Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dat is door een groep wielrenners bijna de brandnetels in gereden werd. Dat irritant gebel op het fietspad toen ze wilden passeren. Ik fietste echt zo ver mogelijk rechts als ik kon zonder in de brandnetels te belanden. Ik ben dan ook niet opzij gegaan.

Ik had een bijzondere  pittige nachtdienst  en  moet nog een nacht. En daar zie best tegenop. En dat ergert me. Voordeel  was wel dat mijn dienst voorbij vloog.

Dolfje schreef op 23-06-2024 om 12:37:

[..]

Dat heb ik altijd andersom met mijn moeder. Dit jaar toevallig wel een appje maar vorig jaar en het jaar daarvoor ook niks gehoord. Nu vier ik het nooit op de dag zelf want meestal op vakantie maar een appje is snel genoeg verstuurd lijkt mij maar blijkbaar denkt ze op die dag niet aan mij. Haar excuus " ik zit niet vastgeplakt aan mijn telefoon "

Mijn man heeft me uitvoerig gefeliciteerd op de gezinsapp, hoewel hij naast me zat. Daarna kwamen de felicitaties gelukkig wel! 🥳

Auwereel schreef op 23-06-2024 om 16:32:

[..]

Mijn man heeft me uitvoerig gefeliciteerd op de gezinsapp, hoewel hij naast me zat. Daarna kwamen de felicitaties gelukkig wel! 🥳

Ik weet niet of het vandaag is, maar sowieso gefeliciteerd!! 🌸🌷🌺

Loulou39 schreef op 23-06-2024 om 19:26:

[..]

Ik weet niet of het vandaag is, maar sowieso gefeliciteerd!! 🌸🌷🌺

Ja, vandaag, bedankt!

Auwereel hartelijk gefeliciteerd!

Summer season komt met kleffe warme nachten dus ik kom niet snel in slaap. Dadelijk de herkansing en gaat het beter lukken.

Auwereel, nog gefeliciteerd!


Mijn nachtdienst  duurt lang, ik wil naar mijn  bed!

Bellebelle schreef op 23-06-2024 om 16:09:

Dat is door een groep wielrenners bijna de brandnetels in gereden werd. Dat irritant gebel op het fietspad toen ze wilden passeren. Ik fietste echt zo ver mogelijk rechts als ik kon zonder in de brandnetels te belanden. Ik ben dan ook niet opzij gegaan.

In hun hoofd waren zij de winnaars van de Tour de France!

Auwereel schreef op 23-06-2024 om 22:40:

[..]

Ja, vandaag, bedankt!

Nog gefeliciteerd!

Nog gefeliciteerd Auwereel!

Oh, nog van harte Auwereel! 

Broodjebrie schreef op 24-06-2024 om 07:50:

[..]

Nog gefeliciteerd!

Ook van mij! 

Bakblik schreef op 24-06-2024 om 08:48:

[..]

Ook van mij!

En van mij 🥳

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.