Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Aan mijn bazin die weer alles verdraaid en doet alsof ik steeds dingen vergeet terwijl ze zelf die dingen gewoon echt niet gezegd heeft. Ik ging aan mezelf twijfelen en ja ik weet ik dat ik tegen een burn out zit en dus idd soms chaotisch kan zijn maar nu was ze zo geïrriteerd tegen mij alsof alles mijn schuld is. Ben er klaar mee. Ze verdraaid het gewoon. Collega heeft dat ook met haar gehad. Die adviseerde nu om maar alle gesprekken op te nemen onder het motto: dan weet ik wat gezegd is en vergeet ik het zelf niet. 
Dan heb ik de volgende keer bewijs dat ze zelf de boel anders heeft gezegd dan ze beweerd. 

Dat mensen mij vaak aanraken, hand op schouder, hand op rug, over rug aaien, over arm aaien, etc….. blijf van me af!
Vrienden en bekenden oké (ook niet allemaal trouwens) maar vreemden? Zo irritant!! 
Niet alleen vandaag een ergernis, maar sowieso een ergernis.

Loulou39 schreef op 23-09-2024 om 16:18:

Dat mensen mij vaak aanraken, hand op schouder, hand op rug, over rug aaien, over arm aaien, etc….. blijf van me af!
Vrienden en bekenden oké (ook niet allemaal trouwens) maar vreemden? Zo irritant!!
Niet alleen vandaag een ergernis, maar sowieso een ergernis.

Een virtuele "knuffel". Kan ik ook zo slecht tegen!  Bijna vreemden wat je even een praatje mee maakt die je dan bijna omhelzen bij het afscheid. 

Vanmiddag nog, een vriendin van mijn moeder bij de supermarkt, prima dat ze even vraagt of alles goed gaat bij mijn ouders maar ik wil geen knuffel als ik mijn verhaaltje heb verteld. 

Bakblik schreef op 23-09-2024 om 16:39:

[..]

Een virtuele "knuffel". Kan ik ook zo slecht tegen! Bijna vreemden wat je even een praatje mee maakt die je dan bijna omhelzen bij het afscheid.

Vanmiddag nog, een vriendin van mijn moeder bij de supermarkt, prima dat ze even vraagt of alles goed gaat bij mijn ouders maar ik wil geen knuffel als ik mijn verhaaltje heb verteld.

Aarghh ja. Ik hou ook niet van aanrakingen. En knuffels zijn voor mijn partner en heel close vrienden. 

PinkFlower schreef op 23-09-2024 om 15:42:

Aan mijn bazin die weer alles verdraaid en doet alsof ik steeds dingen vergeet terwijl ze zelf die dingen gewoon echt niet gezegd heeft. Ik ging aan mezelf twijfelen en ja ik weet ik dat ik tegen een burn out zit en dus idd soms chaotisch kan zijn maar nu was ze zo geïrriteerd tegen mij alsof alles mijn schuld is. Ben er klaar mee. Ze verdraaid het gewoon. Collega heeft dat ook met haar gehad. Die adviseerde nu om maar alle gesprekken op te nemen onder het motto: dan weet ik wat gezegd is en vergeet ik het zelf niet.
Dan heb ik de volgende keer bewijs dat ze zelf de boel anders heeft gezegd dan ze beweerd.

Ohh dit vind ik heel naar voor je!
Juist als je tegen een burn out zit, kan dit je zo onzeker maken. Bovendien als je voor bewijs moet zorgen over wat er gezegd is, dan begrijp ik wel waardoor jij ziek wordt.
Sterkte!

Bakblik schreef op 23-09-2024 om 16:39:

[..]

Een virtuele "knuffel". Kan ik ook zo slecht tegen! Bijna vreemden wat je even een praatje mee maakt die je dan bijna omhelzen bij het afscheid.

Vanmiddag nog, een vriendin van mijn moeder bij de supermarkt, prima dat ze even vraagt of alles goed gaat bij mijn ouders maar ik wil geen knuffel als ik mijn verhaaltje heb verteld.

Ik doe wel als ik echt met iemand te doen heb, of wil laten weten dat ik mee leef deze:   (maar ik zou hem live niet doen tenzij je iemand bent die heel dicht bij me staat 😂).

Maar zoals vandaag een medewerker bij een drogist: ik vroeg wat aan haar over IPhone kabeltjes, dan hoef je geen hand op m’n schouder te leggen terwijl je antwoord geeft. En zo nog duizenden voorbeelden, mannen die achter me langs lopen en dan even de handen in beide zijdes leggen, wat is dat? Kun je niet zelfstandig achter iemand langs lopen?
Vriendinnen van mij moeten hier heel erg om lachen, maar ik vind het bloedirritant.

Ik stop nu maar want ik ga helemaal los nu 😂.

 


pff, nog niets opgeknapt vandaag en een echt zeikwijf vandaag, ik loop de hele dag naar het toilet. De slijtplekken zitten in het laminaat. 
Voor morgen ook al ziek gemeld

Friezinnetje schreef op 23-09-2024 om 18:03:

pff, nog niets opgeknapt vandaag en een echt zeikwijf vandaag, ik loop de hele dag naar het toilet. De slijtplekken zitten in het laminaat.
Voor morgen ook al ziek gemeld

He wat naar zeg. Beterschap 

Sterkte Friezinnetje!

Friezinnetje schreef op 23-09-2024 om 18:03:

pff, nog niets opgeknapt vandaag en een echt zeikwijf vandaag, ik loop de hele dag naar het toilet. De slijtplekken zitten in het laminaat.
Voor morgen ook al ziek gemeld

   Hopelijk gaat het snel beter met je.

Friezinnetje schreef op 23-09-2024 om 18:03:

pff, nog niets opgeknapt vandaag en een echt zeikwijf vandaag, ik loop de hele dag naar het toilet. De slijtplekken zitten in het laminaat.
Voor morgen ook al ziek gemeld

He bah. Beterschap 

Friezinnetje schreef op 23-09-2024 om 18:03:

pff, nog niets opgeknapt vandaag en een echt zeikwijf vandaag, ik loop de hele dag naar het toilet. De slijtplekken zitten in het laminaat.
Voor morgen ook al ziek gemeld

🌷

beterschap friezinnetje 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.