Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ach, sterkte DGHK

Happyapple schreef op 19-06-2024 om 06:41:

Ach, sterkte DGHK

Dank je wel!

oh dat is niet fijn DGHK, sterkte vandaag! 
Ik heb ook slecht geslapen, maar gelukkig wel meer dan jouw 3 uur. 

Ik zou toch man z’n ballen bij elkaar laten zoeken en hem z’n baas laten bellen dat hij echt niet kan werken. Jij kunt namelijk niet voor de kinderen zorgen want je hebt een longontsteking! Dat is niet niks hoor, en kan echt verergeren als je niet genoeg rust neemt. 

JtM

JtM

19-06-2024 om 07:58 Topicstarter

Moosey schreef op 19-06-2024 om 07:32:

Ik zou toch man z’n ballen bij elkaar laten zoeken en hem z’n baas laten bellen dat hij echt niet kan werken. Jij kunt namelijk niet voor de kinderen zorgen want je hebt een longontsteking! Dat is niet niks hoor, en kan echt verergeren als je niet genoeg rust neemt.

Dit inderdaad! Jij bent ook ziek en niet in staat om voor anderen te zorgen op het moment. Fijne werkgever heeft je man...

JtM

JtM

19-06-2024 om 07:58 Topicstarter

Luxe ergenis: ik heb gisteren schoenen besteld en wil ze het liefst NU hebben.

Heel gedoe in team over nieuwe collega die aangenomen is maar de meningen over verdeeld zijn. Echt een leuk team maar soms zoeken ze echt drama. Heb gezegd dat ik deze ronde even geen mening heb en me bezig wil houden met mn werk en privé een hoop op mn bord heb dus hopelijk laten ze mij er even buiten. 

Het is geen officieel zorgverlof maar calamiteitenverlof. Dat MOET een werkgever verlenen ! 

Heeft iemand dit ook, Ben je lekker een broodje aan het eten. Bijt je opeens op je tong , En dan ben je constant gefocused op het feit dat je het niet weer doet.

Kreeg net nieuws dat vriendinnetje in het ziekenhuis ligt, na een mogelijk epilepsie aanval. Heel ongelukkig terecht gekomen en ellende. Ben er best van de rel van maar zit helemaal vol afspraken uhl

DGHK schreef op 19-06-2024 om 03:46:

Longontsteking. Dochter begint net te herstellen van een dubbele oorontsteking. Al nachten niet meer dan 3 uur geslapen. Slaap nu al helemaal niet. Heb een krakende, piepende, rochelende ademhaling door slijm in de longen. Slapen lukt niet, geen enkele houding werkt. Op mijn zij niet, op de rug niet, veel kussens, weinig kussens, zittend werkt niet.
En vanaf half 7 sta ik er alleen voor. Man moet werken van de baas. Kreeg ook geen zorgverlof, want ik kan voor kind zorgen. Ja joh, lukt echt wel op dit moment. Opvang heeft geen plekje extra vrij.
Ouders zijn zelf ziek (als in MS en COPD). Moeder kan vader niet alleen laten. Schoonmoeder kan niet, want moet alvast spullen inpakken voor vakantie (vertrekt op 1 juli!). Vriendinnen heb ik niet.
Ik weet niet wat ik moet doen.

Volgens mij zit m’n pakket weer vast. Potver, deze keer expres met t&t besteld omdat het de vorige keer mis ging.

DGHK schreef op 19-06-2024 om 03:46:

Longontsteking. Dochter begint net te herstellen van een dubbele oorontsteking. Al nachten niet meer dan 3 uur geslapen. Slaap nu al helemaal niet. Heb een krakende, piepende, rochelende ademhaling door slijm in de longen. Slapen lukt niet, geen enkele houding werkt. Op mijn zij niet, op de rug niet, veel kussens, weinig kussens, zittend werkt niet.
En vanaf half 7 sta ik er alleen voor. Man moet werken van de baas. Kreeg ook geen zorgverlof, want ik kan voor kind zorgen. Ja joh, lukt echt wel op dit moment. Opvang heeft geen plekje extra vrij.
Ouders zijn zelf ziek (als in MS en COPD). Moeder kan vader niet alleen laten. Schoonmoeder kan niet, want moet alvast spullen inpakken voor vakantie (vertrekt op 1 juli!). Vriendinnen heb ik niet.
Ik weet niet wat ik moet doen.

Heel veel sterkte. Ik hoop echt dat er een oplossing komt.

Ik heb zware hoofdpijn en ik ben bang dat die erger wordt als ik opsta om koffie te zetten.

@DGHK wat erg voor je.

Lucabakker schreef op 19-06-2024 om 09:53:

Heeft iemand dit ook, Ben je lekker een broodje aan het eten. Bijt je opeens op je tong , En dan ben je constant gefocused op het feit dat je het niet weer doet.

Ja, ken ik wel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.