Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ben alles hoger aan het zetten wat op de grond staat en waar ik dagelijks bij moet om te voorkomen dat ik te vaak buk, kniel of hurk en zo mijn spieren teveel belast. Minitafeltjes, standaardjes e.d. Ik heb de woonkamer gehad en nu nog een kamer, de laatste. Ik heb er te vaak, teveel last van dus nu actie. Maar misschien doe ik dat morgen.

Ging kleding naar een tweedehands winkel brengen, dan krijg je de helft van de opbrengt. Mn moeder gaf gister wat mee. Drie keer gevraagd of het schoon en gewassen was. Jaaaaaa heel schoon, alles net uit de was! 

Ga ik net heen met twee zware tassen vonden ze een van haar broeken zo goor dat ze niets meer wilde innemen en ik eerst alles moet wassen. Mocht weer terug met twee volle bigshoppers. Had het misschien even moeten checken maar vroeg het een paar keer zo speficiek. Zo chagrijnig over, super irritant stuk fietsen met zware tassen en nu morgen weer heen.

Geërgerd is een groot woord, maar ik snap die zure zeik reacties niet op de hoofdband van Memphis Depay. Laat die man! Hoezo moet er überhaupt iets van “gevonden” worden? Lekker belangrijk 

Ergernis : een tekst als deze  :

"Vanmiddag eerst regen, maar vanaf 12:00 blijft het waarschijnlijk droog."


bij Weeronline. 

Ben ik de enige die zo'n zin niet begrijpt?

Beterlaat2021! schreef op 15-06-2024 om 14:23:

Ergernis : een tekst als deze :

"Vanmiddag eerst regen, maar vanaf 12:00 blijft het waarschijnlijk droog."


bij Weeronline.

Ben ik de enige die zo'n zin niet begrijpt?

Nee, snap ik niet.

Beterlaat2021! schreef op 15-06-2024 om 14:23:

Ergernis : een tekst als deze :

"Vanmiddag eerst regen, maar vanaf 12:00 blijft het waarschijnlijk droog."


bij Weeronline.

Ben ik de enige die zo'n zin niet begrijpt?

Wat krom! 

En het weer (de regen/kou/wind) is ook een bron van ergernis op het moment. Echt helemaal klaar met dit weer! Hele ochtend staan bibberen aan de kant van sportwedstrijd van zoon.. Ook omdat ik te eigenwijs ben om nu nog een winterjas aan te trekken 

Al die wegafsluitingen!! Ik woon in dd polder maar het is nagenoeg  onmogelijk om van hier naar de steden te komen. Links , rechts, doorgaande wegen, dorpsweggetjes en autowegen, letterlijk overal zijn ze bezig. Niet leuk meer. Weet bijna niet hoe op mijn werk te komen. En nee ov is geen optie. Bus rijdt hiervandaan niet. En als ik drie dorpen verder de bus pak, staat die in dezelfde  file.

lientje69 schreef op 15-06-2024 om 15:08:

Al die wegafsluitingen!! Ik woon in dd polder maar het is nagenoeg onmogelijk om van hier naar de steden te komen. Links , rechts, doorgaande wegen, dorpsweggetjes en autowegen, letterlijk overal zijn ze bezig. Niet leuk meer. Weet bijna niet hoe op mijn werk te komen. En nee ov is geen optie. Bus rijdt hiervandaan niet. En als ik drie dorpen verder de bus pak, staat die in dezelfde file.

ik woon niet in de polder, maar hier hetzelfde. Door het dorp, rond het dorp, soms niet eens op bestemming kunnen komen. 

Nou wij zijn dus onderweg terug naar huis en sluiten nu in de tweede file aan. 
Schijtweer en 2x file, ik stap de volgende keer weer in het vliegtuig denk ik 

( weet ook wel dat daar ook van alles bij fout kan gaan)

Ik weet niet of ik dit al eerder had genoemd maar als je Ziggo streaming video's wil bekijken dan lukt me dat niet meer met Firefox. En het allervervelendste is dat het tot voor kort wél werkte maar plotseling niet meer. Ziggo heeft niet laten weten dat ze deze keus heeft gemaakt en waarom, maar je moet gewoon een andere browser gebruiken voor Ziggo-Go.  En dat vind ik ontzettend vervelend en beperkend, want Chromium gebaseerde browsers gebruik ik maar zelden. Ik weet ook niet wat de oorzaak is. In de Settings is ingesteld dat hij de video's met Widevine moet afspelen, maar kennelijk is dat niet het probleem.

Ziggo schijnt alle gemak naar zichzelf toe te trekken maar dat van de klant ho maar. Kennelijk kunnen ze wel wat duizenden klantjes missen, ofzo.

Zilver_gray schreef op 15-06-2024 om 14:11:

Geërgerd is een groot woord, maar ik snap die zure zeik reacties niet op de hoofdband van Memphis Depay. Laat die man! Hoezo moet er überhaupt iets van “gevonden” worden? Lekker belangrijk

Ik lees dat dus ook net, wat een gezeur.

Dolfje schreef op 15-06-2024 om 07:10:

Regen, en dat de hele voortent ondergelopen is. En nu regent het weer.
Na deze vakantie gooien we alles weg en gaan we toch maar voor ingerichte tenten etc. Scheelt een hoop gesjouw met zooi en rommel.

Ik zou het dan weggeven. Zo is er misschien nog een gezin die er moeite in wil stoppen en zo wel een weekje kan kamperen

Dochter:
1. Boos omdat ze voor de derde keer haar pinpas kwijt is en de vervangende pas zelf moet betalen… 
2. Of ik haar om 16u naar haar vriendje kan brengen (die woont niet op fietsafstand (35km verder) en ze is dus haar pinpas kwijt). Dus ik maak me klaar, zegt ze om 15:55. Ja, ik weet eigenlijk nog niet of ik kan blijven slapen 🤪. Ik: wanneer weet je dat wel dan? Ja, rond 18:00? Oh echt, muts… dan wordt het wel weer laat. 

Dolfje schreef op 15-06-2024 om 11:49:

[..]

We hebben de boel al ingepakt en gaan vandaag naar huis. Uiteraard is het nu droog en soms zon maar dat blijft het niet. En het waait heel hard.


Jammer, maar ik denk dat je met dit weer echt beter thuis kunt zijn. 

Sommige hebben zelfs in huis al de cv aan en in zo'n tent wordt het op den duur vochtig koud. 

SuzyQFive schreef op 15-06-2024 om 16:02:

[..]

Ik zou het dan weggeven. Zo is er misschien nog een gezin die er moeite in wil stoppen en zo wel een weekje kan kamperen

Ik ga echt niet een smerig modderige lekke tent aan iemand geven.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.