Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


2 pubers die denken dat ik hun dienstmeisje ben

Dank jullie wel allemaal!

Heb man idd gebeld en hij is ook meteen naar huis gekomen. Had met een andere baas gesproken en die wist nergens van en vond het ook terecht dat hij weer ging. Wordt nu onder calamiteitenverlof gezet idd.
Ik heb nog steeds niet echt geslapen en voelde me alsof ik ging doordraaien. Ik had de huisarts gebeld en die zou terugbellen. Niet gebeurd helaas.
Later de HAP gebeld of zij iets konden doen. Heb 2 oxazepam voorgeschreven gekregen. Daar ga ik er zo eentje van innemen en dan hopen dat het voldoende werkt om een aantal uur te slapen.

Lucabakker schreef op 19-06-2024 om 09:53:

Heeft iemand dit ook, Ben je lekker een broodje aan het eten. Bijt je opeens op je tong , En dan ben je constant gefocused op het feit dat je het niet weer doet.

Ik ken de “bijt op lip” variant van jouw verhaal, eenmaal gebeten wordt je lip dik en blijf je er op bijten als je niet oppast.

 Inderdaad heel irritant!

DGHK schreef op 19-06-2024 om 20:07:

Dank jullie wel allemaal!

Heb man idd gebeld en hij is ook meteen naar huis gekomen. Had met een andere baas gesproken en die wist nergens van en vond het ook terecht dat hij weer ging. Wordt nu onder calamiteitenverlof gezet idd.
Ik heb nog steeds niet echt geslapen en voelde me alsof ik ging doordraaien. Ik had de huisarts gebeld en die zou terugbellen. Niet gebeurd helaas.
Later de HAP gebeld of zij iets konden doen. Heb 2 oxazepam voorgeschreven gekregen. Daar ga ik er zo eentje van innemen en dan hopen dat het voldoende werkt om een aantal uur te slapen.

beterschap!

Dubbel

DGHK schreef op 19-06-2024 om 20:07:

Dank jullie wel allemaal!

Heb man idd gebeld en hij is ook meteen naar huis gekomen. Had met een andere baas gesproken en die wist nergens van en vond het ook terecht dat hij weer ging. Wordt nu onder calamiteitenverlof gezet idd.
Ik heb nog steeds niet echt geslapen en voelde me alsof ik ging doordraaien. Ik had de huisarts gebeld en die zou terugbellen. Niet gebeurd helaas.
Later de HAP gebeld of zij iets konden doen. Heb 2 oxazepam voorgeschreven gekregen. Daar ga ik er zo eentje van innemen en dan hopen dat het voldoende werkt om een aantal uur te slapen.

Beterschap DGHK! Hopelijk kun je een goede nacht maken en helpt het bij je herstel!

Ik houd echt niet van verhalen over voorbereidingen voor trouwpartijen. Wedding dress, cake e.d. Dat is niet aan mij besteed.

Heb ik zó mijn best gedaan, gaat het toch nog mis door oorzaak buiten mijn macht. Teleurstelling en zorgen of ze me erop gaan aankijken.  

Ik wilde eens iets anders drinken dus ik kocht spa en fruit, blijkt het spa, fruit en stevia te zijn... hoe kunnen mensen dit drinken??? Al die vieze light producten, met die etiketjes met kleine lettertjes waar ik als een niegoeike over mijn bril naar moet staan te turen op 10 centimeter van mijn gezicht of dat ze er alsjeblieft geen zoetstof in gooien. En ik had het kunnen weten, low calorie staat erop. Ik prak wel een perzik en gooi het in een bak water. Zal ook wel niet smaken.

DGHK schreef op 19-06-2024 om 20:07:

Dank jullie wel allemaal!

Heb man idd gebeld en hij is ook meteen naar huis gekomen. Had met een andere baas gesproken en die wist nergens van en vond het ook terecht dat hij weer ging. Wordt nu onder calamiteitenverlof gezet idd.
Ik heb nog steeds niet echt geslapen en voelde me alsof ik ging doordraaien. Ik had de huisarts gebeld en die zou terugbellen. Niet gebeurd helaas.
Later de HAP gebeld of zij iets konden doen. Heb 2 oxazepam voorgeschreven gekregen. Daar ga ik er zo eentje van innemen en dan hopen dat het voldoende werkt om een aantal uur te slapen.

Goed gedaan. Heb je buikligging al geprobeerd? Dan krijgen je longen meer ruimte. Sterkte. Hopelijk slaap je een paar keer 1,5 uur achter elkaar zodat je niet zo’n ’doorgedraaid’ gevoel krijgt van slaap- en zuurstofgebrek. 

Wieder schreef op 19-06-2024 om 21:42:

Ik wilde eens iets anders drinken dus ik kocht spa en fruit, blijkt het spa, fruit en stevia te zijn... hoe kunnen mensen dit drinken??? Al die vieze light producten, met die etiketjes met kleine lettertjes waar ik als een niegoeike over mijn bril naar moet staan te turen op 10 centimeter van mijn gezicht of dat ze er alsjeblieft geen zoetstof in gooien. En ik had het kunnen weten, low calorie staat erop. Ik prak wel een perzik en gooi het in een bak water. Zal ook wel niet smaken.

Jaaaaaaa die fout heb ik ook één keer gemaakt. Getverregetverregeverredemme. Echt zo vies. 

Loulou39 schreef op 19-06-2024 om 20:22:

[..]

Ik ken de “bijt op lip” variant van jouw verhaal, eenmaal gebeten wordt je lip dik en blijf je er op bijten als je niet oppast.

Inderdaad heel irritant!

ik lees dit terwijl ik mijn lip bevoel waar ik gisteren en vandaag op dezelfde plek flink op gebeten heb.

Wieder schreef op 19-06-2024 om 21:42:

Ik wilde eens iets anders drinken dus ik kocht spa en fruit, blijkt het spa, fruit en stevia te zijn... hoe kunnen mensen dit drinken??? Al die vieze light producten, met die etiketjes met kleine lettertjes waar ik als een niegoeike over mijn bril naar moet staan te turen op 10 centimeter van mijn gezicht of dat ze er alsjeblieft geen zoetstof in gooien. En ik had het kunnen weten, low calorie staat erop. Ik prak wel een perzik en gooi het in een bak water. Zal ook wel niet smaken.

Er zijn diverse soorten en kwaliteiten. Vroeger had je alleen cyclamaat. Ik ga zoiets nooit met aandacht zitten proeven want dan proef je overal iets raars in en word je ongelukkig omdat je zoveel moeite moet gaan doen om iets te vinden wat je wél lust.

Ik heb iets dergelijks met lamsvlees en vis. Ik proef er van alles in, zelfs de leeftijd en het tijdstip van overlijden. Ik werk het snel naar binnen want dan heb ik het maar gehad.

Wakker geworden met koppijn

Ik erger me over het stuifmeel van de Spathiphyllum (inclusief alle manieren waarop je de naam verkeerd kan schrijven en inclusief de spellingscorrectie) wat zijn bladeren vies maakt. Ik heb alle bloemen dus gecastreerd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.