Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Poezel_en_Wip schreef op 22-06-2024 om 21:35:

[..]

Ja, die heb ik ook gecheckt en getest. Daar komt het ook niet vandaan. Schiet mij maar lek.

Dank je voor het meedenken.

De droogtrommel van de buren?  Ik heb mijn buurvrouw weleens gebeld om 22.00  haar droogtrommel staat bij mijn hoofeind vanmijn bed wel in haar huis maar toch rete irritant. 

Bakblik schreef op 22-06-2024 om 21:47:

[..]

De droogtrommel van de buren? Ik heb mijn buurvrouw weleens gebeld om 22.00 haar droogtrommel staat bij mijn hoofeind vanmijn bed wel in haar huis maar toch rete irritant.

Het klinkt wel echt binnen bij mij, scherp geluidje. Zo stom dat ik het niet kan vinden. Ik ga lekker met oordoppen in een boek lezen in bed en het negeren. En dan hoop ik dat het morgen als vanzelf verdwenen is. 

Loulou39 schreef op 22-06-2024 om 20:51:

[..]


Quote verwijderd


Ik hoop dat het allemaal goed komt en weet je er is hier helemaal niemand op dit forum waarbij jij verantwoording hoeft af te leggen. Sterkte en veel liefs!

Poezel_en_Wip schreef op 22-06-2024 om 22:04:

[..]

Het klinkt wel echt binnen bij mij, scherp geluidje. Zo stom dat ik het niet kan vinden. Ik ga lekker met oordoppen in een boek lezen in bed en het negeren. En dan hoop ik dat het morgen als vanzelf verdwenen is.

Koelkast die te hoge temperatuur  heeft door een storing ?

Poezel_en_Wip schreef op 22-06-2024 om 22:04:

[..]

Het klinkt wel echt binnen bij mij, scherp geluidje. Zo stom dat ik het niet kan vinden. Ik ga lekker met oordoppen in een boek lezen in bed en het negeren. En dan hoop ik dat het morgen als vanzelf verdwenen is.

Vriezer of koelkast die niet goed dicht zit?

Poezel_en_Wip schreef op 22-06-2024 om 20:38:

Ik word gek hier. Ik hoor sinds een uur of twee elke paar minuten een mij totaal onbekend bliepje/alarmgeluidje en ik weet niet waar het vandaag komt! Alles wat ik kon bedenken al gecheckt, maar niets gevonden.

Een muis met een megafoon 😉?

En nu serieus,  een oorthermometer of ander apparaat met batterijen en dat de batterijen bijna leeg zijn ?

Poezel_en_Wip schreef op 22-06-2024 om 22:04:

[..]

Het klinkt wel echt binnen bij mij, scherp geluidje. Zo stom dat ik het niet kan vinden. Ik ga lekker met oordoppen in een boek lezen in bed en het negeren. En dan hoop ik dat het morgen als vanzelf verdwenen is.

Ik ben net ook 10 minuten op zoek geweest naar een "instabiel piepend" geluidje. 

Op mijn mans bureau liggen bleutooth oortjes op te laden en daarop wordt iets van muziek afgespeeld.  Zo maar even vragen hoe die dingen uit moeten, geen idee overigens wie iets afspeelt op die oortjes. Voor zover ik kan nagaan zijn het niet onze telefoons.  Als man onder de douche vandaan is niet hij maar even de boel uitschakelen.

watertoren schreef op 22-06-2024 om 22:06:

[..]

Ik hoop dat het allemaal goed komt en weet je er is hier helemaal niemand op dit forum waarbij jij verantwoording hoeft af te leggen. Sterkte en veel liefs!

Wat lief van je, dank je wel 💕

Bakblik schreef op 22-06-2024 om 22:24:

[..]

Ik ben net ook 10 minuten op zoek geweest naar een "instabiel piepend" geluidje.

Op mijn mans bureau liggen bleutooth oortjes op te laden en daarop wordt iets van muziek afgespeeld. Zo maar even vragen hoe die dingen uit moeten, geen idee overigens wie iets afspeelt op die oortjes. Voor zover ik kan nagaan zijn het niet onze telefoons. Als man onder de douche vandaan is niet hij maar even de boel uitschakelen.

Hierdoor kreeg ik ineens een ingeving: er zat nog een kleine bluetooth speaker in mijn rugzak en die piept blijkbaar als ie bijna leeg is. Mysterie opgelost!

Fijn zo'n forum; lief dat jullie mee wilden denken. Er kan een streep door deze ergernis haha.

watertoren schreef op 22-06-2024 om 22:06:

[..]

Ik hoop dat het allemaal goed komt en weet je er is hier helemaal niemand op dit forum waarbij jij verantwoording hoeft af te leggen. Sterkte en veel liefs!

Eens

Daarnaast zou ik de uitleg laten verwijderen, LouLou

SuzyQFive schreef op 22-06-2024 om 19:54:

Dat ik last heb van een opgeblazen gevoel. Sinds ik Saxenda gebruik kan ik niet alles meer eten, dan ga ik boeren en scheten.
Blijkbaar vandaag iets gegeten wat het veroorzaakt maar geen idee wat dan. Of het moet het Aloë Vera drankje zijn.

Dat kan heel goed. Aloe Vera bevat iets wat de darmen heel erg prikkelt. Bij verwerken hoort dat te verdwijnen. 

Poezel_en_Wip schreef op 22-06-2024 om 23:04:

[..]

Hierdoor kreeg ik ineens een ingeving: er zat nog een kleine bluetooth speaker in mijn rugzak en die piept blijkbaar als ie bijna leeg is. Mysterie opgelost!

Fijn zo'n forum; lief dat jullie mee wilden denken. Er kan een streep door deze ergernis haha.

Mooi! Rustige nacht gehad?  

Yumi schreef op 22-06-2024 om 23:20:

[..]

Eens

Daarnaast zou ik de uitleg laten verwijderen, LouLou

Dank je wel 💕

Weet jij hoe ik een bericht kan laten verwijderen? Ik heb er namelijk ook de hele nacht wakker van gelegen, maar ik zie geen speciaal moderator topic. Of moet dat via het uitroepteken?

Loulou39 schreef op 23-06-2024 om 09:22:

[..]

Dank je wel 💕

Weet jij hoe ik een bericht kan laten verwijderen? Ik heb er namelijk ook de hele nacht wakker van gelegen, maar ik zie geen speciaal moderator topic. Of moet dat via het uitroepteken?

via het ! 😉

Poezel_en_Wip schreef op 22-06-2024 om 23:04:

[..]

Hierdoor kreeg ik ineens een ingeving: er zat nog een kleine bluetooth speaker in mijn rugzak en die piept blijkbaar als ie bijna leeg is. Mysterie opgelost!

Fijn zo'n forum; lief dat jullie mee wilden denken. Er kan een streep door deze ergernis haha.

HAHA dit had ik laatst ook, waren ook mijn bluetooth oortjes 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.