Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Beterlaat2021! schreef op 24-06-2024 om 16:33:

Ergernis : mensen die op MARKTPLAATS gaan bieden op iets wat GRATIS aangeboden wordt. Vind ik zo dom. <<< Gratis kitten, wordt 20, 30, 40 en 100 € geboden. >>>

Een paar jaar geleden werd er een ladenkastje gratis aangeboden dat precies in mijn interieur paste. Ik heb één berichtje gestuurd : "wanneer kan ik het waar komen halen? En hou je van wijn, bloemen of chocolade?"

Deal!

sowieso zijn de prijzen van katten/kittens belachelijk hoog op MP. Stond op gegeven moment een kitten te koop voor 200 euro. Heb de verkoper gevraagd wat voor ras het was. Daar kreeg ik geen antwoord op, zal wel een HTK-kat zijn geweest. Maar daar betaal je toch geen 200 euro voor? 

Beterlaat2021! schreef op 24-06-2024 om 16:33:

Ergernis : mensen die op MARKTPLAATS gaan bieden op iets wat GRATIS aangeboden wordt. Vind ik zo dom. <<< Gratis kitten, wordt 20, 30, 40 en 100 € geboden. >>>

Een paar jaar geleden werd er een ladenkastje gratis aangeboden dat precies in mijn interieur paste. Ik heb één berichtje gestuurd : "wanneer kan ik het waar komen halen? En hou je van wijn, bloemen of chocolade?"

Deal!

Misschien om de competitie uit te schakelen zeker als je van ver moet komen? De kans dat ze het dier voor je vasthouden als je geld biedt lijkt mij groter.

Je gaat toch niet van ver komen om een kitten op te halen?
Als ik iets zoek op  MP, beperk ik het zoekgebied tot zo'n 15  km van mijn adres.

Broodjebrie schreef op 24-06-2024 om 07:50:

[..]

Nog gefeliciteerd!

Em voor iedereen die me nog heeft gefeliciteerd, bedankt! 

Rot toch op, stomme buren. Dat geklop op het raam als de hond van de buurvrouw een keertje blaft. Ga in een hutje op de hei wonen als je geen leefgeluiden wil horen.

Beterlaat2021! schreef op 24-06-2024 om 18:02:

Je gaat toch niet van ver komen om een kitten op te halen?
Als ik iets zoek op MP, beperk ik het zoekgebied tot zo'n 15 km van mijn adres.

Ik heb wel eens meer dan 100 km met OV gereisd om een cavia van een opvang op te halen...  😅

Was trouwens de moeite waard, was een hele leuke cavia. Helaas is ze niet oud geworden.

Volwassen thuiswonende neef schreeuwde door het telefoongesprek heen wat ik met zijn moeder voerde. Reden, hij was net thuis van zijn werk. Had blijkbaar aandacht nodig. Kleuter. 

Dolfje schreef op 24-06-2024 om 11:18:

Ik ben net 2 keer gebeld, 1 keer anoniem en 1 keer met een nummer wat ik niet ken. Het zal vast een verkooppraatje oid zijn want geen voicemail ingesproken. En dan erger ik me aan mezelf want wil het dan toch weten.

phone3.jpg



over katten op MP vaak worden er ''hoge bedragen'' gevraagd zodat er geen mensen op afkomen die ze aan slangen of honden gaan voeren heb ik wel is gehoord(kan het mis hebben though)

Auwereel schreef op 24-06-2024 om 19:20:

[..]

Ik heb wel eens meer dan 100 km met OV gereisd om een cavia van een opvang op te halen... 😅

Was trouwens de moeite waard, was een hele leuke cavia. Helaas is ze niet oud geworden.

Cavia's zijn over-, overduidelijk je lievelingsdieren.

@Beterlaat2021; ik zou zeker voor een pup twee keer heen en terug naar het uiteinde van het land hebben gereisd. Met bussen, treinen en taxi. Je was dolblij als je aan de beurt was om er een ergens te kunnen kopen dus dan moest je eerst op "sollicitatie". En als je eindelijk het bericht kreeg dat de pups ter beschikking kwamen ging je laat op de middag van huis en kwam je er 's avonds laat aan, om dan tot diep in de nacht terug te reizen met je nieuwe hondje.  Goeie ouwe tijd.

Ergernis van de dag: er zat een hele klos garen, van het einde tot het begin, om de rolborstel van mijn accustofzuiger gewikkeld. En het was nogal zeldzame garen dus die moest ik helemaal handmatig afwikkelen. De lege klos heb ik ook teruggevonden, onder de kast.

Rogue schreef op 24-06-2024 om 21:13:

[..]

phone3.jpg



Haha dat ben ik

Mijn ergernis: dat ik nog zo vreselijk wakker ben! Heb zalig uitgeslapen vanochtend maar dat moet ik nu wel bekopen vrees ik..

rionyriony schreef op 24-06-2024 om 07:46:

[..]

In hun hoofd waren zij de winnaars van de Tour de France!

Ik denk het ook inderdaad. 

Schreeuwende onderonderbuurman aan de deur. Ik deed open en schrok mij kapot. Ik ben erg gevoelig deze dagen en kan niet tegen extra stress. Man gaat morgen eens rustig praten met hem als hij afgekoeld is. 

Dat ik alweer sinds 5 uur wakker ben, en ik heb een werkdag van meer dan 9 uur voor de boeg. Heb wel 2 keer pauze maar ook 2 keer een overleg 

Hier ook slecht geslapen. Viel rond 01 in slaap, om 2:30 tijdje wakker geweest en elke keer draaien was weer wakker. Woont nu met mn slaapkamer naast een wat grotere weg, elke keer die scooters die precies optrekken voor de deur. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.