Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Bakblik schreef op 16-03-2024 om 19:55:

Aan kind.
Gisteren een goede bouillon gemaakt, vandaag kroketten gemaakt van die bouillon.

Zitten we aan tafel zegt kind: Ja lekker maar je mist, hoe zal ik het netjes zeggen, de Enummers best wel. Ze smaken heel anders dan ik gewend ben!

En bedankt!

"Het is maar een beetje vies, mam!" was een uitspraak van één van mijn kinderen.

Beetje een non ergernis maar mijn libido is echt through the roof en word er soms beetje moe van. 🤦‍♂️ Wel heel blij dat het terug is, het is twee jaar bijna weggeweest en nu terug, en hoe. Maar tandje minder mag ook. 

Auwereel schreef op 16-03-2024 om 20:08:

[..]

"Het is maar een beetje vies, mam!" was een uitspraak van één van mijn kinderen.

Mijn stiefkinderen moeten van hun opa en oma zeggen: je hebt het goed gemaakt maar de volgende keer wil ik dit niet weer. 🙃

Auwereel schreef op 16-03-2024 om 20:08:

[..]

"Het is maar een beetje vies, mam!" was een uitspraak van één van mijn kinderen.

Mijn kinderen: “ Je hebt in ieder geval je best gedaan”.

Ik ben oververmoeid. Ik voel dat eigenlijk niet goed meer.

Gisteren fijne dag gehad maar hij is afgelopen in mineur met een uitbarsting van stiefzoon. Hij zei voor de zoveelste keer dat hij er zo aankwam toen we zeiden dat hij moest gaan slapen, waarop ik een lullige opmerking maakte en hij flipte. 
Weet dat de opmerking lullig was, maar het is echt bij alles "ik kom er zo aan" waarna hij nog rustig zijn tijd neemt en het soms gewoon vergeet. 

Auwereel schreef op 16-03-2024 om 20:08:

[..]

"Het is maar een beetje vies, mam!" was een uitspraak van één van mijn kinderen.

Dan hebben ze er toch van gegeten. Hier weigert stiefzoon resoluut iets te eten/proeven waarvan hij zegt dat hij het niet lust (en hij lust weinig). Stevige ergernis bij mij daar ik er veel voldoening uit haal als iedereen goed gegeten heeft.
Altijd zo blij als er andere jongeren in huis komen die wel met smaak eten.

Moirmel schreef op 17-03-2024 om 08:57:

[..]

Dan hebben ze er toch van gegeten. Hier weigert stiefzoon resoluut iets te eten/proeven waarvan hij zegt dat hij het niet lust (en hij lust weinig). Stevige ergernis bij mij daar ik er veel voldoening uit haal als iedereen goed gegeten heeft.
Altijd zo blij als er andere jongeren in huis komen die wel met smaak eten.

Lijkt me een lastige inderdaad. Zeker als het ook jouw vorm van liefdevolle zorg is om te zorgen dat iedereen goed gevoed door het leven gaat. 

Gelebloem schreef op 17-03-2024 om 08:59:

[..]

Lijkt me een lastige inderdaad. Zeker als het ook jouw vorm van liefdevolle zorg is om te zorgen dat iedereen goed gevoed door het leven gaat.

Ja, inderdaad. Probeer zo goed en gezond mogelijk te koken (partner GBP ondergaan) zodat ik weet dat iedereen het noodzakelijke binnen heeft, maar met stiefzoon is het gewoon moeilijk. 
Zopas zijn we naar een neuroloog doorverwezen omdat stiefzoon soms zegt sterretjes/zwart te zien en ik zou eigenlijk zijn bloed willen laten controleren om te zien of zijn vitaminen en mineralen wel goed zitten.
Enfin, ga er nu over stoppen, want ik kan wel een tijdje doorgaan over mijn zorgen over hem. 

Moirmel schreef op 17-03-2024 om 09:04:

[..]

Ja, inderdaad. Probeer zo goed en gezond mogelijk te koken (partner GBP ondergaan) zodat ik weet dat iedereen het noodzakelijke binnen heeft, maar met stiefzoon is het gewoon moeilijk.
Zopas zijn we naar een neuroloog doorverwezen omdat stiefzoon soms zegt sterretjes/zwart te zien en ik zou eigenlijk zijn bloed willen laten controleren om te zien of zijn vitaminen en mineralen wel goed zitten.
Enfin, ga er nu over stoppen, want ik kan wel een tijdje doorgaan over mijn zorgen over hem.

Het siert je Moirmel dat je zo goed voor ze zorgt. Lastig dat je zoveel zorgen om stiefzoon hebt.

Ergernis :  mensen die iets te koop aanbieden op  Marktplaats en de maat er niet bij vermelden...

Er komt geen einde aan de berg wasgoed dit weekend. Pffff. 

Netherfield schreef op 17-03-2024 om 13:24:

Er komt geen einde aan de berg wasgoed dit weekend. Pffff.

Bij mij ook niet. 2 honden die ontsnapt waren en achter huis in het omgeploegde veld hun lolletje hadden. 2 zwarte en stinkende honden die net onder de douche geweest zijn en waar de nodige handdoeken voor gebruikt zijn

Netherfield schreef op 17-03-2024 om 13:24:

Er komt geen einde aan de berg wasgoed dit weekend. Pffff.

Ik ken het, dit is al de 4e was dit weekend.. 

Netherfield schreef op 17-03-2024 om 13:24:

Er komt geen einde aan de berg wasgoed dit weekend. Pffff.

Hier ook al! Ik blijf bezig.. 4e was draait al van vandaag! Gisteren ook al 2 keer 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.