt op een trekker en maakt lawaai en ja, als de wind verkeerd staat heb je ook last van de stank.. 

Ginevra schreef op 30-06-2024 om 10:28:

[..]


vaak zitten er aan de achterkant of in de zijwand wel wat kleine knopjes om handmatig mee te wisselen van kanaal, en om hem uit te zetten. Ik moest er bij mijn tv lang naar zoeken toen ik een keer hetzelfde had, maar ze zaten er wel.

Daar heb ik ook al naar gezocht maar ik zie geen knopjes. Ik zal nog eens kijken. 

Helaas maar 1 knopje en daar kan ik niets mee. Bedankt voor het meedenken. 

oudmaarnognietkoud schreef op 30-06-2024 om 11:03:

[..]

Daar heb ik ook al naar gezocht maar ik zie geen knopjes. Ik zal nog eens kijken.

Afstandsbediening app downloaden op je telefoon

HAHA!wait..what schreef op 30-06-2024 om 10:50:

[..]

Dat is zo enorm vervelend he! Net zoals mensen gaan klagen over geluidsoverlast/drukte als ze bij een school/sportpark wonen ofzo.

Als mensen buitenaf gaan wonen denken ze dat ze complete rust hebben. Maar inderdaad, een boer rijdt op een trekker en maakt lawaai en ja, als de wind verkeerd staat heb je ook last van de stank..

ja idd. Of naast of boven een kroeg gaan wonen en dan klagen over geluidsoverlast. 

Maar idd, buitenaf in de provincie heb je ook geluidsoverlast, zelfs het hutje op de hei is niet meer geluidsarm. 

En als je nog nooit een schaap in het echt hebt gezien, ga dan niet de wijsneus uithangen dat jij wel weet wat er moet gebeuren of meteen de dierenbescherming erbij roepen. Zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk en heb je ook meteen het hele dorp tegen je (dit gaat om een dorpje van mss 150 inwoners).

Friezinnetje schreef op 29-06-2024 om 21:13:

gisteren met verjaardag hoorde ik een van de anderen vertellen dat nieuwe inwoners van hun dorpje (Hollanders, en dat is alles onder Zwolle en andere kant afsluitdijk) die, wanneer er een schaap op zijn rug ligt, niet het schaap gaan helpen, maar in de appgroep aan het discussiëren zijn of de dierenbescherming ook gebeld moet worden? WTF? Ga het beest helpen en doe niet of de boer het beest niet goed verzorgd.
Of een andere waar de boeren tot 's avonds laat aardappels aan het poten zijn en dan zeuren dat het wel veel lawaai geeft. Ja, idd, het is niet altijd rustig op het platteland en na al die regen wil die boer graag de aardappels in de grond krijgen, zodat jij straks ook weer te eten hebt. Echt, blijf lekker in de stad wonen, dan is dat gezeur er ook niet zo.

Als je in mijn wijk (onder de rook van Schiphol) een huis gaat kopen dan vertelt de makelaar dat je in september de kermis ongeveer in je achtertuin hebt, 4 dagen wel. Op 2 van die dagen zijn er ook nog volksfeesten zoals harddraverij en een fietswedstrijd. Dan is de wijk slecht toegankelijk en zit je in de herrie van de commentatoren.

Als je dan een buurtcommisie wilt oprichten tegen de herrie van de evenementen dan vind je weinig gehoor. Jammer voor jou buurvrouw maar ik doe niet mee!

Of mensen die gaan kamperen bij de boer en dan klagen dat je niet kunt uitslapen, omdat de boer zo vroeg begint.  Tja dan heb je het concept niet begrepen. 

Bakblik schreef op 30-06-2024 om 11:50:

[..]

Als je in mijn wijk (onder de rook van Schiphol) een huis gaat kopen dan vertelt de makelaar dat je in september de kermis ongeveer in je achtertuin hebt, 4 dagen wel. Op 2 van die dagen zijn er ook nog volksfeesten zoals harddraverij en een fietswedstrijd. Dan is de wijk slecht toegankelijk en zit je in de herrie van de commentatoren.

Als je dan een buurtcommisie wilt oprichten tegen de herrie van de evenementen dan vind je weinig gehoor. Jammer voor jou buurvrouw maar ik doe niet mee!

Of mensen die gaan kamperen bij de boer en dan klagen dat je niet kunt uitslapen, omdat de boer zo vroeg begint. Tja dan heb je het concept niet begrepen.

nee idd, dan draait de wereld alleen maar om jou

Wie heeft ooit bedacht dat het handig is om doppen aan de fles te houden  iedere keer ruzie mee

rooiekater schreef op 30-06-2024 om 12:50:

Wie heeft ooit bedacht dat het handig is om doppen aan de fles te houden iedere keer ruzie mee

Dit ja. Wat een drama om die dop er dan ook weer fatsoenlijk op te krijgen 

HAHA!wait..what schreef op 30-06-2024 om 13:06:

[..]

Dit ja. Wat een drama om die dop er dan ook weer fatsoenlijk op te krijgen

dop niet proberen erop te draaien maar recht boven het gat en dan erop drukken, meestal lukt dat wel

2,5 minuut reclame kijken zonder optie om te skippen, voor een YouTube filmpje van 5 minuten.  Ik heb dat de laatste dagen steeds en ik vind het uit de hand lopen. Het zijn tutorials en ik snap dat ze er wat aan willen verdienen, maar die kanalen ga ik dus mijden als het even kan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.