Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mama-Inge schreef op 17-03-2024 om 13:45:

[..]

Bij mij ook niet. 2 honden die ontsnapt waren en achter huis in het omgeploegde veld hun lolletje hadden. 2 zwarte en stinkende honden die net onder de douche geweest zijn en waar de nodige handdoeken voor gebruikt zijn

Ik ken dat ja! Moeilijk om kwaad te worden als je ziet hoe ze het naar hun zin hebben.

Ik zit de hele dag al te eten en hopelijk eindigt het na het diner. Vanmorgen toch mijn slaap nog ingehaald.

Aan wielrenners / mountainbikers die per sé over het wandelpad moeten fietsen. Ben ik lekker aan het wandelen in de natuur, word ik de hele tijd opgeschrikt door van die belletjes omdat die mensen er met hun peperdure fietsje langs moeten.

Aan wandelaars die perse op het fietspad moeten lopen, terwijl het wandelpad ernaast ligt.

kerst schreef op 17-03-2024 om 16:12:

Aan wandelaars die perse op het fietspad moeten lopen, terwijl het wandelpad ernaast ligt.

Dat is ook irritant inderdaad. Of mensen die uit het niets de straat of het fietspad oplopen. Ik heb al meer dan eens een noodstop moeten maken. 

Aan de automobilist die niet kon rijden en bij het achteruitrijden een number eraf reed.
Dochter zag het gebeuren en was even gestopt, krijgt zij de volle laag dat ze de bestuurder aan het afleiden was en dat kind de rekening mocht betalen. Echt koekoek.
Daarna wil ze wegrijden, maar gelukkig kwam de eigenaar van de auto naar buiten.

Beterlaat2021! schreef op 17-03-2024 om 13:23:

Ergernis : mensen die iets te koop aanbieden op Marktplaats en de maat er niet bij vermelden...

Dat vind ik ook zo suf. Een tafeltje of een kastje bijvoorbeeld. Ik wil weten hoe hoog/breed/diep dat ding is. 

Ik heb net Renze terug gekeken van gisteren. Die Teun vind ik zo irritant. Ik ben het eigenlijk nooit eens met die vent. Hij begon al gelijk met zijn gezeik over reclame maken over vlees bij Jumbo. 

Na 'n week wachten op de monteur van Ziggo, is hij vandaag geweest. Het e.a. verandert nieuwe kabel en next mini, de boosters op een andere plek... en ziedaar ik zet mijn tv aan en naast het probleem wat er al was, zijn er nieuwe bijgekomen 
Opnieuw opgestart, maar klantenservice begrijpt het ook niet... morgen komt er weer een monteur. En dat tijdsblok waarin ze komen, tussen 12 en 18uur   

Dat ik vanmorgen redelijk fit opstond maar onderweg naar het werk overvallen werd door koppijn die ik maar niet weg krijg. 

aan de baarschaamte die sommige mensen me proberen aan te praten.  

Yumi schreef op 18-03-2024 om 16:47:

Na 'n week wachten op de monteur van Ziggo, is hij vandaag geweest. Het e.a. verandert nieuwe kabel en next mini, de boosters op een andere plek... en ziedaar ik zet mijn tv aan en naast het probleem wat er al was, zijn er nieuwe bijgekomen
Opnieuw opgestart, maar klantenservice begrijpt het ook niet... morgen komt er weer een monteur. En dat tijdsblok waarin ze komen, tussen 12 en 18uur

Ooh wat frustrerend!

Yumi schreef op 18-03-2024 om 16:47:

Na 'n week wachten op de monteur van Ziggo, is hij vandaag geweest. Het e.a. verandert nieuwe kabel en next mini, de boosters op een andere plek... en ziedaar ik zet mijn tv aan en naast het probleem wat er al was, zijn er nieuwe bijgekomen
Opnieuw opgestart, maar klantenservice begrijpt het ook niet... morgen komt er weer een monteur. En dat tijdsblok waarin ze komen, tussen 12 en 18uur

Klantenservice begrijpt maar zelden iets. Drie keer bellen, drie keer verschillend antwoord en je moet oppassen dat ze je abonnement niet per ongeluk cancellen of je korting beëindigen (omdat ze begrepen hadden dat je dat wou(??)). Ik bel nieteens meer en dat is vermoedelijk ook de bedoeling; scheelt toch weer medewerkers aan de telefoon.


Moederkareltje schreef op 18-03-2024 om 17:27:

aan de baarschaamte die sommige mensen me proberen aan te praten.

Baarschaamte? Is dat schaamte omdat je kinderen voortbrengt? Van die  mensen die niet begrijpen dat je 'zet tragisch gezicht op' in deze tijd een kind op de wereld zet?

Yumi schreef op 18-03-2024 om 16:47:

Na 'n week wachten op de monteur van Ziggo, is hij vandaag geweest. Het e.a. verandert nieuwe kabel en next mini, de boosters op een andere plek... en ziedaar ik zet mijn tv aan en naast het probleem wat er al was, zijn er nieuwe bijgekomen
Opnieuw opgestart, maar klantenservice begrijpt het ook niet... morgen komt er weer een monteur. En dat tijdsblok waarin ze komen, tussen 12 en 18uur

Wat vervelend zeg .

Ik erger mij aan dat ik anderhalf week na de griep nog zo moe ben😡

Broodjebrie schreef op 18-03-2024 om 17:32:

[..]

Ooh wat frustrerend!

Dat ik het zeker 

Vanavond weer problemen, het geluid is heel zacht of ik word van de bank geblazen. Als ik 'n zachter wil zetten is zelfs stand 1 nog te hard. Door wisselen zender, van opnames naar live tv en/of netflix wisselt ook de geluidsterkte. Hoop dat ik morgen een monteur krijgt die hier wel wat aan kan doen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.