Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Zilver_gray schreef op 21-06-2024 om 22:35:

Ik erger me aan de “supporters” van Nederland die het nodig vinden met bier te gooien naar de Franse spelers. Stelletje f…. Aso’s

Ja eens. Belachelijk.

Poezie schreef op 21-06-2024 om 18:30:

[..]

Bedoel je op dit forum? In dit topic heb ik niets raars gelezen wat op jou van toepassing was volgens mij.

Zoals ik eerder aangaf, gaat het om een externe reden, zeker niet om andere forummers of reacties ofzo.

Friezinnetje schreef op 21-06-2024 om 16:58:

ik erger me aan anderen en tegelijk ook aan mezelf dat ik me er zo aan erger.
Waarom denken sommigen zo moeilijk en niet op mijn manier

Hahahahaha heel herkenbaar dit 

Loulou39 schreef op 22-06-2024 om 07:24:

[..]

Zoals ik eerder aangaf, gaat het om een externe reden, zeker niet om andere forummers of reacties ofzo.

Vaag dit, maar jouw goed recht. Toch denk ik dat er hier wel forummers zijn die zich afvragen of ze wat verkeerd hebben gedaan.

Gisteravond toen ik tussen plant en raam door liep was een minuscuul duwtje kennelijk genoeg om hem uit zijn evenwicht te brengen dus ik hoorde een klap en toen lag hij inclusief tafeltje op de grond, bovenop een andere plant die ook was omgevallen en die was op zijn beurt weer op een andere plant gevallen die ook om was gevallen.

En een troep op mijn witte tapijt, vieze natte bruinige vlekken, en ik had net mijn rug wat rust willen geven dus dat kwam er ook niet van.

Vandaag besloot ik dus maar om de gevallen plant, een boom, een extra intensieve verzorging te geven als boete voor mijn onvoorzichtigheid. Dus weer geen rust eigenlijk. De schuldige is eigenlijk het instabiele tafeltje. Staat leuk, maar niet erg veilig. Ik heb de platn nu maar vastgebonden met onzichtbaar garen aan de kast.

Zilver_gray schreef op 21-06-2024 om 22:35:

Ik erger me aan de “supporters” van Nederland die het nodig vinden met bier te gooien naar de Franse spelers. Stelletje f…. Aso’s

Stom zeg! Simpel in ieder geval.

Dat ik een leuk jurkje voorbij zag komen online die ik nu dus móet hebben, maar is niet in mijn maat en kan 'm ook nergens anders vinden. Dit kan ook in het 'waar werd ik verdrietig van' topic 😅

Poezie schreef op 22-06-2024 om 09:29:

[..]

Vaag dit, maar jouw goed recht. Toch denk ik dat er hier wel forummers zijn die zich afvragen of ze wat verkeerd hebben gedaan.

Niemand op dit forum heeft iets verkeerd gedaan. Dit is vanuit privé situatie.
Ik heb mijn bericht gepost om 22:11 en om 22:36 al aangegeven dat het niet om forummers gaat

Er zijn vaker posts van forummers die door anderen vaag gevonden kunnen worden, ik weet dan niet weet wat mensen bedoelen, maar dat mag hier want hier mag je je ergernis spuien.

Loulou39 schreef op 22-06-2024 om 18:45:

[..]

Niemand op dit forum heeft iets verkeerd gedaan. Dit is vanuit privé situatie.
Ik heb mijn bericht gepost om 22:11 en om 22:36 al aangegeven dat het niet om forummers gaat

Er zijn vaker posts van forummers die door anderen vaag gevonden kunnen worden, ik weet dan niet weet wat mensen bedoelen, maar dat mag hier want hier mag je je ergernis spuien.

Joh, helemaal prima hoor. Maar aan dit soort vaagheden erger ik me dan. 

Poezie schreef op 22-06-2024 om 19:10:

[..]

Joh, helemaal prima hoor. Maar aan dit soort vaagheden erger ik me dan.

👍🏻

Dat ik last heb van een opgeblazen gevoel. Sinds ik Saxenda gebruik kan ik niet alles meer eten, dan ga ik boeren en scheten. 
Blijkbaar vandaag iets gegeten wat het veroorzaakt maar geen idee wat dan. Of het moet het Aloë Vera drankje zijn. 

Ik word gek hier. Ik hoor sinds een uur of twee elke paar minuten een mij totaal onbekend bliepje/alarmgeluidje en ik weet niet waar het vandaag komt! Alles wat ik kon bedenken al gecheckt, maar niets gevonden. 

Knip

Poezel_en_Wip schreef op 22-06-2024 om 20:38:

Ik word gek hier. Ik hoor sinds een uur of twee elke paar minuten een mij totaal onbekend bliepje/alarmgeluidje en ik weet niet waar het vandaag komt! Alles wat ik kon bedenken al gecheckt, maar niets gevonden.

Brandmelder gecheckt? Bij ons doet hij dat als de batterij bijna leeg is

lientje69 schreef op 22-06-2024 om 21:18:

[..]

Brandmelder gecheckt? Bij ons doet hij dat als de batterij bijna leeg is

Ja, die heb ik ook gecheckt en getest. Daar komt het ook niet vandaan. Schiet mij maar lek.

Dank je voor het meedenken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.