Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


De hele nacht niet geslapen, vanwege de voorbereidingen van een onderzoek. Moe misselijk en mijn maag draait rondjes.

Sterkte Yumi. Hopelijk valt het onderzoek mee.

Ik heb een ergernis, man zei gisteren " ik zal zo de vaatwasser wel aanzetten " en ik zei" dadelijk kunnen de kommetjes van de yoghurt er nog bij "" ok zei hij doe ik dat straks op lang eco programma "
Uiteraard is hij dat vergeten. Ik word er zo moe en geïrriteerd van dat hij dat soort dingen dus zo vaak vergeet.

Yumi schreef op 28-06-2024 om 04:34:

De hele nacht niet geslapen, vanwege de voorbereidingen van een onderzoek. Moe misselijk en mijn maag draait rondjes.

Sterkte vandaag! 

Yumi, ook een van mij

Yumi, sterkte vandaag

De vervanger van Marieke op Qmusic..
Ik had eigenlijk op iemand anders gehoopt (geen specifiek iemand), iemand anders uit de radiowereld misschien?

Aan man die besloten heeft een groot internationaal online overleg thuis te doen. Houden ze net even koffiemaakpauze komt hij snel een bakkie maken.  Hoeveel puinhoop kun je maken met 1 kop koffie maken?  Heeeeel veeeel blijkt nu. 
Koffiepoeder op de aanrecht, spetters tegen de muur maar ook druppels op de vloer doordat hij de koffie zonder dienblad me naar boven neemt.
Echt ik breng je met liefde een bakkie boven. Dan blijft de troep een beetje binnen de perken. 

Bedankt, Dolfje, Bakblik, Auwereel en Friezinnetje, weer thuis en zo meteen mijn bed in. In het ziekenhuis was "uitslapen" van het roesje geen optie met al die piepende apparaten, waardoor ik er als eerste vandoor ging.

Yumi schreef op 28-06-2024 om 11:42:

Bedankt, Dolfje, Bakblik, Auwereel en Friezinnetje, weer thuis en zo meteen mijn bed in. In het ziekenhuis was "uitslapen" van het roesje geen optie met al die piepende apparaten, waardoor ik er als eerste vandoor ging.

Oe dat klinkt niet lekker, dat je niet eens even bij kan komen. Sterkte, hoop dat lekker slapen je goed doet!

Yumi schreef op 28-06-2024 om 11:42:

Bedankt, Dolfje, Bakblik, Auwereel en Friezinnetje, weer thuis en zo meteen mijn bed in. In het ziekenhuis was "uitslapen" van het roesje geen optie met al die piepende apparaten, waardoor ik er als eerste vandoor ging.

Succes met herstel Yumi🌹

Kan er alsjeblieft in Silicon Valley of waar dan ook software worden ontwikkeld die je telefoon totaal blokkeert zodra je harder voortbeweegt dan 4km per uur?
Deze week 2x op een haar na aangereden door types die op de telefoon bezig waren tijdens het rijden, op de fiets en in de auto.
Stelletje mafklappers!
Doe die telefoon in je tas en laat hem daar, telefoon en verkeer gaan niet samen!!!!!

Dat mijn knie nu knalblauw wordt doordat ik een paaltje heb gepakt dat deert jullie niet. 
Ik riep trouwens alleen maar: Hé even opletten, doe die telefoon weg.  Dat ik daar een middelvinger voor kreeg was wel erg overtrokken.  Jij was fout met je telefoon in de hand,  fietsers van rechts hebben ook voorrang en als je op het verkeer had gelet dan had je mij gezien bitch!

Zeurende buren.
Iedere keer als ik even wat buiten moet doen komen ze zeuren.  Het is net alsof ze achter hun gordijntjes erop zitten te wachten dat ik naar buiten kom zodat ze weer eens lekker tegen mij kunnen zeuren. 
Behalve hun hondje uitlaten hebben die mensen niets beters te doen.

Bij welke baas mag je nu nog de hele week thuis werken? 

Gelebloem schreef op 28-06-2024 om 11:54:

[..]

Oe dat klinkt niet lekker, dat je niet eens even bij kan komen. Sterkte, hoop dat lekker slapen je goed doet!

Dank je komt wel goed en met jou en de kleine ook.

Mijn rug doet weer zeer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.