Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik had een stressvolle dag, moest vanmorgen iets online doen op het werk maar dat lukte niet en geen van de collega’s die iets zouden weten waren aanwezig en die heb ik gebeld maar die wisten het ook niet omdat het op een andere manier normaal moest.. Daarna  iemand  Andes gemaild maar die wist het ook niet. Nu heb ik het uit mijn hoofd moeten zetten maar dat lukt nog niet echt. Kan er niet tegen als iets niet werkt. Morgen even iemand mailen. Want ik weet het niet.
Verder was de hele middag ook ontzettend druk. Voel me gejaagd nu.

Gezeur/onrust op het werk en nu ook vertrek van een collega (alweer 1). Ik vind het zo enorm jammer, ga haar echt missen..
En ik baal zo erg want het werk was/is echt leuk maar de sfeer wordt best verziekt en ik voel me er steeds minder fijn. 
Merk ook echt dat iedereen overloopt en keihard werkt/graag wil dat alles goed loopt maar dat er zoveel druk van werkgever/manager komt, dat iedereen vastloopt. 
Ze worden steeds minder menselijk, echt keihard zijn ze. Snap echt niet hoe dit 'opeens' heeft kunnen gebeuren.

Ben er echt verdrietig van..

HAHA!wait..what schreef op 23-12-2024 om 20:21:

Gezeur/onrust op het werk en nu ook vertrek van een collega (alweer 1). Ik vind het zo enorm jammer, ga haar echt missen..
En ik baal zo erg want het werk was/is echt leuk maar de sfeer wordt best verziekt en ik voel me er steeds minder fijn.
Merk ook echt dat iedereen overloopt en keihard werkt/graag wil dat alles goed loopt maar dat er zoveel druk van werkgever/manager komt, dat iedereen vastloopt.
Ze worden steeds minder menselijk, echt keihard zijn ze. Snap echt niet hoe dit 'opeens' heeft kunnen gebeuren.

Ben er echt verdrietig van..

He wat vervelend zeg. Ik kan het me voorstellen dat je er steeds minder fijn over voelt

Een koper via Marktplaats die volgens mij niet helemaal lekker in zijn vel zit. Hier kwam ik achter nadat ik mijn adres gaf, helaas. Afspraken worden steeds verzet en daarna geen reactie. Vermijdingsgedrag. Ik gun deze persoon het ding maar zo schiet het niet op. Ik durf ook niet hard mijn grens aan te geven want stel die persoon wordt boos dan zit ik met zo'n labiel persoon.

Broodjebrie schreef op 23-12-2024 om 20:52:

[..]

He wat vervelend zeg. Ik kan het me voorstellen dat je er steeds minder fijn over voelt

Dankjewel! Het is zo gek hoe de sfeer binnen een paar maanden zo erg veranderd is. Ik kan het me nu niet voorstellen dat het weer gezellig gaat worden maar hopelijk heb ik het mis

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.