Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Erger me aan het slachtoffergedrag van Ali B.
Komt ook wat door persoonlijke  omstandigheden   maar toch.

kerst schreef op 13-06-2024 om 15:20:

Aan die kattenharen, zelfs op kleren die ik nog niet eens gedragen heb.
Komende zaterdag heb ik een begrafenis. Dat betekent pas bij de voordeur mijn zwarte tuniek met zwarte legging aan en hopen dat de schade meevalt

Plakband met de plakkant naar buiten doet wonderen.

Of zo’n speciale roller. Dat kan ook.

Aan man. Ik wil best ff eruit, vakantie adults only, strand, hotelletje, uitslapen, ff niks hoeven doen, niet zorgen voor. Komt ie aan: hostal, midden in Spanje, hebben ze toch ook zwembad, daar was hij 4 weken geleden. Of Lissabon, (was hij ook al 4x) ..

Chiquita schreef op 14-06-2024 om 11:29:

Aan man. Ik wil best ff eruit, vakantie adults only, strand, hotelletje, uitslapen, ff niks hoeven doen, niet zorgen voor. Komt ie aan: hostal, midden in Spanje, hebben ze toch ook zwembad, daar was hij 4 weken geleden. Of Lissabon, (was hij ook al 4x) ..

Hahaha ik kane voorstellen dat je je ogen ten hemel slaat bij die reactie!

Welke buurtkater piest steeds tegen mijn voordeur?
Mijn poes is inmiddels al een jaar gecastreerd, dus kappen nou.

Hier ook aan man.
Olie moest bijgevuld, zou hij vanmorgen doen als ik in bed lag, na het werk.
Want hij had geen olie meer staan en moest daarvoor naar de winkel 
Kom ik beneden en vraag of hij het al gedaan heeft.
Antwoord: nee.
Zat weer eens stom voor de tv, verdorie
En ik moet zo weg, want afspraak met kind in het ziekenhuis 

Aan heel veel dingen,  ik begin te vermoeden dat het weleens aan mijn bui kan liggen.  Toch maar een beetje zonniger  humeur opzetten, dat zal vast helpen 🌞

Chiquita schreef op 14-06-2024 om 11:29:

Aan man. Ik wil best ff eruit, vakantie adults only, strand, hotelletje, uitslapen, ff niks hoeven doen, niet zorgen voor. Komt ie aan: hostal, midden in Spanje, hebben ze toch ook zwembad, daar was hij 4 weken geleden. Of Lissabon, (was hij ook al 4x) ..

Zelf met een tegenvoorstel komen?

Groenten zijn duur vanwege tegenvallende oogsten door het slechte vochtige weer.

Verse spinazie zelfs niet te krijgen en verse soepgroenten kon ik ook naar fluiten. 

Dat vriend al naar bed was toen ik thuiskwam (uur geleden)kat is vervelend 
blokkeert me beeldscherm zit met mijn toetsenbord op schoot zodat ik nog kan typen

Regen, en dat de hele voortent ondergelopen is. En nu regent het weer. 
Na deze vakantie gooien we alles weg en gaan we toch maar voor ingerichte tenten etc. Scheelt een hoop gesjouw met zooi en rommel.

Dolfje schreef op 15-06-2024 om 07:10:

Regen, en dat de hele voortent ondergelopen is. En nu regent het weer.
Na deze vakantie gooien we alles weg en gaan we toch maar voor ingerichte tenten etc. Scheelt een hoop gesjouw met zooi en rommel.

Ach Dolfje, wat naar om te lezen dat je nog steeds met dit weer op de camping zit. Blijven jullie nog lang, en/of is er een mogelijkheid om eerder naar huis te gaan? 

Yumi schreef op 15-06-2024 om 11:14:

[..]

Ach Dolfje, wat naar om te lezen dat je nog steeds met dit weer op de camping zit. Blijven jullie nog lang, en/of is er een mogelijkheid om eerder naar huis te gaan?

We hebben de boel al ingepakt en gaan vandaag naar huis.  Uiteraard is het nu droog en soms zon  maar dat blijft het niet. En het waait heel hard.


Wat zonde, Dolfje! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.