Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ook van mij nog van harte gefeliciteerd 💐.

Ik ben net 2 keer gebeld, 1 keer anoniem en 1 keer met een nummer wat ik niet ken. Het zal vast een verkooppraatje oid zijn want geen voicemail ingesproken. En dan erger ik me aan mezelf want wil het dan toch weten.

Dolfje schreef op 24-06-2024 om 11:18:

Ik ben net 2 keer gebeld, 1 keer anoniem en 1 keer met een nummer wat ik niet ken. Het zal vast een verkooppraatje oid zijn want geen voicemail ingesproken. En dan erger ik me aan mezelf want wil het dan toch weten.

Ik zoek het nummer dan altijd even op, op internet en meestal is het inderdaad een verkoper of een recruiter die ik beide niet wil spreken. 

Niemand de deur uit, waar is mijn zeef?

Ik erger me aan spelfouten daar waar ze echt niet kunnen (een docent die van jouw schrijft bijvoorbeeld). En aan de puinbak in mijn huis. Volgorde kan variëren. 

Netherfield schreef op 24-06-2024 om 11:43:

Ik erger me aan spelfouten daar waar ze echt niet kunnen (een docent die van jouw schrijft bijvoorbeeld). En aan de puinbak in mijn huis. Volgorde kan variëren.

Ik erger met je mee. Drie maanden geleden de krant opgezegd vanwege de spelfouten. DE KRANT! vol met zulke rare fouten.

Op een forum erger ik mij minder met allerlei mensen met verschillende achtergronden maar van de juf of nog erger universiteitsdocenten kan ik het echt niet hebben. 

Best een aantrekkelijke slimme meid die Sophie Hermans maar wat ik onrustig aan haar vind is dat ze tijdens het praten heel vaak haar gezicht in een soort van glimlachachtige grimas plooit, maar het is dan geen glimlach maar een soort van overexpressief vertrekken van haar gezicht. Dus als ze lijkt te glimlachen ga je volautomatisch terug glimlachen (heel dom tegen dat scherm) maar dan stopt ze ineens met glimlachen zodat je je een beetje belazerd voelt want jij moet dan ook stoppen met glimlachen.

Tara82 schreef op 24-06-2024 om 11:32:

[..]

Ik zoek het nummer dan altijd even op, op internet en meestal is het inderdaad een verkoper of een recruiter die ik beide niet wil spreken.

Ja dat heb ik geprobeerd maar hij vindt niks 

Dolfje schreef op 24-06-2024 om 11:18:

Ik ben net 2 keer gebeld, 1 keer anoniem en 1 keer met een nummer wat ik niet ken. Het zal vast een verkooppraatje oid zijn want geen voicemail ingesproken. En dan erger ik me aan mezelf want wil het dan toch weten.

Ik neem altijd gewoon op. En al naar gelang mijn humeur kap ik het af of ga ik er in mee en kap ik het dan af. Want als ik een tijdje met die halve zolen aan de lijn zit, kunnen ze in die tijd geen argeloze bejaarden besodemieteren. 

Netherfield schreef op 24-06-2024 om 12:23:

[..]

Ik neem altijd gewoon op. En al naar gelang mijn humeur kap ik het af of ga ik er in mee en kap ik het dan af. Want als ik een tijdje met die halve zolen aan de lijn zit, kunnen ze in die tijd geen argeloze bejaarden besodemieteren.

Ik zat in bad dus had de telefoontjes gemist.

Ik bel vanuit vrijwilligerswerk mensen een enkele keer, voor iets wat ze dus zelf graag willen. Maar ik moet dat met mijn eigen telefoon doen, dus dan bel ik ook anoniem. Gelukkig nemen de meeste mensen dan toch wel op.

Ergernis : mensen die op MARKTPLAATS  gaan bieden op iets wat GRATIS aangeboden wordt.  Vind ik zo dom.  <<<  Gratis kitten, wordt 20, 30, 40 en 100 € geboden. >>>

Een paar jaar geleden werd er een ladenkastje gratis aangeboden  dat precies in mijn interieur paste.   Ik heb één berichtje gestuurd :  "wanneer kan ik het waar komen halen? En hou je van wijn, bloemen of chocolade?"

Deal! 

Dat ik net een week vrij heb gehad en vandaag weer aan het werk ben en nu is het mooi weer. 
Ik erger me dus niet aan het weer alhoewel het met mijn werk best warm is. Maar had vorige week vrij genomen om lekker te gaan fietsen en terrasjes pakken enz
Heb wel wat gefietst maar behalve gisteren was het nooit echt lekker 

Ik erger mij aan al die hondendrollen op de paden. We hebben een ontzettende fijne omgeving als hondeneigenaren, inclusief omheind speelveld met een zakjesautomaat. En toch steeds slalommen rond de drollen op de dijk en op bospaadjes. Het toppunt vandaag was wel een enorme grote rookworst op 5 cm van de ingang van het speelveld! Ik ruim maar op wat ik tegen kom want aan klagen alleen heb je ook niks. Maar begrijpen lukt me echt niet..


Lichte ergernis: vrouw , ik heb een probleem.  Mam, ik heb een probleem.
Waarom ben ik hier de probleemoplosser? Is zelf nadenken  zó  moeilijk  ? Jullie zijn beide volwassen!  Wat zouden jullie toch zonder mij moeten 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.