Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


sterkte loulou

De avonden en vooral de nachten zijn minder fijn dan bij lagere temperaturen. Je huid wordt koud omdat je meer gaat zweten en soms heb je het dan warm en koud tegelijk.

En 's nachts deken erop en binnen drie minuten deken weer eraf. Geluiden van buiten omdat het raam open staat en dan komen hardere geluiden binnen dan pakweg tien jaar geleden omdat er bijgebouwd is en er meer verkeer rijdt. En de vogeltjes hun ochtendconcert dus verder uit de buurt zijn gaan uitvoeren. 

De belangrijkste broedtijd is trouwens ook alweer over dus de mannetjes hoeven niet meer zo'n bek op te zetten.

Maar in de winter is het absoluut fijner in bed. Dus vanmorgen even na vieren had ik het wel weer gezien en was de nacht weer geweest.

Dank jullie wel! 💕

Beterlaat2021! schreef op 25-06-2024 om 09:07:

Het valt me op dat de tabletten van diverse chocolademerken tegenwoordig niet makkelijk meer in stukjes te breken zijn. Ze hebben een soort legpuzzelmotief!
Ik laat ze dus diverse keren vallen of neem er een hamer bij om ze in stukken te krijgen.

Slim van de fabrikanten, op deze manier neem je een groter stuk dan je van plan was....

Ze willen je verslaafd maken want dan worden ze rijker.

Schogetten van Lidl zijn al voorverdeeld trouwens. Maar ik koop het daar niet voor; eigenlijk alleen voor de smaak.

Yumi schreef op 25-06-2024 om 22:52:

[..]

In tijden dat het niet zo goed gaat, zie je wie de echte vrienden zijn. Zorg goed voor jezelf! 🌺

Dit.. zo waar!

Heel veel sterkte Loulou39 

Weer eens aan  mezelf.  Bijna botsing, zag een auto over het hoofd.  
Gelukkig  ramde hij flink op zijn toeter. Pijn, slecht slapen en warmte doen mij géén  goed.

Mondeling, telefonisch, via mail laten weten wat dosering is van medicatie EN toedieningslijst waar het opstaat. En toch is er per dag 2 tabletten per keer verstrekt ipv 1.
Want volgens iemand stond dat in het systeem. Waaaar dan. 

Broodjebrie schreef op 26-06-2024 om 07:37:

[..]

Dit.. zo waar!

Heel veel sterkte Loulou39

💕

Zo zeg, deze dag verliep totaal anders dan verwacht en ik moest drastisch mijn planning omgooien. Ik heb toch de laatste uren nog even buiten kunnen zitten. Niet geheel op mijn gemakjes. Morgen in de herkansing en misschien zijn de goden me dan wel goed gezind.

De weergoden wel want die geven 4 graden lager aan. Nu de andere goden nog hun fiat geven.

lientje69 schreef op 26-06-2024 om 10:09:

Weer eens aan mezelf. Bijna botsing, zag een auto over het hoofd.
Gelukkig ramde hij flink op zijn toeter. Pijn, slecht slapen en warmte doen mij géén goed.

Jij ook al last van de warmte? Morgen schijnt het iets minder warm te worden. Helaas wordt het veel koeler in de komende dagen. 18-22 of zoiets.

De warmte slaat op mijn buik. Gelukkig is het morgen koeler. 

Nieuwe sandalen, lopen fijn en ik werk er al de hele week op en ineens gisteren een blaar op de ene hiel en vanmorgen een bultje onder het bandje op de andere voet. 

Hele week al buikpijn, vanmiddag naar de huisarts en nu voel ik natuurlijk niets meer. Voel me dan meteen zo'n aansteller.

Aan automobilisten die gaan lopen drukken terwijl je gewoon kunt zien dat er kilometers langzaam rijdend verkeer voor je is en de matrixborden met 50 ook wel een kleine hint geeft dat 130 er even niet in zit. 

op dit soort momenten wou ik dat ik een e-bike had tyfus tering wat een wind was een goede work-out 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.