Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


HAHA!wait..what schreef op 13-06-2024 om 18:14:

Aan (gelukkig maar weinig!) sommige patiënten op het werk (fysiopraktijk). Die denken dat alles om hun persoonlijk draait..
Dingen zeggen als; ik ben het! Dus therapeut kan wel even vanuit behandeling met andere patiënt naar de balie komen om met mij te praten
Of; mijn man is nu bij die therapeut, wil je als hij klaar is even zeggen dat hij op z'n telefoon kijkt?
Er werken 10 therapeuten en de helft van de kamers zit achter mij.. Ik kan echt niet alles in de gaten houden hoor
Of mensen die boos worden en kwaad weglopen omdat het 10 minuten uitloopt.. Is ook vervelend hoor maar dat is niet omdat ze gezellig zitten te kletsen ofzo!

Ik verbaas me iedere dag nog.. Misschien is ergeren ook niet het goede woord maar past verwonderen beter 😅

"S" De wereld draait toch ook om die personen? Als mevrouw de Vries belt dan hoor jij toch even te gaan kijken waar meneer Bakker is om de mededeling van zijn telefoon te doen, want dat Meneer Bakker bij mevrouw de Vries hoort dat hóór jij te weten!!!!!!

En dat het uitloopt is helemaal belachelijk!!! Hij bent ervoor aangenomen om te zorgen dat de planning bij NIEMAND uitloopt "s"

Aan de huisarts, die waarschijnlijk een cursus haastige spoed is altijd goed heeft gevolgd 😰 
Hij ratelde het hele consult en begon met; dat is lang geleden(was daar vorige week) meestal zie ik u man... Ik zei dat is bijzonder want die heb ik niet 🙄 maakt niet uit, mits u het juiste dossier in beeld hebt. Ja,ja, sorry zei hij, laten we de uitslag van onderzoek X bespreken.... Dat hebben we al gedaan, ik moest terugkomen van de PO ivm de test. O ja, heb je er zelf nog over nagedacht? Ik geef een optie aan, en dat vond hij een goed idee.... Was binnen 5 minuten weer buiten en dacht, wat gebeurde daar, waarom moest ik terugkomen? 

Bibliotheek heeft de site helaas vernieuwd.
En gelijk weer een storing

Bakblik schreef op 13-06-2024 om 19:00:

[..]

"S" De wereld draait toch ook om die personen? Als mevrouw de Vries belt dan hoor jij toch even te gaan kijken waar meneer Bakker is om de mededeling van zijn telefoon te doen, want dat Meneer Bakker bij mevrouw de Vries hoort dat hóór jij te weten!!!!!!

En dat het uitloopt is helemaal belachelijk!!! Hij bent ervoor aangenomen om te zorgen dat de planning bij NIEMAND uitloopt "s"

Jaja domme ik ook  Je hebt helemaal gelijk 😜

Bakblik schreef op 13-06-2024 om 12:21:

Dat mijn pakket is verstuurd, binnen een uur na bestellen👍️
Dat dit 4 dagen geleden is en dat de dhl/postnl/dpd of wie het dan ook gaat bezorgen nog niks van zich laat horen wanneer het bezorgd gaat worden.
De track en trace van de website maar eens bekeken net. Pakket is verstuurd maar postnl die zal gaan bezorgen heeft nog niks ontvangen. Waar is mijn pakket? Ik heb het nodig!

Oh echt he? Ik heb vorige week iets besteld dat ik komend weekend nodig heb. Dat is meteen via brievenbus post verstuurd. Dinsdagochtend was het keurig zichtbaar in de PostNL app, maar het werd (zoals tegenwoordig helaas gebruikelijk) niet bezorgd op dinsdag. Op woensdag komt er hier blijkbaar geen brievenbuspost meer. Vanochtend stond het weer in de app, maar nu is het dus weer niet bezorgd (en een ander reclamepoststuk wel). Dus nu wordt het waarschijnlijk op zijn vroegst zaterdag, als het tenminste überhaupt nog bezorgd wordt... 

Mijn vest kan volgens PostNL niet bezorgd worden, omdat het bezorgadres ontbreekt. Factuur gecontroleerd, bestelling op de website gecontroleerd, maar daar staat toch echt gewoon mijn adres. En ik blijf het bijzonder vinden dat het wél is gelukt om vanuit Londen in Nederland aan te komen.
Vermoedelijk is de barcode/het adres gewoon beschadigd, maar toch.

mijzelf 😂

laatste schoolweken van het jaar moet ik echt dingen opschrijven, wat ik vergeet, uiteraard. Dus vergeet ik de helft en loop ik de hele dag te denken wat ik vergeet. Om er dan achter te komen wanneer het te laat is 🤪

Wie noemt zichzelf nu Ad15cm

kerst schreef op 14-06-2024 om 09:32:

Wie noemt zichzelf nu Ad15cm

Whahaha waar was jij?

Een zuipende plant. Nog maar net een paar weken geleden binnengekomen en nu al weet hij binnen een dag alles wat hij krijgt op te maken. Zijn twee broertjes zijn ook gulzig maar die redden het wel makkelijk een dag.

kerst schreef op 14-06-2024 om 09:32:

Wie noemt zichzelf nu Ad15cm

Mijn plant heet Ad9cm. Die zuiperd dus. Een Adiantum in een 9 cm pot is het.

De anderen heten Ian9cm en Umberto9cm.

rionyriony schreef op 14-06-2024 om 10:07:

[..]

Mijn plant heet Ad9cm. Die zuiperd dus. Een Adiantum in een 9 cm pot is het.

De anderen heten Ian9cm en Umberto9cm.

Weer zo'n leuk plant, vond die vorige van jou ook al zo grappig

Gelebloem schreef op 14-06-2024 om 10:12:

[..]

Weer zo'n leuk plant, vond die vorige van jou ook al zo grappig

Die Kroko11cm? Je krijgt de groeten van hem vanaf de hoek van de vensterbank.

Netherfield schreef op 12-06-2024 om 22:10:

Ik had zin in Milka chocolade met caramel erin, van dat vloeibare caramel. Heeft mijn Jumbo dat dus niet meer. Binnenkort maar eens kijken of de AH het nog heeft.

09082023_1691589510011_1691589584895_8718452589753_1.png

Niet te moeilijk doen....€ 1,99  /  200 gram.

Migraine 😔

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.