Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


pfff… de nacht… 
Boeren, scheten, een mug, een vriend die ligt te knuffelen met zijn cpap-slang waardoor ie snurkte en ademstops had waardoor de cpap ging loeien, katten die de slaapkamer binnen wilden, benauwd want hooikoortsmedicijnen thuis laten liggen… was niet zo’n goede nacht 😂

Loulou39 schreef op 23-06-2024 om 09:22:

[..]

Dank je wel 💕

Weet jij hoe ik een bericht kan laten verwijderen? Ik heb er namelijk ook de hele nacht wakker van gelegen, maar ik zie geen speciaal moderator topic. Of moet dat via het uitroepteken?

Ach wat naar, vandaag maar even rustig aan en genieten van het mooie weer.

Verwijderen moet inderdaad via het uitroepteken.

Wij hebben nieuwe fietsen gekocht en moeten ze verzekeren. Nu is het gelukt 1 fiets aan onze verzekeringspakket toe te kunnen voegen maar de andere koppelt niet en staat er niet bij. Die blijft los op mijn naam maar alle andere verzekeringen vallen onder man.
Kan ik morgen gaan bellen en dan willen ze natuurlijk man spreken die dan aan het werk is.Denk je ff makkelijk online alles te kunnen regelen.

Dank Rogue en Yumi, ik heb het verstuurd 👍🏻 ik hoop dat het snel opgepakt wordt, want het voelt niet goed.

En dan kan ik on topic nog zeggen dat ik me erger aan mijn slechte nachtrust

Loulou39 schreef op 23-06-2024 om 11:44:

Dank Rogue en Yumi, ik heb het verstuurd 👍🏻 ik hoop dat het snel opgepakt wordt, want het voelt niet goed.

En dan kan ik on topic nog zeggen dat ik me erger aan mijn slechte nachtrust

Ik vind het heel rot voor je dat je je zo voelt.  Maar het is denk ik voor iedereenwel goed om je te realiseren dat wat je online zet door de hele wereld gelezen wordt.

Mijn kinderen zijn op mijn verjaardagsetentje geweest 10 dagen terug omdat dat mijn kinderen het beste uitkwam, maar toch ben ik wat verdrietig/geërgerd dat ze me op de dag zelf niet feliciteren. 

Erger me aan mezelf.
Vanmorgen in mijn enthousiasme over de beloofde 24 gr, mezelf in een mouwloze zomerjurk gestoken. Het is nog steeds bewolkt, blote benen en voeten was geen goed plan, heb het koud en kleed me maar weerom 

Een komische ergernis, ik zit in een drukke trein pal tegenover de wc (had toch voor eersteklas moeten kiezen). Voordeel voor minstens vier reizigers dat ik heb kunnen uitleggen hoe je de wc-deur sluit! 😁

Auwereel schreef op 23-06-2024 om 12:05:

Mijn kinderen zijn op mijn verjaardagsetentje geweest 10 dagen terug omdat dat mijn kinderen het beste uitkwam, maar toch ben ik wat verdrietig/geërgerd dat ze me op de dag zelf niet feliciteren.

Dat heb ik altijd andersom met mijn moeder. Dit jaar toevallig wel een appje maar vorig jaar en het jaar daarvoor ook niks gehoord. Nu vier ik het nooit op de dag zelf want meestal op vakantie maar een appje is snel genoeg verstuurd lijkt mij maar blijkbaar denkt ze op die dag niet aan mij. Haar excuus " ik zit niet vastgeplakt aan mijn telefoon "

Bakblik schreef op 23-06-2024 om 08:24:

[..]

Mooi! Rustige nacht gehad?

Heerlijk geslapen 

Weer bijeenkomst van schoonfamilie vanmiddag, dit keer met meer dan 30 man. Geen zin, ik ben te zwaar om overeind te blijven op een stoel en heb een te zwaar hoofd voor smalltalk. Ik probeer man over te halen maar een uurtje te blijven. Kind vindt het wel prachtig om te spelen met andere kindjes. Ik durf kind niet alleen te laten gaan met man. Er is ook een grote hond en ik ben daar panisch voor in combinatie met klein kind. 

Moederkareltje schreef op 23-06-2024 om 14:03:

Weer bijeenkomst van schoonfamilie vanmiddag, dit keer met meer dan 30 man. Geen zin, ik ben te zwaar om overeind te blijven op een stoel en heb een te zwaar hoofd voor smalltalk. Ik probeer man over te halen maar een uurtje te blijven. Kind vindt het wel prachtig om te spelen met andere kindjes. Ik durf kind niet alleen te laten gaan met man. Er is ook een grote hond en ik ben daar panisch voor in combinatie met klein kind.

Dan blijven jij en kind een uurtje, en blijft man langer als ie wil? Of ligt het wat ingewikkelder dan dat?

Zilver_gray schreef op 23-06-2024 om 14:06:

[..]

Dan blijven jij en kind een uurtje, en blijft man langer als ie wil? Of ligt het wat ingewikkelder dan dat?

Ze wonen in een dorpje naast de stad dus zou ik met ov terug moeten aangezien ik nog geen rijbewijs heb is 15 min lopen dan trein dan bus.  Anders was dat wel een goed idee. Dan kon ik met de auto terug naar huis met kind en nam man lift als het feest afgelopen is vanavond. 

Moederkareltje schreef op 23-06-2024 om 14:11:

[..]

Ze wonen in een dorpje naast de stad dus zou ik met ov terug moeten aangezien ik nog geen rijbewijs heb is 15 min lopen dan trein dan bus. Anders was dat wel een goed idee. Dan kon ik met de auto terug naar huis met kind en nam man lift als het feest afgelopen is vanavond.

Oh ja het gedoe met ov en hoog zwanger en met een kleintje is best een onderneming inderdaad.

Mn lichaam is helemaal van slag. Midden in mn cyclus allemaal krampen en mn borsten doen zeer. Heb ik al lang niet meer gehad en normaal was dat vlak voor mn menstruatie maar moet nog een week. Irritant gedoe

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.