Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Moe en gebrek aan energie

Ik ging laat naar bed want gedoe met puber. Om vervolgens vroeg wakker te worden van het gehoest van mijn man. 

Hier ook een rotnacht. Twee warme dagen en het is een sauna in mijn slaapkamer. Ben halverwege de nacht verkast naar de bank, maar dat is ook niet ideaal. 

Slecht geslapen, eruit gegaan en alle ramen opengezet. Om half 8 begon het hoveniersbedrijf de heggen te snoeien rond het appartementencomplex waar ik woon. Nu stinkt het binnen naar benzine 

Het valt me op dat de tabletten van diverse  chocolademerken tegenwoordig niet makkelijk meer in stukjes te breken zijn.   Ze hebben een soort legpuzzelmotief!
Ik laat ze dus diverse keren vallen of neem er een hamer bij om ze in stukken te krijgen.

Slim van de fabrikanten, op deze manier neem je een groter stuk dan je van plan was....

Om 04:30 uur wakker, toch maar meteen opgestaan. Daarna een dag met goed nieuws en daarna zoveel slecht nieuws dat ik me nu aan het voorbereiden ben in het afscheid van iemand dichtbij.
Ik ga maar naar bed en hopen dat ik ondanks vandaag een hele nacht doorhaal (in 27 graden). Ben zo moe!
Wens alle slechte slapers hier een heerlijke-aan een stuk doorslapen-nachtrust! 😴

(En alle goede slapers sowieso ook natuurlijk!)

Loulou39 schreef op 25-06-2024 om 20:50:

Om 04:30 uur wakker, toch maar meteen opgestaan. Daarna een dag met goed nieuws en daarna zoveel slecht nieuws dat ik me nu aan het voorbereiden ben in het afscheid van iemand dichtbij.
Ik ga maar naar bed en hopen dat ik ondanks vandaag een hele nacht doorhaal (in 27 graden). Ben zo moe!
Wens alle slechte slapers hier een heerlijke-aan een stuk doorslapen-nachtrust! 😴

(En alle goede slapers sowieso ook natuurlijk!)

Sterkte LouLou 

Yumi schreef op 25-06-2024 om 21:01:

[..]

Sterkte LouLou

Dank je wel, dat is lief van je! 💕 (Gaat lekker hier he!…Maar heb vandaag wel in hele korte tijd geleerd wie er voor me zijn! En dat was mooi ❤️)

Loulou  sterkte en hopelijk een goeie nacht voor jou
Ik heb vannacht wel goed geslapen. Heb de ventilator aan en daardoor wel wat luchtbeweging. 

Heb me vandaag (weer eens) geërgerd aan mensen zonder kinderen die mij gaan vertellen hoe ik de mijne op moet voeden. 

Sterkte Loulou!

Wat lief! Dank jullie wel 💕

Loulou39 schreef op 25-06-2024 om 20:50:

Om 04:30 uur wakker, toch maar meteen opgestaan. Daarna een dag met goed nieuws en daarna zoveel slecht nieuws dat ik me nu aan het voorbereiden ben in het afscheid van iemand dichtbij.
Ik ga maar naar bed en hopen dat ik ondanks vandaag een hele nacht doorhaal (in 27 graden). Ben zo moe!
Wens alle slechte slapers hier een heerlijke-aan een stuk doorslapen-nachtrust! 😴

(En alle goede slapers sowieso ook natuurlijk!)

Loulou wat naar, héél véél sterkte gewenst!

sterkte Loulou! 

Loulou39 schreef op 25-06-2024 om 21:06:

[..]

Dank je wel, dat is lief van je! 💕 (Gaat lekker hier he!…Maar heb vandaag wel in hele korte tijd geleerd wie er voor me zijn! En dat was mooi ❤️)

In tijden dat het niet zo goed gaat, zie je wie de echte vrienden zijn. Zorg goed voor jezelf! 🌺

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.