Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ergeren is een groot woord, maar dat ik me ineens niet meer zo veilig voel op dit topic, terwijl het juist altijd mijn uitlaatklep was

Loulou39 schreef op 20-06-2024 om 22:11:

Ergeren is een groot woord, maar dat ik me ineens niet meer zo veilig voel op dit topic, terwijl het juist altijd mijn uitlaatklep was

waarom voel je je niet meer veilig dan? 

Loulou39 schreef op 20-06-2024 om 22:11:

Ergeren is een groot woord, maar dat ik me ineens niet meer zo veilig voel op dit topic, terwijl het juist altijd mijn uitlaatklep was

Hoezo dat?

Aan mijn weer eens chagrijnige  echtgenoot. Echt. Tijd voor een psycholoog  denk. Zal hij niet doen maar heeft hij wel nodig.

@lientje69 en Friezinnetje: lief dat jullie het vragen! Ik stuur jullie even een privé berichtje omdat ik niet wil dat dat op internet komt (zo gauw ik snap hoe dat moet doen trouwens, want ik heb tot nu toe alleen maar gereageerd op privé berichten van anderen).


Loulou39 schreef op 20-06-2024 om 22:11:

Ergeren is een groot woord, maar dat ik me ineens niet meer zo veilig voel op dit topic, terwijl het juist altijd mijn uitlaatklep was

Er kwamen maar twee berichten na die van jou tot deze opmerking. Als je mijn onderonderbuurman bent en toevallig vandaag geklaagd heb begrijp ik het. Ik dacht dat je een relatief jonge vrouw was. 

Moederkareltje schreef op 20-06-2024 om 22:32:

[..]

Er kwamen maar twee berichten na die van jou tot deze opmerking. Als je mijn onderonderbuurman bent en toevallig vandaag geklaagd heb begrijp ik het. Ik dacht dat je een relatief jonge vrouw was.

Hahaha, dank je wel voor je berichtje: ik moet daar heel erg om lachen! 

Nee ik ben niet je onderonderbuurman, maar die andere persoon 😁

(Is overigens om externe redenen dat ik me niet veilig voel, zeker niet door jullie allemaal 🌸).

Irritante flatgenoot.
Gaat ook om met mensen die ook al denken dat de wereld wakker van ze ligt.
Sommige mensen zou je graag naar de maan schieten.

Loulou39 schreef op 20-06-2024 om 22:36:

[..]

Hahaha, dank je wel voor je berichtje: ik moet daar heel erg om lachen!

Nee ik ben niet je onderonderbuurman, maar die andere persoon 😁

(Is overigens om externe redenen dat ik me niet veilig voel, zeker niet door jullie allemaal 🌸).

Ik kon het ook niet helemaal volgen, maar vervelend voor je dat je je niet meer veilig voelt hier.

aan weer een slechte nacht, of eigenlijk vanaf 5 uur. Toen naar toilet geweest en kon niet meer in slaap komen. Wat te korte nachtjes momenteel. 

kerst schreef op 20-06-2024 om 22:50:

Irritante flatgenoot.
Gaat ook om met mensen die ook al denken dat de wereld wakker van ze ligt.
Sommige mensen zou je graag naar de maan schieten.

Ben jij dan de buurman van Moederkareltje?

Overigens, Moederkareltje: in jouw woonsituatie moet je gewoon rekening houden met je buren.  Zo te lezen doe jij dat al,  dan is het nu aan de buurman ook rekening te houden met jullie.  Je kunt moeilijk je kind vastbinden op bed. 

ik erger me aan anderen en tegelijk ook aan mezelf dat ik me er zo aan erger. 
Waarom denken sommigen zo moeilijk en niet op mijn manier  

Loulou39 schreef op 20-06-2024 om 22:11:

Ergeren is een groot woord, maar dat ik me ineens niet meer zo veilig voel op dit topic, terwijl het juist altijd mijn uitlaatklep was

Bedoel je op dit forum? In dit topic heb ik niets raars gelezen wat op jou van toepassing was volgens mij. 

Aan een interviewer/journalist die het had over een "bewindslied" (enkelvoud van bewindslieden). Volgens mij heet dat een bewindspersoon.

Ik erger me aan de “supporters” van Nederland die het nodig vinden met bier te gooien naar de Franse spelers. Stelletje f…. Aso’s 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.