Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


ToetieToover schreef op 19-06-2024 om 22:22:

[..]

Goed gedaan. Heb je buikligging al geprobeerd? Dan krijgen je longen meer ruimte. Sterkte. Hopelijk slaap je een paar keer 1,5 uur achter elkaar zodat je niet zo’n ’doorgedraaid’ gevoel krijgt van slaap- en zuurstofgebrek.

Ja, heb ik ook geprobeerd. Viel me ineens in, dat de longen dan meer ruimte krijgen. Lukte deels.
Had de oxazepam ingenomen (zou 1-2 uur duren voor het werkte stond in de bijsluiter). Na een kwartier voelde ik me al suf worden en nog een kwartier later sliep ik.
Nog 1 flinke hoestbui gehad waar veel slijm bij omhoog kwam. En daarna geslapen met af en toe een hoestbui tussendoor.
En nu afwachten hoe het vanavond gaat.

DGHK schreef op 20-06-2024 om 08:29:

[..]

Ja, heb ik ook geprobeerd. Viel me ineens in, dat de longen dan meer ruimte krijgen. Lukte deels.
Had de oxazepam ingenomen (zou 1-2 uur duren voor het werkte stond in de bijsluiter). Na een kwartier voelde ik me al suf worden en nog een kwartier later sliep ik.
Nog 1 flinke hoestbui gehad waar veel slijm bij omhoog kwam. En daarna geslapen met af en toe een hoestbui tussendoor.
En nu afwachten hoe het vanavond gaat.

Fijn dat je even hebt kunnen slapen. Klinkt ellendig allemaal, beterschap 

JtM

JtM

20-06-2024 om 09:26 Topicstarter

Fijn dat je man gisteren toch naar huis is gekomen DGHK. Beterschap, hopelijk knap je snel op!

JtM

JtM

20-06-2024 om 09:27 Topicstarter

Grote ergenis naar de soon-to-be-ex van mijn beste vriendin. Probeert altijd iedere situatie zo te draaien dat hij er beter van word. Als het aan hem ligt trekt hij haar mee in zijn zinkend schip. 

Beterschap Dghk!

Fijn dat je beter hebt geslapen Dghk, beterschap!

beterschap dghk 

rionyriony schreef op 20-06-2024 om 08:00:

[..]

Er zijn diverse soorten en kwaliteiten. Vroeger had je alleen cyclamaat. Ik ga zoiets nooit met aandacht zitten proeven want dan proef je overal iets raars in en word je ongelukkig omdat je zoveel moeite moet gaan doen om iets te vinden wat je wél lust.

Ik heb iets dergelijks met lamsvlees en vis. Ik proef er van alles in, zelfs de leeftijd en het tijdstip van overlijden. Ik werk het snel naar binnen want dan heb ik het maar gehad.

Ik proef ook echt niet met aandacht, je proeft het overal bovenuit. Er zijn ook mensen die zeggen dat ze het verschil niet proeven tussen cola en cola zero. Dan mankeer je echt iets aan je smaakpapillen. En ik drink het ook niet  snel op om het maar gehad te hebben, dit gaat zonder de omweg door mijn lichaam het riool in 😉

Wieder schreef op 20-06-2024 om 14:09:

[..]

Ik proef ook echt niet met aandacht, je proeft het overal bovenuit. Er zijn ook mensen die zeggen dat ze het verschil niet proeven tussen cola en cola zero. Dan mankeer je echt iets aan je smaakpapillen. En ik drink het ook niet snel op om het maar gehad te hebben, dit gaat zonder de omweg door mijn lichaam het riool in 😉

Ligt er echt aan welke soort ze hebben gebruikt. Maar dat heeft te maken met de verwerkbaarheid en de prijs. Sucralose vind ik best wel okee. En als ik koffie moet drinken neem ik een combi van sucralose en cyclamaat. Bij elkaar vind ik het lekkerder smaken dan ongezoet. Ik zou geen koffie drinken als ik het niet kon zoeten en suiker is te slecht voor lijn en vaten.

Waar ik niet blij van werd waren de lange, lange rijen voor de Lidl-kassa. Het duurde vier keer zo lang als anders. Ik leek wel aan de grond vastgegroeid.

Ze gaan mooi de Albert Heijn achterna met die idioot lange kassarijen.

Aan jongste puber. Die was me een potje brutaal. 

Mijn rug, zowel onder als boven pijn en trekt door tot in mijn voeten 

Dat ik om 04:30 uur opstond om twee treinen eerder naar werk te gaan, had deze trein zoveel vertraging dat ik beter nog in bed had kunnen blijven 😡
Reden: er reden andere treinen voor ons… hoezo!?!?
En op de terugweg was mijn trein uitgevallen en de eerstvolgende had uiteraard vertraging.
Ik erger me mateloos aan de NS! Die korte treintjes in de spits, zodat je haren loopt te happen van mensen die tegen je aangeklemd staan in de volle trein en vervolgens met blauwe schenen de trein verlaat ivm koffers en andere bagage die mensen niet fatsoenlijk kwijt kunnen. Continue vertraging/verstoring/uitvallende treinen.
En dan gaan ze de prijzen ook nog omhoog doen 😡😡😡


(Zo, dat lucht op! 😇)

de oudere onderonderbuurman die altijd thuis is en die weer klaagt, nu over gestommel in ons huis. Kind kan lopen en is nu begonnen met iets sneller door het huis lopen, rennen. Ik heb al alleen sokken bij hem aan en speelkleden liggen. We gaan ook iedere dag naar buiten maar ik kan hem niet verbieden te rennen. Het is een kind van 22 maanden die uit enthousiasme af en toe snel gaat. Ik houd mijn hart vast.. Straks nog een kind erbij... Ik houd de ramen en deuren al dicht als kind huilt. Als iets ellende is is het wel echt gezeik met de buren.. 

Ik had dus het vest opnieuw besteld, omdat PostNL beweerde dat er geen bezorgadres op stond, en het dus retour werd gestuurd. 3x raden waar ik ineens een notificatie van kreeg? Dat PostNL morgen m'n eerstbestelde vest gaat bezorgen.

Pannenkoeken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.