Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Soms 
Probeer al 2 maanden getallen te krijgen van de woningbouw over welk contract ze hebben van de blokverwarming maar krijg die niet. Heb daar gewoon recht op.
Inmiddels is de afrekening van de blokverwarming uitgesteld 7 maanden was niet lang genoeg.

kerst schreef op 28-06-2024 om 16:52:

Bij welke baas mag je nu nog de hele week thuis werken?

Bijna nergens meer. Helaas door die verplichte gezamenlijke grote groepen nu voor het eerst Corona gekregen. Heb er best last van. Hoop dat het weer goedkomt.

rooiekater schreef op 28-06-2024 om 19:28:

Soms
Probeer al 2 maanden getallen te krijgen van de woningbouw over welk contract ze hebben van de blokverwarming maar krijg die niet. Heb daar gewoon recht op.
Inmiddels is de afrekening van de blokverwarming uitgesteld 7 maanden was niet lang genoeg.

Misschien kan de woonbond je hierbij helpen.
Inzicht in energiecontract bij blokverwarming | Woonbond

Even een latertje. Vriendje kan zich moeilijk uiten. Spreekt vandaag in op whatsapp zo lief. Vanavond aan de foon en je raadt het reeds. Weer stoer doen.

Yumi schreef op 28-06-2024 om 21:54:

[..]

Misschien kan de woonbond je hierbij helpen.
Inzicht in energiecontract bij blokverwarming | Woonbond

Thanks zal ze maandag eens bellen 

de nachtmerries. Elke nacht raak deze week en vermoed door combinatie warmte en stevig gesnurk naast me, dat het zo blijft de komende dagen. 
Iedereen uit heden en verleden komt langs. 
Gelukkig weet ik dat ze niet echt boos op me zijn/ik niet echt vreemdgegaan ben/geen alcoholist ben/mijn collega’s arm niet heb gebroken/ik niet opgejaagd word/altijd weer thuis kan komen etc etc. 
Maar wel vermoeiend icm dagactiviteiten en de warmte. 

Wat vervelend elke nacht! Ik word net wakker uit een stomme droom en heb het ook regelmatig maar elke nacht is wel heftig.

Dolfje schreef op 29-06-2024 om 08:14:

Wat vervelend elke nacht! Ik word net wakker uit een stomme droom en heb het ook regelmatig maar elke nacht is wel heftig.

Dank je. Ik probeerde nog wat te slapen en weer eentje. Het is waarschijnlijk ook de hoogte en de hoeveelheid licht en een ander bed. Ben normaal niet zo’n goede slaper en de omstandigheden zijn nu verre van ideaal.


kan ook wel een beetje om die dromen lachen (in de laatste woonde ik ineens weer bij mijn ouders, aaarschijnlijk ingegeven door wat ik hier las, want het is 30 jaar geleden), maar het opgefokte/angstige/verdrietige gevoel blijft wel een beetje hangen en ik rust ook minder uit. Niet zo fijn. 

This too shall pass en ik hoef vandaag gelukkig niet zoveel. 

dat de ijsblokjes nog steeds niet hard zijn en ik verder geen ijs in huis heb... en die klote vliegen.. 


Aan mijn man, omdat hij een enorm dik kookboek had gereserveerd bij de bieb plus nog een aantal andere boeken. Maar eigenlijk vooral aan mijzelf, omdat ik zo eigenwijs was om ze mee te nemen terwijl ik lopende was en nog de stad in ging. Ik had ze beter later op de dag met de auto kunnen halen. 

Ik erger mij er ook aan dat ik geen schoenen voor mijzelf heb gevonden. Alles wat ik wel leuk vond was er niet in mijn maat of het schuurde na 2 seconden al op allerlei plaatsen. Na 1 schoenenwinkel heb ik het al opgegeven, omdat ik er echt geen zin meer in had. Kleuter heeft wel leuke nieuwe sandalen en zelfs haar babypop heeft nieuwe schoenen. 

Dat mijn medicijnen (na betaling!) niet in de uitgiftebak van de automaat bij de apotheek lagen 😡

Dat alle lichtgekleurde verduisterende gordijnen in alle woonwinkels waar ik vandaag ben geweest, uitverkocht waren.

Dat het hier in huis nog steeds 27+ graden is.

Dat ik vanmorgen het hele huis opgeruimd en gepoetst heb, en dat het bij thuiskomst vanmiddag weer een puinhoop was.

Slechte combinatie met alle stress van nu 😡

Hè, wat vervelend allemaal Loulou, ik hoop dat je huis snel afkoelt, en iemand je gaat helpen met je huis aan kant maken. 

Auwereel schreef op 29-06-2024 om 20:34:

Hè, wat vervelend allemaal Loulou, ik hoop dat je huis snel afkoelt, en iemand je gaat helpen met je huis aan kant maken.

Lief van je 💕

gisteren met verjaardag hoorde ik een van de anderen vertellen dat nieuwe inwoners van hun dorpje (Hollanders, en dat is alles onder Zwolle en andere kant afsluitdijk) die, wanneer er een schaap op zijn rug ligt, niet het schaap gaan helpen, maar in de appgroep aan het discussiëren zijn of de dierenbescherming ook gebeld moet worden? WTF? Ga het beest helpen en doe niet of de boer het beest niet goed verzorgd. 
Of een andere waar de boeren tot 's avonds laat aardappels aan het poten zijn en dan zeuren dat het wel veel lawaai geeft. Ja, idd, het is niet altijd rustig op het platteland en na al die regen wil die boer graag de aardappels in de grond krijgen, zodat jij straks ook weer te eten hebt. Echt, blijf lekker in de stad wonen, dan is dat gezeur er ook niet zo. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.